جاباما
۹۱۷۴۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حمایت عجیب کامبوجی‌ها از تیم کشورشان

مردم کامبوج واکنش‌های زیادی را به شکست مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی نشان داده‌اند؛ اما این ها مثبت بودند یا منفی؟

ورزش سه: مردم کامبوج واکنش‌های زیادی را به شکست مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی نشان داده‌اند؛ اما این ها مثبت بودند یا منفی؟

بدترین باخت در تاریخ فوتبال ملی، آن چیزی نبود که کامبوجی ها تصورش را از دیدار با ایران داشتند. حضور کیسوکه هوندا و کسب نتایج قابل قبول در مقابل دیگران رقیبان، حریف آبی پوش را امیدوار کرده بود تا بتوانند در تهران حتی شگفتی سازی کرده یا حداقل شکست کمرنگی را تجربه کنند اما آن چیزی که اتفاق افتاد فرسنگ‌ها با خواسته کامبوجی ها تفاوت داشت.

حمایت عجیب کامبوجی‌ها از تیم کشورشان

اما فوتبال دوستان کامبوجی چه واکنشی به این شکست داشتند؟ در ایران نتیجه بازی تحت تاثیر حضور بانوان بود اما در کشور رقیب، اوضاع تفاوت های زیادی با ایران داشت.

برخی از هواداران تیم کامبوج دلسرد از این نتیجه، توان تیمشان را همین قدر می‌دانستند و عده‌ای دیگر اعتقاد دارند که باوجود باخت 14 گله، تیم وضعیت رو به رشدی دارد و در حال پیشرفت است. حال با نگاهی دقیق تر به توییتر، فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی در کامبوج، واکنش کاربران این کشور به باخت مقابل ایران را بررسی می‌کنیم؛ هوادارانی که شب گذشته پرگل ترین شکست تاریخ را تجربه کردند.

در بازی روز گذشته مقابل ایران، تنها هوادار کامبوج جلب توجه بسیار زیادی کرد. پس از سوت پایان، ایرانی ها می گفتند که باید هواداری را از او یاد بگیریم که به تنهایی از تیم ملی کشورش حمایت کرد و باوجود دریافت 14 گل، یک تنه به تشویق بازیکنان پرداخت. به نظر می‌رسد در فضای مجازی نیز اوضاع به همین شکل بوده است.

* سوتا در فیس بوک خود نوشت: بازیکنان کامبوج خوب بازی کردند و من به آن ها تبریک می‌گویم چون با قلب و اراده خود تلاش کردند. از کادرفنی هم تشکر می‌کنم.

* ریتی می‌گوید: دانستن میزان کارآمدی تیممان بسیار اهمیت دارد، رکورد اصلا مهم نیست اما باید بدانیم کجای فوتبال قرار داریم و نمایش خوبی را برای مردم خود ارائه کنیم.

* تای به این شکل کامنت داد: رکورد را از دست دادیم اما حمایت از بازیکنان را فراموش نخواهیم کرد. ما هرکز امید و پشتیبانی را کنار نخواهیم گذاشت و از این تیم حمایت می کنیم.

* برای پائو، باخت به ایران یک تجربه ارزشمند است: شکست یک تجربه به یادماندنی و مهم است، با دانستن این که توانایی ما کمتر از ایران بود، نباید ناراحت شویم. ما در حد خود قدرت بسیار زیادی داریم و مقابل ایران هم تلاش زیادی کردیم اما باید یاد بگیریم که در زمین قدم نزنیم!

* وپراک در استاتوس خود نوشت: باختیم! اما نباید ناامید شویم، بازیکنان هم نباید ناامید شوند! می‌دانستید که بانوان ایرانی اجازه ندارند که بازی تیم خود را تماشا کنند اما اتباع کامبوجی می‌توانند؟

* سری لیک از منتقدان دولت فدرال کامبوج است: آقای هوندا از زحمات شما متشکریم، شما اندازه کافی به فوتبال ما کمک کردید اما می‌خواهم از دولت فدرالمان انتقاد کنم، این وضعیت برنامه ریزی و امکانات به هیچ وجه کافی نیست.

* سوونار نوشت: ما از 1979 به بعد هرگز شکست این چنینی نداشتیم! اما این را به حساب هوندا و فلیکس ننویسید. بازیکنان بسیار زحمتکش و منضبط هستند و شخصیت بالایی دارند و ما از آن ها ممنونیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج