جاباما
۹۱۷۵۳۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ساوت‌گیت: انگلیس به اندازه کافی خوب نبود

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از شکست ۲-۱ این تیم مقابل جمهوری چک در پراگ گفت انگلیس در این بازی به اندازه کافی خوب نبوده و مستحق باخت بوده است.

ورزش سه: تیم ملی انگلیس با هدایت گرت ساوت‌گیت دیشب در پراگ در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو۲۰۲۰ به مصاف جمهوری چک رفت و با نتیجه ۲-۱ مغلوب شد. این اولین شکست انگلیس در رقابت‌های مقدماتی در یک دهه اخیر بود. گرت ساوت‌گیت سرمربی سه‌شیرها بعد از بازی ارزیابی منصفانه‌ای از تیمش ارائه داد و گفت انگلیس به اندازه کافی خوب نبوده است.

انگلیس در حالی در پراگ به مصاف چک رفت که از چهار بازی اول خود در گروه A هر ۱۲ امتیاز ممکن را به‌دست آورده و در صورت پیروزی صعود خود را قطعی می‌کرد. اما با وجود گل زودهنگام هری کین از روی نقطه پنالتی انگلیسی‌ها در ادامه دو گل دریافت کرده و با شکست از پراگ به خانه برگشتند.

ساوت‌گیت در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "ما در دو سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم ولی امشب برای پیروزی به اندازه کافی تلاش نکردیم. عملکرد ما امشب به اندازه کافی خوب نبود. به همین سادگی".

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت: "شاید باید در این بازی حداقل یک مساوی به‌دست می‌آوردیم ولی گل دوم حریف بالاخره به ثمر رسید. این گل از فرصت‌هایی بود که در این بازی در اختیار حریف قرار دادیم، فرصت‌هایی که نباید در اختیار آنها قرار داده می‌شد. چند مساله هست که باید روی آنها کار کنیم ولی باید این را بپذیریم که به عنوان یک تیم روی‌هم‌رفته عملکرد خوبی نداشتیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی گفته تو.مربی هستی خدایی

    • بدون نام

      کی گفته تو.مربی هستی خدایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج