جاباما
۹۱۷۸۸۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

حسرت ۲۵۰ میلیون دلاری مت دیمون

مت دیمون انتخاب اول جیمز کامرون برای نقش اصلی "آواتار" بود و رقمی بالا به او پیشنهاد کرد.

ایران آرت: "مت دیمون" آخرین بازیگری است که از رد پیشنهاد بازی در فیلم‌های بزرگ احساس ندامت می‌کند. او در هفته‌ی گذشته در مصاحبه با مجله‌ی GQ به همراه هم‌بازی‌اش "کریستین بیل" در فیلم "فورد در برابر فراری" (Ford v Ferrari)، فاش می‌کند که پیشنهاد "جیمز کامرون" برای بازی در "آواتار" (Avatar) را رد کرده است. کامرون از دیمون می‌خواهد که نقش "جیک سالی" را بازی کند، نقشی که در نهایت به "سم وورتینگتن" در آن زمان تازه‌وارد رسید. چیزی که دیمون را همچنان ناراحت می‌کند این است که کامرون به او درصد زیادی از فروش فیلم را به او پیشنهاد کرده بود. دیمون در آن زمان نمی‌دانست که "آواتار" پرفروش‌ترین فیلم تاریخ خواهد شد.

حسرت ۲۵۰ میلیون دلاری مت دیمون

دیمون می‌گوید: "جیم کامرون فیلم "آواتار" را به من پیشنهاد کرد و گفت: "گوش کن. من به هیچکس احتیاجی ندارم. برای این فیلم به بازیگر شناخته‌شده‌ای احتیاج ندارم. اگر این نقش را قبول نکنی، بازیگر ناشناخته‌ای پیدا می‌کنم و نقش را به او می‌دهم، زیرا فیلم در واقع به شما نیازی ندارد. اما اگر نقش را قبول کنی، ده درصد از…"

به گزارش 30نما، در اینجا "استوارت مک‌گورک" خبرنگار مجله صحبت دیمون را قطع می‌کند تا با تعجب بپرسد: "شما پیشنهاد دریافت ده درصد از فروش "آواتار" را رد کرده‌اید؟" دیمون این مسئله را تأیید می‌کند و می‌گوید به خاطر تعهدش به بازی در فیلم‌های "جیسون بورن" به کارگردانی "پل گرین‌گرس" این فرصت را از دست داده است. در صورتی که دیمون این پیشنهاد را پذیرفته بود می‌توانست دست کم ۲۵۰ میلیون دلار از فروش فیلم را کسب کند. "آواتار" ۲.۷۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و تا پیش از اکران "انتقام‌جویان: آخر بازی" در تابستان گذشته، پرفروش‌ترین فیم تاریخ بود.

دیمون اضافه می‌کند: "بنابراین بله، من در واقع بیش از هر بازیگر دیگری پول از دست داده‌ام… این مسئله هنوز مرا ناراحت می‌کند و هنوز به نظر ظالمانه می‌رسد. اما خوراک فرزندانم را تأمین می‌کنم و شرایط بدی ندارم."

در بخش دیگری از این مصاحبه "کریستین بیل" بازیگر برنده‌ی اسکار فاش می‌کند که در اوایل دوران بازیگری از "روان اتکینسون" بازیگر نقش "مستر بین" (Mr. Bean) آموخته است. او می‌گوید: "یکی از اولین نقش‌های من پروژه‌ای با همکاری "روان اتکینسون" بود و فکر می‌کنم به او به عنوان یک الگو نگاه کردم. او در نمایش "نرد" (The Nerd) به کارگردانی "لری شو" بازی می‌کرد. آمد و سلام کرد اما صمیمیتی نشان نداد. هیچیک از ما او را نمی‌شناختیم - به زمانی برمی‌گشت که هنوز نقش "مستر بین" را بازی نکرده بود. او تبدیل به شخصیت قصه شد، اما پیش از آنکه روی صحنه برود. من او را نگاه می‌کردم و می‌دیدم که چگونه در نقش فرو می‌رود. شگفت‌زده شدم." بیل توضیح می‌دهد که اتکینسون تمام شب در نقش خود فرو می‌رفت: "با خود می‌گفتم: "پس روش بازیگری این است، بسیار خوب، عالی شد.""

فیلم "فورد در برابر فراری" در جشنواره‌های تورنتو و تلیوراید با نقدهای پرشوری مواجه شد و قرار است ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان ماه) توسط فاکس و دیزنی در سراسر آمریکا اکران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مم

      درصد ناچیزی از پول شما دونفر فقط شما. دونفر
      گرسنگان زیادی را نجات میدهد و بیکاران زیادی را کارافرین
      می کنددر جهنم شما را ملا قات خواهم کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج