۹۱۷۴۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دژاگه: با ویلموتس هم عملکرد خوبی داشته‌ایم

اشکان دژاگه هافبک سختکوش و فیزیکی تیم ملی در حالی به دیدار به کامبوج رسید که برای این دیدار در تفکرات تاکتیکی مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی حضور داشت و در ابتدای کار به‌عنوان یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی در ترکیب این تیم معرفی و نامش اعلام شد.

فرهیختگان: اشکان دژاگه هافبک سختکوش و فیزیکی تیم ملی در حالی به دیدار به کامبوج رسید که برای این دیدار در تفکرات تاکتیکی مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی حضور داشت و در ابتدای کار به‌عنوان یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی در ترکیب این تیم معرفی و نامش اعلام شد.

با این حال در آستانه دیدار با کامبوج از هفته سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دژاگه در حین گرم کردن مصدوم شد و جایگاهش را به پدیده تیم ملی یعنی محمد محبی داد تا به این بازیکن تازه‌وارد در اولین حضورش در اردوی تیم ملی نیز بازی برسد و اتفاقا جایگزین دژاگه حتی موفق به گلزنی هم شد. درخصوص دیدار ایران و کامبوج، حضور بانوان برای اولین‌بار در ورزشگاه و شرایط خود اشکان، دقایقی با این بازیکن همکلام شدیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با دژاگه را در ادامه می‌خوانید.

اوضاعت بعد از مصدومیت چگونه است؟ به بحرین می‌رسی؟

موضوع حادی نبود و الان خداراشکر بهترم. فکر می‌کنم در لیست اعزامی به بحرین هم باشم چون الان شرایطم خیلی بهتر است و بعید می‌دانم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

بازی با کامبوج و گلباران این تیم چه مزه‌ای داشت؟

بازی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم با این نتیجه این دیدار را پشت سر گذاشته و برای دیدارهای حساس بعدی آماده شویم. تیم ملی شب فوق‌العاده‌ای را سپری کرد و امیدوارم باز هم بتوانیم چنین نتایجی را همراه با هواداران‌مان جشن بگیریم. ۱۴ بر صفر بردیم و دیگر حرفی نمی‌ماند. در روزی که بانوان برای اولین‌بار آمدند، توانستیم آنها را خوشحال کنیم. بچه‌ها هر کاری در زمین کردند تا آنها بیشتر شادمان شوند و تماشاگران نیز در زمین همه‌چیز را دیدند. گل‌های فراوانی زدیم که چند مورد از آنها واقعا زیبا بود و پنالتی‌ای که بیرانوند گرفت و نتیجه و شرایط بازی تاریخی بود.

کار با ویلموتس چطور است؟

هنوز برای ارزیابی و تحلیل بسیار زود است، با این حال در این مدت خیلی خوب کار کرده‌ایم. ویلموتس مربی خوبی است و خوب تمرین می‌کنیم و فکر می‌کنم در تمرین هم ماحصل و خروجی آن را می‌بینید که بازیکنان خیلی خوشحال هستند و امیدوارم بتوانیم همین‌طور با موفقیت ادامه دهیم.

سیستم او برعکس کی‌روش، هجومی است و به‌نظر می‌رسد به‌خوبی و خیلی زود با آن کنار آمده‌اید؟

در هر صورت هر مربی استایل و تاکتیک خودش را دارد. کی‌روش استایل و شرایط خاص خودش را داشت و موفق بود و از سوی دیگر آقای ویلموتس هم مربی خوب و بزرگی است و تا الان توانسته‌ایم بازی‌های خوبی را همراه با وی انجام دهیم.

همچنان آماده و قبراق در خدمت تیم ملی هستی؟

ان‌شاءالله و از این جهت مشکل خاصی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج