۹۱۷۹۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هشدار‌های پلیس فتا به زائران اربعین

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا هشدار‌ها و توصیه‌هایی را به زائران اربعین ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به حضور میلیونی زائران اربعین در کشور عراق گفت: لازم است که زائران به منظور حفظ امنیت سایبری خود اقداماتی را مدنظر قرار دهند. نخستین و مهم‌ترین اقدام این است که زائران توجه داشته باشند که در طول مسیر راهپیمایی از اتصال به شبکه‌های ناشناس وای‌فای و اینترنت رایگان پرهیز کنند و در صورت نیاز به اینترنت یا از اینترنت سیم‌کارت همراه خود استفاده کنند یا به شبکه‌های مطمئن متصل شوند، چرا که در غیر اینصورت امکان دسترسی به محتویات داخل گوشی و سرقت اطلاعاتشان وجود دارد.

هشدار‌های پلیس فتا به زائران اربعین

وی ادامه داد: مورد دیگری که زائران اربعین حتما باید رعایت کنند این است که رم و حافظه‌های جانبی تلفن همراه را با خودشان نیاورند، چرا که در صورت مفقود شدن به راحتی امکان سرقت اطلاعات و محتویات داخل آن وجود دارد.

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا از زائران خواست که در طول سفر از بازکردن پیام‌ها، ایمیل‌ها و لینک‌های ناشناسی که برایشان ارسال می‌شود خودداری کنند و این پیام‌ها را از تلفن همراهشان پاک کنند. همچین به تبلیغات و لینک‌های ناشناسی که در شبکه‌های اجتماعی برایشان ارسال می‌شود، توجه نکنند و فریب این موارد را نخورند.

پاشایی در مورد افرادی که ممکن است تلفن همراهشان به تعمیر نیاز پیدا کرده باشد هم گفت: این افراد باید حتما تلفن همراه خود را در مراکز مجاز تعمیر کنند و از سپردن گوشی به افراد ناشناس خودداری کنند. همچنین هیچ تصویری از گذرنامه و اطلاعات هویتی خود را در اختیارافراد ناشناس قرار ندهند.

معاون اجتماعی پلیس فتا اضافه کرد:‌ به زائران توصیه می‌شود که هرگز از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط استفاده نکنند و تلفن همراه خود را نیز در اختیار افراد غریبه قرار ندهند.

وی با اشاره به حضور ماموران پلیس فتا در پایانه‌های مرزی گفت: ماموران پلیس فتا در چهار پایانه مرزی حضور دارند و در صورت بروز مشکل اقدام به رسیدگی به آن خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج