۹۱۷۶۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کپا: رقابت من با داوید دخیا به نفع اسپانیا است

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی چلسی می‌گوید رقابت او با داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد در تیم ملی اسپانیا رقابت سالمی است و به ضرر آنها و تیم ملی نخواهد بود.

ورزش سه: درحالی که اسپانیا امشب در ادامه رقابت های انتخابی یورو۲۰۲۰ در خاک نروژ به میدان می‌رود سرمربی لاروخا هنوز سنگربان اول خود را انتخاب نکرده و به صورت چرخشی از دو دروازه‌بان شاغل در انگلیس خود، کپا آریسابالاگا و داوید دخیا استفاده می‌کند.

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی چلسی اما می‌گوید رقابت بین او و دخیا رقابت سالمی است و به نفع تیم ملی اسپانیا و هر دوی آنها خواهد بود. کپا از پنج مسابقه اخیر اسپانیا در چهار مسابقه از ابتدا به میدان رفته و دخیا ماه گذشته در جریان پیروزی ۴-۰ لاروخا بر جزایر فارو بعد از مدتی دوری به ترکیب اسپانیا بازگشت. مورنو، چندی پیش اعلام کرد هنوز دروازه‌بان اول مشخص و ثابتی ندارد.

کپا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نروژ گفت:" هدف من بازی کردن است. همه بازیکن ها می‌خواهند در فهرست فیکس یازده نفره باشند. من اعتماد به نفس زیادی دارم و می‌خواهم به تیم کمک کنم. اگر یکی از یازده نفر باشم هدفم پیروزی در مسابقه است و بازی با نروژ راحت نخواهد بود".

کپا در ادامه گفت:" هر وقت درباره یک پست در تیم ملی نظرات مختلف وجود داشته باشد این چیز خوبی است. چرا که از این شرایط تیم ملی سود می‌برد. از آنجا که در حال حاضر سیاست استفاده چرخشی از دروازه‌بان ها در تیم ملی رایج است ما با آن مشکلی نداریم. من به حرف های رسانه‌ای کاری ندارم. ما بازیکن ها باید در زمین بازی حرف بزنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج