۹۱۷۴۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فلینی: یونایتد، مورینیو را خیلی زود اخراج کرد

هافبک بلژیکی شاندونگ لوننگ معتقد است مدیران باشگاه منچستریونایتد در مورد اخراج ژوزه مورینیو عجله کردند.

خبرگزاری میزان: مروان فلینی که پیش از پیوستن به شاندونگ لوننگ چین، بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ زیرنظر مربیانی همچونی دیوید مویس، لوئیز فن‌خال، ژوزه مورینیو و اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد بازی کرد، در گفت‌وگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گفت: مدیران منچستریونایتد، دیوید مویس را استخدام کردند، اما به او فرصت لازم برای کار را ندادند.

سپس فن‌خال را آوردند و به او دو سال فرصت دادند. لوئیز داشت کار‌هایی می‌کرد و جام حذفی انگلیس را هم برای این تیم به ارمغان آورد، اما بلافاصله بعد از این قهرمانی او را هم اخراج کردند، چون می‌خواستند خیلی سرییع به عناوین قهرمانی برسند.

این هافبک بلژیکی که یکی از بازیکنان مورد علاقه آقای خاص در منچستریونایتد بود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: از دید من باشگاه منچستریونایتد همچنین مورینیو را خیلی زود اخراج کرد، چون سرمربی‌ای به مانند او نیاز به بازیکنان زیادی برای اجرای فلسفه بازی مدنظرش داشت.

ژوزه می‌خواست تیمش را بسازد، اما بعد از دو سال و نیم او را هم اخراج کردند، چون نتایج دلخواه‌شان نبود. مدیران منچستریونایتد باید با هم به دنبال راه‌حلی باشند. آنها سرمربی‌ای به مانند لوئیز فن‌خال که به لحاظ تاکتیکی خیلی قوی است و تجربه بالایی دارد را اخراج کردند.

وی افزود: آنها یکی از بهترین سرمربیان جهان یعنی ژوزه مورینیو را استخدام کردند، او می‌خواست تیم را بسازد، اما او را هم اخراج کردند. ساخت تیم در آن مدت کم آسان نیست و به بیش از دو سال زمان نیاز است. نمی‌دانم که مدیران باشگاه منچستریونایتد با اولگنار سولسشایر چه کار خواهند کرد.

مورینیو در فصل اول حضورش در منچستریونایتد فوق‌العاده کار کرد و تیم با او پیشرفت کرد و به عناوینی هم رسید. قبول دارم که اوضاع در فصل دوم مورینیو کمی سخت شد، اما او تمام تلاش خود را کرد تا به بهترین شکل ممکن به تیم کمک کند.

این هافبک بلژیکی تصریح کرد: من پنج سال و نیم برای منچستریونایتد بازی کردم. فصل اول فصل جابجایی بود و می‌دانم که فصل خوبی نبود، اما پس از آن بازی‌های بیشتری برای شیاطین سرخ به میدان رفتم و با ارائه بازی‌های خوب به عناوینی هم رسیدیم.

درست است که من فاتح لیگ برتر انگلیس نشدم، اما این هم بخشی از فوتبال است. منچسترسیتی تیم قدرتمندی بود و رقابت با آنها دشوار بود، اما من بازی‌های خوبی هم از خود به نمایش گذاشتم و چندین گل مهم هم زدم، از این‌رو از دوران حضورم در منچستریونایتد راضی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج