جاباما
۹۱۷۵۹۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس و استقلال، مدیر پرور، با بیشترین هزینه!

عملکرد بسیاری از مدیران فوتبالی محل سوال است و باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود این همه هزینه انجام شده چه فایده ای برای باشگاه ها داشته است.

خبرآنلاین: عملکرد بسیاری از مدیران فوتبالی محل سوال است و باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود این همه هزینه انجام شده چه فایده ای برای باشگاه ها داشته است. نیازی به فشار آوردن روی مغز نیست.

یک جستجوی کوچک در فضای اینترنت بکنید و بنویسید:«بدهی های باشگاه پرسپولیس و استقلال.»لیستی از صفحات برای شما قطار می شوند که بررسی آنها شاید نیاز به چند ماه کار مفید داشته باشد.مدیرانی که آمده اند،هزینه کرده اند،درآمدی نداشته اند و با کلی بدهی باشگاه را ترک کرده اند. مدیرانی که فقط با جذب بازیکن‌ها و مربیان مختلف به فکر خودنمایی خود به هوادار بوده‌اند و راهکاری برای درآمدزایی تیمشان نداشته‌اند.

مدیرانی که هر وقت چرخ حساب و کتابشان نمی‌چرخید، دست به دامن فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش می‌شدند و انتظار پر شدن جیب‌هایشان را از این دو نهاد داشته‌اند.مدیرانی که هنوز هم در راس باشگاه های لیگ برتری به خصوص پرسپولیس و استقلال دیده می شوند و با سیستمی که وجود پس از این هم در این باشگاه ها خواهند بود.

اگر همین حالا با رویانیان،فتح الله زاده،واعظ آشتیانی،انصاری فرد،سیاسی،افشارزاده یا هر کسی که زمانی در یکی از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مدیرعامل بوده تماس بگیرید و درباره بدهی ها سوال کنید،کلی سند و مدرک رو می کنند که چنین کرده اند و چنان.

در نهایت حتی ممکن است تراز شاخص مدیریتی آنها مثبت هم شود یک پولی هم از باشگاه طلب کار!پس چه کسی این همه بدهی میلیاردی را بالا آورده است و مسئولیتش با چه کسی است؟دانه درشت ها در دنیای فوتبال آنقدر هستند که بدون هیچ حساب و کتابی فقط چک می کشند و هزینه می کنند.در نهایت هم بدون اینکه توضیح مشخصی برای هواداران بدهند یک خداحافظی با منت هم انجام می دهند و تمام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول بیت المال مسلمین به تاراج میرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج