جاباما
۹۱۷۸۶۸
۵۴ نظر
۵۰۲۴
۵۴ نظر
۵۰۲۴
پ

قاتل: دوستم به همسرم نظر داشت

بامداد دهم شهریور سال ۹۷ جسد سوخته یک مرد جوان در روستای کوره فرنگ در اطراف شهرری پیدا شد.

روزنامه خراسان: مرد جوان دوست صمیمی اش را که با او قسم برادری خورده بود کشت و جسدش را به آتش کشید.

این مرد دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که مسائل ناموسی را انگیزه جنایت برشمرد. بامداد دهم شهریور سال ۹۷ جسد سوخته یک مرد جوان در روستای کوره فرنگ در اطراف شهرری پیدا شد.

شواهد نشان می‌داد این مرد با ضربه‌های چاقو کشته و سپس جنازه اش به آتش کشیده شده است.

قاتل: دوستم به همسرم نظر داشت

اهالی روستا جسد را پیدا کرده و ماجرا را به دهداری اطلاع داده بودند. جسد سوخته با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و رازگشایی جنایت آغاز شد.

در بررسی‌های پلیسی روشن شد جسد متعلق به مردی ۳۸ ساله به نام جواد است که به شیشه اعتیاد داشت و همراه پدر و مادرش زندگی می‌کرد.

ماموران در نخستین مرحله از تحقیق‌ها به بررسی تماس‌های تلفن همراه قربانی پرداختند و دریافتند وی آخرین بار با دوست صمیمی اش به نام عادل قرار ملاقات داشته است.

خانواده جواد می‌گفتند وی و عادل از سال‌ها قبل با هم دوست بودند و با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی داشتند.

به این ترتیب، عادل ۳۹ ساله ردیابی و بازداشت شد، اما ادعا کرد از نحوه کشته شدن دوست صمیمی اش اطلاعی ندارد، اما در بازجویی‌های فنی قتل را گردن گرفت و گفت دوست صمیمی اش را به خاطر مسائل ناموسی کشته و در این ماجرا دوستش مصطفی نیز با او همدست بوده است و با این ادعا مصطفی نیز بازداشت شد.

در دادگاه

این دو مرد دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی برای عادل حکم قصاص خواستند.

سپس او در جایگاه ویژه ایستاد و قتل را گردن گرفت. وی که حالا ۴۰ سال دارد، گفت: من و جواد هر دو شیشه مصرف می‌کردیم و از سال‌ها قبل با هم دوست بودیم. ما باهم قسم برادری خورده بودیم و با آن که جواد مجرد بود به خانه یکدیگر رفت و آمد داشتیم. ما در زمینه فروش عمده لباس نیز با یکدیگر همکار بودیم، اما دوستم به من خیانت کرد و به همسرم نظر داشت.

وی ادامه داد: مدت‌ها پیش به همراه دایی ام برای سفر کاری به ترکیه رفته بودم. وقتی برگشتم همسرم حرف‌هایی به من زد که از شنیدن آن شوکه شدم. او می‌گفت در غیاب من جواد چندین بار در تلگرام برای او پیام فرستاده و به صورت غیرعلنی به او ابراز علاقه کرده است. من، چون به جواد اعتماد داشتم به حرف‌های همسرم اهمیتی ندادم، اما با رفتار‌های عجیب همسرم کم کم به جواد مشکوک شدم.

این متهم در تشریح جزییات ماجرا گفت: یک روز که جواد در خانه ما مهمان بود و من در حال آب دادن به گل‌های باغچه بودم همسرم را دیدم که سراسیمه از اتاق بیرون آمد. او حالتی ملتهب داشت و به خاطر حضور جواد در خانه مان به من اعتراض کرد، اما من بار دیگر حرف‌های او را جدی نگرفتم.

همان روز جواد از من خواست تا همسرم را همراه او به خانه اش بفرستم تا لباس‌های جدیدی را که از خارج از کشور وارد کرده بود با هم بسته بندی کنند تا آن‌ها را با هم بفروشیم. آن روز دختر خردسالم را هم همراه آن‌ها فرستادم. چند ساعت بعد وقتی با گوشی تلفن همراه همسرم تماس گرفتم دخترم گفت مادرش و جواد در اتاق هستند. من از دخترم خواستم تا گوشی را به مادرش بدهد. همسرم خشمگین بود و پرخاش می‌کرد. آن جا بود که احساس کردم همسرم از موضوعی ناراحت است.

این مرد ادامه داد: رفتار‌های همسرم تغییر کرده بود و هنگامی که جواد به خانه ما می‌آمد همسرم از خانه بیرون می‌رفت تا این که یک شب همسرم در خواب شروع به صحبت کرد. او در خواب به جواد فحش می‌داد و از او می‌خواست تا دست از سرش بردارد. وقتی خواستم او را بیدار کنم به سمت من تف کرد.

از آن شب پیگیر ماجرا شدم و از همسرم خواستم تا حقیقت را به من بگوید، اما او سکوت کرد. من به همسرم قول دادم تا جواد را ادب کنم. همسرم که می‌دانست روی تصمیم ام مصمم هستم از من طلاق گرفت، اما خواست تا مقابل چشمان پدر و مادر جواد او را ادب کنم.

من از مصطفی که دوست مشترک من و جواد بود کمک خواستم. من و مصطفی با موتور دنبال جواد رفتیم و به بهانه ملاقات با یکی از دوستان مشترکمان به نام بهمن او را سوار موتور کردیم و به روستای کوره فرنگ بردیم. آن جا من با چاقو به جواد حمله کردم و او را کشتم. مصطفی می‌خواست مانع من شود، اما او را تهدید به مرگ کردم و خواستم سکوت کند. من بنزینی را که از قبل داخل بطری ریخته بودم روی جسد ریختم و آن را آتش زدم. مصطفی در این ماجرا نقشی نداشت و به خاطر تهدید‌های من فقط ماجرا را نظاره کرد.

با پایان دفاعیات این مرد، مصطفی در جایگاه ویژه ایستاد. وی گفت: من نقشی در این قتل نداشتم و فقط همراه عادل رفته بودم. باور کنید نمی‌دانستم قرار است عادل دست به چنین کاری بزند. وقتی او با چاقو به جواد حمله کرد می‌خواستم مانع او شوم، اما او مرا تهدید به مرگ کرد.

بنابر این گزارش، در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خرمشهر

      با بی غیرتی از خودته دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی عکس به نظر بالای شصت سال میان چه جوری میگی سی ونه ساله اون ستایش که پیر نمیشه فقط

      • بدون نام

        اون پیره ظاهرا مصطفاست.

    • ۹۲۹۵

      درود ب شرفت با غیرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای خدا شماها دیگه کی هستین

        والا حالم از این غیرتی که شما بهش اعتقاد دارین بهم خورد

        اگه این باغیرته پس دقیقا بیغیرت به کی میگن ؟
        خحخخخخخخ

      • اسی

        شما بیمارهای روانی رو باید بستری کرد ... مملکت قانون داره و هر کاری راهی

      • الناز

        7/23
        غیرتی که تو ازش حرف میزنی زن خودشو با یه نامحرم که اونم مجرد بوده فرستاده خونه اون مرد غریبه الان تو به این میگی باغیرت !!!!!!عجب باغیرتی خدایش !!!!در حالی که زنش چند با ر گفته که دوستت را نیار خونه و اون شوهر بنا به گفته شما با غیرت نشنیده گرفته حرف زنشو و خودشو زده به بیغیرتی.الان تو میگی باغیرتتتتتتتتتتت

    • راستگو

      بی غیرت اصلا تقصیر خودت بوده چرا فرد مجرد را می اوری خونه وچرا زنت را به خانه اش می فرستی برای بسته بندی لباس انتظار داری اتفاقی برای زنت نیفتد با یه ادم شیشه ای حالا برو بمیر بی غیرت

      پاسخ ها

      • حیدر

        دقیقا چه اسکلی بوده که با مجرد رفت و آمد کرده بعد زنه بهش گفته حرف زنشو قبول نکرده

      • دونالد ترامپ

        خيلي خر بوده اونم تازه معتاد موادي

    • بدون نام

      هر داستانی چاپ نکنید چرا این خانم رنجور بوده از مزاحمت دوست شوهرش قبول کرده بره با دختربچش خونه اون کسی که ازش تنفر داشته این بابا خماره حرفش جدی نگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه غیرتی،!!! زن بیچاره چند مرتبه مشکل را گفته ولی از خریتی که شوهرش داشته و غرور کاذبی که داشته، گذاشته تا کار از کار بگذره بعد زن بیچاره رفته حالا با مجرد بودن و دوست اشتباهی گرفتن کاری نداریم. اما زن بیچاره چند مرتبه گفته باید حتماً اون دوست مجردش زنش را عذاب میداده و نیت شومش پیاده میشده تا مثلاً با غیرت باورش بشه، این شوهر علاوه بر بیغیرت بودن خیلی هم احمق تشریف داشته، چقده دلم بحال این زن میسوزد که نگو و نپرس،!!!

    • اکبر

      در رژیم قبل مردم پاک وصاف وساده بودن. من خودم یادمه؟فقط ممیدونم چرا مردم اینقدر تغییر کردن؟؟؟

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        چون نژاد لبناني و عراقي و افغاني باهاشون قاطي شده

      • دونالد ترامپ

        چون نژاد لبناني و عراقي و افغاني باهاشون قاطي شده

      • دونالد ترامپ

        چون نژاد لبناني و عراقي و افغاني باهاشون قاطي شده

      • بدون نام

        کاربر گرامی اکبر، کاملاً درست میگی، چون در این مدت زیاد دیکه اخلاق و انسانیت مُرد که نتیجه این شده،،من خودم خدا را شاهد میگیرم ميخواستم به تهران برویم در رکاب اتوبوس یک نفر شصت تا هفتاد سال داشت از همانجا رکاب اتوبوس گفت کی عرق خوره اکثر مانده بودند که در وسط اتوبوس یک نفر دست بلند کرد گفت من، بعد از آن یک دختر زن جوان و بسیار زیبا را آن مرد فرستاد داخل اتوبوس و گفت داداش این خانم امانت است در دستت اونو سالم بده درب خونش اما حالا اعتماد به خواهر و برادر هم نیست، اخلاق و انسانیت از بین رفته،

      • بدون نام

        یادمه ایاز دختری بنام مهناز را کشت ، واااااای که چه غوغایی بپا شد ، ازبس جامعه سالم بود
        ولی حالا چی؟

    • بدون نام

      فیلم هندی تعریف کرده

    • بدون نام

      میخاستی رفیقت بکشی چرامیندازی گردن خانمت

    • بدون نام

      قضاوت کار خیلی سختیه.

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        '''' این قاتل می بایست زنشون در اسرع وقت طلاق میداد!

      • الناز

        8/21
        چرا زنش ؟؟مگه زنش مقصر بود؟؟؟اگه زنش مقصر بود اصلا نیازی نبود به اون شوهر بیغیرتش بگه که دوستش مزاحمشه .بگو باید اون مرد بیغیرت باید قصاص بشه که اگه هم اون دوستش را هم در حال تجاوز به زنش میدید بیخیال میشد و میگذشت خیلی ریلکس .پس بیغیرتی تو ذات اون نامرد بوده که حرف زنش را نادیده گرفته

    • بدون نام

      مرتیکه روانی همسرش صد بار بهش گفته بعد زنشو با رفیقش فرستاده خونشون؟؟؟؟ که آخر سر بری بکشیش؟؟؟ فقط اعداممم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضیا دنبال شواهد نیستن دنبال قرائنن!!

    • عبدالرحمن

      در واقع مستحق اصلی اعدام است و باید اعدام شود چون با یک مجرد دوست شده ، به تذکرات همسرش بی توجه شده، شیشه مصرف کرده و...! خلایق هر چه لایق!

      پاسخ ها

      • j.b

        آرام باش عزیزم شما
        مجرد مجردم نکن اینقدر

    • اکبر

      سر پول دعواتون شده زدی اونو کشتی حالا داستان راستان تعریف میکنی

    • بدون نام

      یعنی چی همسرم میدانست من روی تصمیمم مصمم هستم از من طلاق گرفت !!!!!

      پاسخ ها

      • واقع بین

        دقیقا" همین جمله ای که متهم گفته بسیار احمقانه است و اصلا" پشت حرفش عقل و شعور وجود نداره

      • بدون نام

        09/56،از اینکه گفته زنم مبثانست که چقده در تصمیم مصمم هستم،!!! مگه زنش چندین بار نگفته بود، حالا که به زور بخونه او فرستاد زنش را و اون نارفيق هم کامی از زنش گرفت دیگه روش نشده به زنه چیزی طلاق گرفته و این احمق رفته سراغ کاری که خودش خواسته، اینجا فقط حق زن بیچاره ضایع شده،

      • الناز

        چه تصمیمی؟؟؟؟
        شاید هم زنش میدونسته که شوهرش خیلی بیغرته و بیخیال کار دوستش میشه و هیچ توجهی به مزاحمت دوست خود را به زنش نمیکرده ونخواهد کرد زنش هم دیده چقدر شوهرش بیغیرت است خواسته طلاق بگیره تا از شر یه بیغیرت راحت شه .تصمیم شوهر این بود که بیغیرت باشه و ریلکس.

    • بدون نام

      داستان تعریف کرده مشخصه دروغه .راستی چرا ده بار زنت گفت توجه نکردی .چرا زنت رفت خونش. چرا طلاق گرفت ازت؟ وووو

    • بدون نام

      برای هرکسی جا هست در این کره خاکی الا ادم های بی ناموس اگه فهمیدید تیکه تیکشون کنید ،،طناب دار به گردن شرف داره بع زندگی در دنیایی که به ناموست اهانت شده

    • بدون نام

      مرتیکه بی غیرت
      هردوتون انگل هستید بیشرف های بی ناموس
      اون یکی رو خودت به درک واصل کردی خودت هم حقت فقط مرگ هست

      خب بیشرف زنت مگه دیوانه بود تهمت الکی بزنه ببین اون زن چی کشیده نامرد بیغیرت

    • بدون نام

      احتمالا دلیل کشتن اون شخص چیز دیگه ای هست شاید مسائل مالی
      وگرنه که این شخص راضی بوده زنش حسابی از دوست عزیزش پذیرایی کنه و نذاره بهش بد بگذره

      پاسخ ها

      • امیر

        بله این شخص خیلی بیغیرت وبیشرف بوده

    • علی

      باید خود قاتل اعدام شود چون شیشه میکشد فردا خودش هم به ناموس مردم نظر میکند تو غلت کردی با مجرد رفیق شدی اونم با مرد معتاد شیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجرد؟
        غلت؟
        دوستی با مجرد گناه نیست بلکه نوع معاشرت ایراد داشته
        ضمنا غلط درسته

    • سمانه

      وای باز تهران ؟چخبره تهران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خبر خیرو سلامتی شما

    • رسول ۱۰ ساله

      فقط میشه گفت متاسفم همین

      پاسخ ها

      • الناز

        رسول خوبه اینبار گیج نشدی

      • دونالد ترامپ

        عمو تو خوب بخون که ياد بگيري بد و خوب رو

      • دونالد ترامپ

        عمو تو خوب بخون که ياد بگيري بد و خوب رو

    • shiva

      من ک نفهمیدم چی شد.مثه رمانایی میمونه که متن ضعیفی دارن.اصن هیچ جای داستان بهم نمیخورد.خب خانومت گف ادبش کن قبول کردی خانومه چرا طلاق گرفت

    • بدون نام

      کاری به غیرت واینا رو ندارم.رفت وامد خانوادگی با دوستان به هیچ وجه خوب نیست چه طرف مجرد باشد چه متأهل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

    • بدون نام

      چه جالب دوستش رو میاورده خونه بعد میرفته گل آب میداده قشنگ معلومه دنبال خلوتی برای دوستش بوده

    • بدون نام

      خاک بر سر خودت و رفیقت و همسرت، احمق بی غیرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همسرش دیگه چرا اصلا دلتون نمیاد به زن چیزی نگین

    • مازیار

      خفه شو بی غیرتی از خودته بی غیرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره کسی خودش میخواستی انتقام بگیره که نیاز نبود این همه پول برایدادگاه دادسرا خرج کرد..حرف این آقا اصلا صحت نداره.

    • بدون نام

      ديگه بخش كامنتها واقعا داره تهوع آور ميشه
      اين اواخر در بخش نظرات حس ميكنى واقعا با يه مشت بيمار روانى سروكار دارى

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج