۹۱۷۸۲۶
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

ایرج عرب ستاره کنونی تیم ملی را نخواست؟

محمد محبی، ستاره جوان کنونی سپاهان در پایان ششمین حضورش در ترکیب این تیم در لیگ برتر، موفق به حضور در تیم ملی نیز شد و برابر کامبوج گل زد.

ورزش سه: محمد محبی، ستاره جوان کنونی سپاهان در پایان ششمین حضورش در ترکیب این تیم در لیگ برتر، موفق به حضور در تیم ملی نیز شد و برابر کامبوج گل زد.

هافبک سپاهان که در تجربه کوتاه لیگ برتری خود چشم‌ها را به سمت خود خیره کرده و توانسته نمایش درخشانی به جا بگذارد، با گلزنی برابر پرسپولیس نامش بیش از گذشته بر سر زبان‌ها افتاد و بعد از آن نیز از سوی ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شد.

نمایش درخشان این بازیکن جوان طی روزهای اخیر اما با شایعه عجیبی همراه بوده است؛ گفته می‌شود محمد محبی در نقل و انتقالات تابستان و بعد از پایان لیگ آزادگان و در شرایطی که در تیم شاهین بوشهر حضور داشت به باشگاه لینک شده بود اما ایرج عرب این انتقال را نپذیرفت و مدعی شد که پرسپولیس جای بازیکنان ستاره است و جایی برای بازیکنان لیگ یکی و پایین‌تر ندارد. مساله‌ای که موج دیگر انتقادی علیه مدیرعامل سابق باشگاه شکل داده است.

ایرج عرب، مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص این ادعا اینطور توضیح داده است: من اصلا این آقایی که گفته می‌شود محبی را به من معرفی کرده نه تاکنون دیده‌ام و نه تماس تلفنی داشته‌ام. در دوران حضورم در پرسپولیس تمام تلاشم را به کار گرفتم تا استعدادهای زیر ۲۳ سال را با نظر سرمربی جذب کنیم و به نظرم در این مورد هم موفق بودم که نتیجه این تلاش گل پیروزی‌بخش دربی بود که به واسطه یکی از همین جوان ها به ثمر رسید. مهدی عبدی که نزدیک بود از باشگاه دور شود و فصل گذشته را هم راهی تیم دیگری شده بود اما او را برگرداندیم و خوشبختانه با گل خود در دربی، دل هواداران پرسپولیس را هم شاد کرد.

وی ادامه داد: هواداران باهوش پرسپولیس هم مطمئنا می‌دانند که این بازارگرمی‌ها توسط دلالان همیشه صورت می‌گیرد تا بازیکن تحت قرارداد خود را در سال‌های بعد به قیمت بالایی به فروش برسانند. تنها صحبت من اما این است که نه این آقا را تاکنون دیده‌ام و نه تماسی داشته‌ایم که برخی می‌گویند محبی را به من معرفی کردند و من او را رد کرده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      فقط ببند!!!!

    • بدون نام

      عرب از هیات مدیره هم برو گمشو قیافت به فوتبالیا نمیخوره که اومدی پرسپولیس رو بدبخت کردی خدا ازت نگذره به حق علی

    • بدون نام

      گورتو گم کن لاشی گند زدی ب پرسپولیس
      ایشالا خیر نبینی تو زندگیت

    • بدون نام

      عرب کثیف عبدی بازیکن امید پرسپولیس بودپس زرزر نکن توماموریت داشتی که برانکوبفرستی بره که تونستی ماموریتت انجام بدی ماموریت داشتی که پرسپولیس خراب کنی که کردی چون ازفامیلیت معلوم تویه عربی ایرانی نیستی .عرب کثیف مثل قومت کثیفی ازاون ریزش گرفته تا اون گنده های عرب که شدن پیامبرماایرانیا

    • آسمان ابی بلداجی

      جناب آقای عرب حق نداره ب کسی توهین کنه درسته تیم شما جای بازیکنان بزرگ ولی حق ندارین به بازیکنان لیگ یک و پاین تر توهین کنید آقای محبی بازیکن بزرگی و ما همه دوسش داریم

    • شش تایی

      بیچاره عرب کثافت گناهی نداره ان خواسته ی وزارت کیسه پرست بی شرف بود که به خواسته شان رسیدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج