جاباما
۹۱۷۵۸۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

عطابخش: به بگوویچ چندبار اولتیماتوم داده بودیم

عضو هیات مدیره باشگاه گل گهر با بیان اینکه جدایی وینگو بگوویچ از این تیم دوستانه و توافقی بوده است، گفت: مربی بعدی ما قطعا ایرانی است.

خبرگزاری مهر: امیر عطابخش عضو هیات مدیره باشگاه گل گهر سیرجان درباره برکناری وینگو بگوویچ سرمربی این تیم گفت: تصمیم برای رفتن وینگو خرد جمعی بوده است. هیات مدیره تصمیم گرفت فعلا به صورت تعاملی قطع همکاری صورت بگیرد. این اتفاق در حالی رخ داد که وینگو هم محترمانه قبول کرد. همه چیز خوب بود. او خودش درک کرد که فعلا نگرش بازیکنان تغییر کند و باید شوکی به تیم وارد شود.

وی ادامه داد: مشکل خاصی نیست. گل گهر برای سقوط نکردن بسته شده است و برنامه سه ساله دارد. بازیکنان خارجی هم کیفیت لازم را نداشتند. آنها با نظر مستقیم سرمربی انتخاب شده بودند. در لیگ ایران بازیکنان ۸۵۰ هزار دلاری داریم ولی بازیکنان گل گهر نهایتا ۵۰ یا ۶۰ هزار دلار قرارداد بسته اند. نظرمان این است که چرا از جوانان ایرانی استفاده نشود؟ این ارز برای مملکت ما است. یا یکی بیاید که کیفیت بالایی داشته باشد و یا اصلا نیاید. وقتی اصرار سرمربی بر جذب بازیکن خارجی است، خودش هم باید پاسخگو باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه گل گهر در پاسخ به این سئوال که چطور وینگو بگوویچ در ۲۰ سال گذشته مدام در فوتبال ایران تیم داشته است، تاکید کرد: این را نمی دانم. کاری به سنوات گذشته ندارم. سال اولی که بگوویچ به گل گهر آمد، تیم ما سوم شد و با اختلاف یک امتیاز به لیگ برتر نیامد. امسال هم لیگ برتری شدیم. شما اگر مدیر بودید با ایشان ادامه می دادید یا قطع همکاری می کردید؟

عطابخش ادامه داد: این فصل هم چند بار به بگوویچ اولتیماتوم دادیم و یکباره کنارش نگذاشتیم. البته این جدایی توافقی بود و مثل تیم های دیگر پرونده ای در فیفا نخواهیم داشت. گل گهر به هیچ مربی و بازیکنی بدهی ندارد.

عضو هیات مدیره باشگاه گل گهر در پایان با اشاره به پاسخ منفی علی دایی برای قبول هدایت این تیم، گفت: برای انتخاب سرمربی بعدی، هیات مدیره به جمعبندی نرسیده ولی گزینه ما قطعا ایرانی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگوویچ باید بازنشسته شه!

    • بدون نام

      نکنه انتظار دارن گل گهر تراکتور و استقلال و شکست میداد؟؟؟

    • چهار فينال اسيا

      تيم دسته يكي ..اشتباه كردن مربي عوض كردن ..اينا به فكر موندن در ليگ باش ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج