جاباما
۹۱۷۵۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دشان: پیروزی برابر ایسلند اصلا آسان نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از عملکرد شاگردانش برابر ایسلند راضی است و به ستایش از گریزمان پرداخت.

ایسنا: به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه در انتخابی یورو ۲۰۲۰ به مصاف ایسلند رفت. فرانسه در این دیدار خارج از خانه موفق شد با تک گلی که اولیویه ژیرو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند برابر حریف خود به پیروزی برسد.

دیدیه دشان در نشست خبری بعد از بازی گفت: این نخستین پیروزی ما برابر ایسلند بود و باید تاکید کنم که این پیروزی اصلا به راحتی به دست نیامد. بعضی تصور می‌کردند که به راحتی می‌توانیم ایسلند را شکست دهیم اما نباید فراموش کرد که نخست اینکه بازی در خانه حریف برگزار شد و دوم اینکه ایسلند تیمی بسیار فیزیکی است و دوم اینکه روی ضربات شروع مجدد بسیار خطرناک است و کار آسانی نداشتیم.

او ادامه داد: فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و تنها یک گل به ثمر رساندیم. می توانستیم با گل‌های بیشتری در این بازی به پیروزی برسیم. به هر حال مهم کسب سه امتیاز و پیروزی بود که به آن دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه درباره کانته گفت: او کمی احساس درد داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتم که به او بازی ندهیم. موسی سیسوکو را در ترکیب اصلی به میدان فرستادم چرا که بسیار آماده است. فکر نمی‌کنم که آسیب دیدگی کانته جدی باشد و هنوز معلوم نیست که برابر ترکیه بازی خواهد کرد یا نه.

دشان درباره اولیویه ژیرو هم گفت: ژیرو در چلسی زیاد بازی نمی‌کند اما این برای من مهم نیست. او مهاجم فرصت طلبی است که می‌داند در میدان چه می‌خواهد. اصلا در بازی دادن به ژیرو شک ندارم. او در تیم جا افتاده است و همواره بازیکن مهمی برای ما خواهد بود.

او درباره گریزمان هم گفت: او در نیمه نخست اذیت شد و نتوانست توپ را لمس کند اما خوشبختانه در نیمه دوم فعال تر شد.گریزمان یک پنالتی گرفت و سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشت. او به یک رهبر در تیم ما تبدیل شده است و در کارهای دفاعی هم شرکت می کند.

سرمربی فرانسه در پایان گفت: در پایان باید تاکید کنم که این بازی شبیه به یک جنگ بدنی بود و پیروزی مهم را به دست آوردیم. بازیکنان فرانسه مردانه جنگیدند و خوشحالم که پیروز این بازی حساس شدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج