۹۱۷۴۳۱
۲۴ نظر
۵۰۰۲
۲۴ نظر
۵۰۰۲
پ

قلعه‌نویی: طلب ۵۰۰هزار دلاری من از استقلال شد ۷۰هزار دلار

سرمربی تیم سپاهان در واکنش به شایعاتی که درمورد دعوت امید نورافکن به اردوی تیم ملی بزرگسالان مطرح شده گفت: آنهایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند، احتمالا خودشان این کار را در گذشته انجام داده‌اند و فکر می‌کنند بقیه هم مثل خودشان هستند.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی در گفت و گو با رادیو ایران در مورد صحبت‌هایی که پیرامون تعویق بازی سپاهان و پیکان در جام حذفی و دعوت امید نورافکن به اردوی تیم ملی بزرگسالان به عنوان چهارمین ملی پوش سپاهان مطرح شده است، گفت: آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند به نظر من مصداق ضرب‌المثل کافر همه را به کیش خود می‌پندارد، است.

اینها احتمالا در گذشته خودشان این کارها را کرده‌اند و نتیجه گرفته‌اند و فکر می‌کنند همه تیم‌ها این مدلی هستند. ما در سه بازی گذشته چه نتایجی به دست آوردیم؟ تنها تیمی که به نظرم واقعا ضرر کرد سپاهان بود که در بهترین شرایط از مسابقات دور شده است.

قلعه‌نویی: طلب ۵۰۰هزار دلاری من از استقلال شد ۷۰هزار دلار

وی در مورد اینکه نورافکن به واسطه عملکردش حقش بود که به تیم ملی دعوت شود، گفت: شما اگر این سوال را از ویلموتس بپرسید به همه ما می‌خندد که بگوید یک چنین شایعه‌ای است. خود او گفته مجید حسینی نبوده و ما نورافکن را دعوت کردیم.

این آدم‌ها چون در گذشته این کارها را کرده‌اند و واقعا شاید نتیجه هم گرفتند، فکر می‌کنند همه باشگاه‌ها این مدلی هستند. اما نه! ما تنها چیزی که از این فوتبال می‌خواهیم تنها عدالت است. به زمین برویم، قشنگی‌های فوتبال همین برد و باخت به قول علی آقا پروین 72 ساعت تا یک هفته است. بعدش تمام می شود و می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همه مطالباتش را از استقلال گرفته است گفت: البته آن موقع طلبی که از باشگاه استقلال داشتیم 500 هزار دلار بود و وقتی ما مطالباتمان را گرفتیم چیزی در حدود 70 هزار دلار بود. البته این عشق و علاقه من به باشگاه استقلال را می‌رساند.

چون همان موقع هم که پول بود من ایثار کردم و نگرفتم. پس مطالبات من به گذشته برمی‌گردد، جایی که یک پولی می‌آمد به هر حال به اندازه کافی نبود، من مدام گفتم این دفعه را نگیر این دفعه را نگیر، شد 8-7 سال.

500 هزار دلار ما شد 70 هزار دلار. اما بله با من تسویه کردند، ان‌شاءالله برویم به سمتی که باشگاه‌هایمان قانون‌مدار باشند و این دغدغه‌ها را نداشته باشند و کشور ایران و ملت ایران به آن چیزی که لیاقت دارد برسد.

قلعه‌نویی در ادامه گفت:‌ برای تیم ملی بزرگسالان و امید هم آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم شرایط طوری شود که هم تیم ملی امید ما به المپیک برود و هم تیم ملی بزرگسالان سهمیه جام جهانی بگیرد و این جوان‌ها نشان دادند که لیاقت دارند.

سرمربی سپاهان در مورد تغییر و تحول کادر فنی تیم ملی امید و اینکه فرهاد مجیدی شاگرد او بده است، گفت: البته او شاگرد من نبوده است و به هر حال صحبت‌هایی می‌کنند که شاگرد بنده بوده است. من در زندگی‌ام از هیچ کس دلخور نیستم.

من کار را برای خدا و وجدان خودم انجام می‌دهم و از هیچ کس دلخور نیستم. هر کس هر کاری بکند با اعمال خودش باید در آن دنیا حساب پس بدهد. این دنیا هم دار مکافات است. بعضی دوستان حرف‌هایی زدند که من نمی‌خواهم ورود کنم، اما کلا می‌گویم ما باید آدم‌ها را بر اساس مطالعه بیاوریم، براساس قابلیت‌هایشان بیاوریم که بعدها این گونه به مشکل نخورد.

مجیدی هم جوانی است که دوست داشته بیاید و خدمت کند، اما اگر آن آدم‌هایی که تصمیم گرفتند، تصمیم درستی می‌گرفتند کار به اینجا نمی‌کشید. من نمی‌خواهم بگویم حق با فرهاد مجیدی است یا حمید استیلی، چون ماها نمی‌توانیم قضاوت کنیم، می‌خواهم بگویم چون آمدن و رفتن این افراد بر اساس مطالعه نبوده، به این مشکلات و دغدغه‌ها می‌خورد، ولی چه خوب بود که آوردن فرهاد مجیدی با رفتنش این مدلی نبود.

به هر حال او هم دوره‌هایی دیده و تجربیاتی دارد. دوست داشت در اختیار یکسری از جوانان بگذارد، و حالا اینکه چه اتفاقی افتاده و حق با کیست و... حمید استیلی بچه محل من است. او را شاید 30 سال است که می‌شناسم. بسیار آدم خوبی است، دوست دارد به جامعه و به فوتبال کمک کند ولی کاش این اتفاقات نمی‌افتاد.

این دوستان به هم کمک می‌کردند و تیم امید ما، من مطئمن هستم چون ما شرایط تیم امیدمان در سال‌های گذشته و دوره‌های گذشته خوب بود، اما این دوره خیلی خوب است و می‌توان با یک برنامه‌ریزی خوب ما می‌توانیم و با یک حمایت خوب به المپیک برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلامتی ژنرال .به امید قهرمانی سپاهان طلایی سرور لنگ و کیسه

      پاسخ ها

      • kardook

        ژنرال لقبیه که کیسه کشا به قندلی دادن تو که شله زردی چرا از اون لقب استفاده میکنی و بعدم میای به پرسپولیس و کیسه توهین میکنی؟ شله زرد جماعت همینه .
        قندلی میگه اون موقع به دلار پولش میشده پانصد هزار و با این نرخ دلار میشه هفتاد هزار تا ،یکی بهش بگه اگه الان به دلار میشد یک میلیون بازم این حرفو میزد این گلابی. بعدشم قرارداد قندلی به تومن نبوده و این جور زر زدنا یعنی چی؟

      • قلعه بوقی شترناک

        به جهنم که طلبت بی ارزش شد
        لمپن درجه یک
        لات چاله میدون

      • قلعه دوغی

        چه حرفا
        ژنرال
        سرباز صفر هم نیست
        با ارفاق گروهبان قندلی کوتوله

    • بدون نام

      درود بر امیرخان .به امید موفقیتهای سپاهان

      پاسخ ها

      • گمنام

        درود بر لمپن خان به خیال قهرمانی زرد اهی

    • بدون نام

      استاد ریاکاری و فریبکااری و فرار رو به جلو هستی . متاسفانه وقتی میخوایم حرف حق بزنیم ی عده افراد بیشعور و احساسی شروع به توهین میکنن و همه حقایق را رنگی میبینن . امیر مافیا را با ی مخترع یا ی مکتشف یا دانشمند اگر مقایسه کنی واقعا این شخص چه خدمتی به کشورمون کرده آیا حق اشون باید از بیت النال صدها میلیارد تومن باشه و جوری میگه به عشق استقلال گذشت کردم که انگاری ی انسان فداکاره .

    • بدون نام

      وقتی انتقاد میکنی که چرا فوتبالیستها پولهای چند میلیاردی میگیرن عده ای احمق و به اصطلاح روشنفکر فوری زبون در میارن و در جوابت میگن حسود و کلی اراجیف دیگه ولی حرف من اینه که اگر باشگاه ها خصوصی و درامد زا بودن هیچ اشکالی نداشت ولی تا وقتی از بیت المال پرداخت میشه این پولها حرامه

    • بدون نام

      آقایون روشنفکر و احساسی و رنگ پرست یکبار از خودتون سوال کنید که چرا مافیا نمیذاره فوتبال خصوصی بشه . همین امیر مافیا هرجا میره بازیکنانی مخصوص را با خودش میبره و از هر قراردادی که میبنده میلیاردی اشانتیون میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مافیا تویی بیشرف

    • بدون نام

      ماه همیشه پشت ابر نمیمونه و مورخین پاک و درستکاری هستن که حقایق را ثبت میکنن و انشاالله روزی میرسه که حقایق چاپ بشه تا مردم متوجه بشن که ی سری افراد به اسم حمایت از مردم و محرومان چه پولهای کلانی به جیب زدن منجمله امیر مافیا و دار ودسته اش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجبوری بگی مافیا بدبخت معلومه داری آتیش میگیری حسادت داره کورت می‌کنه هیچی نداری گداگشنه

      • پرسپولیس قهرمان

        حالا اگرهم مجید حسینی مصدوم بود چرا دفاع وسط دعوت نکرد چرا هافبک دفاعی سپاهان نورافکن را دعوت کرد

    • علی

      تو راست میگی مثل س......

    • بدون نام

      اینکه سلطان مافیا در مورد حق و پاکی صحبت کند جوک هست

    • سعید

      همه حرفا به کنار .چرا طلب ایشون به دلاره.مگه خارجی .یا واحد پول ما عوض شده .به دلار قرا رداد بسته بعد دم ازفداکاری وگذشت میزنه .هرچی هم که دیرتر بگیره قیمتش بالا تر میره.عجب مارموزی این بشر

    • بدون نام

      اگر این پولها از بیت المال است من به عنوان یک ایرانی اعلام میکنم که به سهم خودم به هیچ وجه راضی نیستم.

      پاسخ ها

      • حق گو

        تازه میگه من ایثارکردم ونگرفتم !!!آره ارواح شکمت نگرفتی دیگه چقدرمیخواهی بگیری؟من کاربه دلاروقیمت آن ندارم فقط آن زمانیکه نه مثل الان گرانی بیدادمیکردونه دستمزدها آنقدربالابودهمین دلقک برای یک فصل خدامیداندبالای چندصدمیلیون حتی تایک میلیارددستمزدمیگرفت خب این رقمهاکه ارثیه باباشون نبوده این باشگاه دارهاحتماازمال این ملت مستضعف بوده

    • بدون نام

      دلیلی ندارد که تو مملکتی که اکثرا در فشار اقتصادی هستند یه عده این طور میلیارد میلیارد از بیت المال به جیب بزنند

    • بدون نام

      لابی باز پولکی

    • فلاح

      آقای سرمربی سابق استقلال !من یک بازنشسته هستم منهم ان موقع که طلبت هفتصدهزاردلاربودحقوقم معادل دوهزاردلاربود ولی الان به دویست دلار هم نمی رسد شما که می گویید بایدپولهای میلیاردی بگیرید چون دوره فوتبالتان کوهتاست سه چهاردهه دارید ازاین پولهای میلیاردی به جیب میزنید بس کنید اینقدرچشمتان به جیب هواداران فلکزده فوتبال نباشد

    • ایلامی

      هر چی گرفتی نوش جونت بعد خودت صدتا مربی آوردن هیچ غلطی نکردن الحق امیر پاشا خودتی. سالاری....حرفت حقه مشتی طلبت مال زمانی بود که پراید چهار میلیون بود الان ده برابر شده ....ارزش طلب تو هم یک دهم شده ولی بعضیها......

    • مجید

      اقای قلعه نویی ازین به بعد به دلار قرارداد بنویس تا ضرر نکنی.انقدر از طریق استقلال پول در اوردی که بیخیال این داستان بشی....

    • بدون نام

      اون کاربری که در جوابم گفت بیشرف از طرف من بهش بگید اگر بیشرف بودم خواهر و مادرت را ی جا میخوابوندیم و یکشیون را از عقب میکردم و یکیشون را از جلو تا بهت ثابت کنم بیشرفم . کس کش خواهر جنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج