۹۱۷۴۲۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کریم انصاری‌فرد به رکورد کریم باقری رسید

مهاجم شماره ۱۰ تیم ملی ایران با زدن گل چهاردهم تیم ملی و چهارمین گل خودش به بازیکنانی پیوست که با لباس تیم ملی پوکر کرده یا بیش از چهار گل زده‌اند.

خبرورزشی: کریم انصاری‌فرد در بازگشت به پست اصلی اش در تیم ملی ایران بازهم تبدیل به مهاجمی گلزن شده است. بازیکن شماره ۱۰ ایران که زمانی امید اول تیم ملی برای گلزنی بود در تغییر برنامه‌های تاکتیکی کی‌روش آرام آرام تغییر پست داد.

او از نوک خط حمله به خط میانی منتقل شده بود و یا در روشی که کی‌روش به یک مهاجم و دو وینگر نیاز داشت پشت اعتقاد کی‌روش به سردار می‌ماند، اما او در روشی که ویلموتس برای تیم ملی انتخاب کرده است دوباره در پست اصلی اش همانجایی که آقای گل فوتبال ایران و به عنوان یک ستاره مطرح شد بازی کند.

کریم انصاری‌فرد به رکورد کریم باقری رسید

او در حالی که فصل خوبی را با السیلیه آغاز کرده بود در اولین بازی تیم ملی در انتخابی جام جهانی ۱ گل به هنک کنگ و امروز در دومین بازی این گروه ۴ گل زد. بیشتر از سردار آزمون و مهدی طارمی که اینروز‌ها در اوج آمادگی به سر می‌برند.

کریم البته بخشی از بازگشت به اوجش به تیم ملی را مدیون تغییر تفکر و سبک بازی در تیم ملی است. ویلموتس او را به نوک خط حمله برده تا انصاری‌فرد تبدیل به گلزن تیم ملی شود.

او امروز با زدن ۴ گل در برابر کامبوج خودش را به جمع بازیکنان نامدار و بزرگی رساند که توانسته بودند با لباس تیم ایران دروازه یک رقیب را در بازی رسمی با ۴ گل یا بیشتر باز کنند.

او در بازی برابر کامبوج فرصت‌هایی را هم از دست داد، اما زدن ۴ گل باعث شد که تنها بازیکن در جمع بازیکنان تیم ملی باشد که در یک مسابقه پوکر کرده است.

قبل از او نیز بازیکنانی، چون علی دایی، کریم باقری، علی اصغر مدیرروستا، ناصر محمدخانی، بهتاش فریبا توانسته بودند در تیم ملی برابر حریفان ۴ گل یا بیشتر بزنند.

علی دایی دو بار و در بازی‌های کره جنوبی در جام ملت‌های ۹۶ و بازی برابر گوآم در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ و کریم باقری با ۷ گل برابر مالدیو در انتخابی جام جهانی ۹۸ و ۶ گل در بازی برابر گوآم در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ دوبار موفق شده اند برای تیم ملی ایران از مرز چهار گل زده هم عبور کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      این کجا کریم باقری کجا
      کریم باقری یه دونه هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دددددددددددزززززززززز

    • ایران مهد دلیران و آزادمردان

      به کدوم رکوردش،رسید لطفا یکی بگه، در متن که ننوشته رکوردی که برابر شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج