جاباما
۹۱۷۶۰۴
۷ نظر
۵۲۰۹
۷ نظر
۵۲۰۹
پ

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

زیبایی‌های بی‌نظیر فصل پاییز به همراه رنگ‌های فوق‌العاده برگ‌های آن در کنار نم باران و هوایی که رو به سردی می‌رود بهترین فرصت است تا دکوراسیون منزل خود را تغییر دهیم و حال و هوای این فصل رنگی و دل‌نشین را مهمان آن کنیم.

برترین‌ها: همه ما با فرا رسیدن فصل پاییز و نزدیک شدن به سرما کم‌کم آماده می‌شویم و رخت و لباس گرم و پاییزی خود را حاضر می‌کنیم. زیبایی‌های بی‌نظیر فصل پاییز به همراه رنگ‌های فوق‌العاده برگ‌های آن در کنار نم باران و هوایی که رو به سردی می‌رود بهترین فرصت است تا دکوراسیون منزل خود را تغییر دهیم و حال و هوای این فصل رنگی و دل‌نشین را مهمان آن کنیم.

برای پاییزی کردن دکوراسیون منزل نیازی به صرف هزینه‌های بسیار بالا نیست و می‌توان حتی با ساده‌ترین و البته ارزان‌قیمت‌ترین ایده‌ها نیز از پس این موضوع برآمد.

فقط کافی است که ذوق و سلیقه خود را به کار بگیرید و با بررسی ایده‌هایی الهام‌بخش دست به طراحی دکوراسیون پاییزی منزل خود بزنید. در این مطلب شما را با ۱۵ ایده دکوراسیون پاییزی آشنا می‌کنیم تا شما هم بتوانید خانه‌تان را با پادشاه فصل‌ها همراه و هماهنگ کنید.

۱. تغییرات جزئی در اتاق ناهارخوری

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

چه کسی می‌گوید که برای ایجاد تغییراتی در دکوراسیون ناهارخوری باید حتماً وسایل آن را به‌کل تغییر داد؟ با تماشای این تصویر در خواهید یافت که با استفاده از ساده‌ترین وسایل در چیدمان میز ناهارخوری نیز می‌توان پاییز را به خانه آورد.

۲. استفاده از رنگ کاراملی در دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

شاید بتوان با استفاده از برخی وسایل ساده و کوچک مانند ظروف آشپزخانه به رنگ کاراملی حس و حال پاییزی را به خانه القا کرد. همان‌طور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید این ایده به اندازه کافی تأثیر خود را گذاشته است!

۳. استفاده از گندم به عنوان وسایل تزئینی

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

تهیه چند شاخه گندم اصلاً کار سختی نیست، اما خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را کنید می‌تواند در زیبایی دکوراسیون پاییزه شما تأثیرگذار باشد. استفاده از گندم می‌تواند در دکوراسیون منزل شما گرما ایجاد کرده و آن را دنج‌تر جلوه دهد.

۴. تغییر پتو و روتختی در دکوراسیون اتاق‌خواب

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

یکی از بهترین و راحت‌ترین ایده‌هایی که برای پاییزه کردن دکوراسیون اتاق‌خواب شما به کار می‌آید آن است که فوراً پتویی پاییزه به رنگ‌های نارنجی، زرد، قرمز، قهوه‌ای و... تهیه کنید و آن را به فضای اتاق‌خوابتان اضافه نمایید. توصیه ما این است که برای این کار به سراغ پتو‌هایی چهارخانه مثل این تصویر بروید تا حس و حال دنجی پاییز را برایتان القا کند.

۵. استفاده از مواد غذایی پاییزه

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

خیلی از افراد عادت دارند که همیشه بر روی میز ناهارخوری و یا در دکوراسیون نشیمن خود یک ظرف میوه قرار دهند. حالا در این فصل بهتر است که با حفظ این عادت، تغییراتی در آن نیز ایجاد کنید و باعث پاییزه شدن دکوراسیون منزلتان شوید.

استفاده از کدو، سیب و یا گل‌های پاییزه بر روی میز می‌تواند حس و حال پاییزی خانه شما را افزایش دهد، آن هم بدون آنکه هزینه زیادی را صرفش کنید!

۶. نصب تخته گچی بر روی دیوار

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

یکی از اصلی‌ترین حس و حال‌های پاییزی با آغاز مدرسه و بوی ماه مهر همراه است، پس چه خوب می‌شود که از این موضوع ایده بگیرید و یک تابلو و تخته گچی کوچک برای خانه‌تان تهیه کنید.

شما می‌توانید این تابلو را در راهرو، دکوراسیون آشپزخانه و یا هر بخش دیگری از خانه قرار دهید و با کشیدن طرح‌های پاییزه و یا نوشته‌های مرتبط، حس و حالی پاییزه به خانه‌تان بدهید.

۷. استفاده از برگ‌های پاییزی

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

چه چیزی بهتر و راحت‌تر از اینکه برگ‌های پاییزی حیاط خود را جمع کنید و از آن‌ها یک اثر هنری در خانه‌تان خلق کنید، چیزی شبیه به این تصویر!

۸. به‌کارگیری رنگ قرمز

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون منزل شما بی برو و برگرد می‌تواند فضایی پاییزه خلق کند. حالا توصیه ما این است که از این رنگ برای دکوراسیون بالکن و یا حیاط خود استفاده کرده از آن برای کوسن، درب انباری، گل‌های روی میز، رومبلی و... استفاده نمایید. این رنگ علاوه بر فصل پاییز برای سایر فصل‌های سال نیز زیبایی منزل شما را حفظ خواهد کرد.

۹. تعویض کوسن‌های اتاق نشیمن

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

رسیدن فصل پاییز بهترین زمان برای آن است که دستی به سر و روی کوسن‌هایتان بکشید و آن‌ها را تغییر دهید. استفاده از رنگ و طرح‌های پاییزه برای کوسن‌ها می‌تواند دکوراسیون نشیمن شما را کاملاً پاییزی جلوه دهد.

۱۰. استفاده از چوب و هیزم

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

عنصر چوب به نوبه خود احساس گرما و البته دنجی بسیاری را در خانه ایجاد می‌کند، پس چه بهتر که با رسیدن فصل پاییز به سراغ هیزم و چوب بروید و در دکوراسیون خانه خود از آن استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از طبقات و کمد‌های اتاق نشیمن استفاده کرده و یا تعداد هیزم‌های شومینه‌تان را افزایش دهید، حتی اگر هنوز برای روشن کردن آن زود است و استفاده‌ای از شومینه‌تان ندارید.

۱۱. رنگ کردن کدوحلوایی

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

یکی از اصلی‌ترین عناصری که بی برو و برگرد، فصل پاییز را به یاد شما می‌اندازد کدوحلوایی است. پاییز بهترین فرصت است تا از کدوحلوایی به عنوان یک عنصر دکوراتیو در خانه‌تان استفاده کنید. اگر می‌خواهید که در این کار از خلاقیتتان نیز بهره بگیرید می‌توانید با تهیه چند رنگ آکریلیک دست به رنگ‌آمیزی و کشیدن طرح بر روی کدوحلوایی‌تان بزنید و آن را منحصربه‌فردتر کنید.

۱۲. ورودی و راهروی پاییزی خانه

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

همان‌طور که در این تصویر می‌بینید شما می‌توانید با انتخاب یک کاغذدیواری پاییزه در کنار عناصر دیگری مانند یک چکمه و یا استفاده از رنگ‌های پاییزی، ورودی و یا راهروی خانه‌تان را نیز به سبک پاییزی چیدمان و طراحی کنید.

۱۳. گرم کردن خانه

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

استفاده از شومینه در دکوراسیون نشیمن این تصویر در کنار کوسن و پتوی نارنجی‌رنگی که بر روی مبلمان وجود دارد ترکیب فوق‌العاده‌ای را از حس و حال پاییزی در خانه ایجاد کرده است. شما هم می‌توانید از چنین ایده‌هایی بهره بگیرید.

۱۴. ساخت زیرلیوانی پاییزی

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

شما می‌توانید با کمک روش‌های خودتان بسازید، سلیقه و هنرتان را به کار بگیرید و با ساده‌ترین وسایل، خانه‌تان را پاییزی کنید. همان‌طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید می‌توانید با برش تمیز و صاف چندتکه‌ای از یک شاخه درخت و بعد هم کشیدن یک طرح برگ بر روی آن، زیرلیوانی منحصربه‌فرد پاییزه خودتان را داشته باشید.

۱۵. تزئیناتی به سبک وینتیج

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۵ ایده‌ی دیدنی

با دقت در این تصویر در خواهید یافت که می‌توانید با ساده‌ترین وسایل به سبک وینتیج، تزئیناتی پاییزی داشته باشید و حس و حال این فصل را به خانه‌تان راه دهید. توصیه ما استفاده از شاخ و برگ‌های پاییزه و یا چوب درخت بلوط برای وسایل است، دقیقاً مثل این تصویر!

منبع: countryliving

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گندم شاید 20 سال پیش مد شده بود همه میگذاشتن روی میز

    • بدون نام

      مسخره ها

      پاسخ ها

      • ...

        والااا

    • رویا

      بله

    • بدون نام

      طلوع حقیقت چ اسم و فامیل قشنگی ^__^ البته اگه فیک نباشه :)
      مرسی بابت ایده ها
      و اینکه بنظرم توی ایران ک انار فراوانیش بیشتره،میشه برا دکور بیشتر استفاده کرد،یا استفاده از گل نرگس
      در کل ممنون

    • بدون نام

      درست مثل خونه ی ما، فصل پاییز که میشه هر صبحمون رو با چای آویشن شروع میکنیم، قوری وفنجون هامون شدن دکوراسیون پاییزه ی خونه ی ما

    • م.ح

      توی هوای پاییزه فقطططط آش میچسبه بعدم ی چای نبات .دلتون همیشه خوش َان شاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج