۹۱۷۹۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مانچینی: نیمه اول خیلی آشفته بودیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد شاگردانش مقابل یونان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: روبرتو مانچینی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ با نتیجه ۲ بر صفر میهمان خود، یونان را شکست داد و با حفظ رکورد صددرصد پیروزی و با ۲۱ امتیاز صعود زودهنگام خود از گروه J به مرحله پایانی این رقابت‌ها را قطعی کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» گفت: بازیکنان ما در این دیدار عالی کار کردند.

پیش از هر چیز باید از هواداران تشکر کنم که حتی با وجود اینکه در نیمه اول کمی عصبی بودیم، به ورزشگاه المپیکو آمدند و از ما حمایت کردند. می‌خواهیم این برد را به کودکان بیمارستان تقدیم کنیم. (بازیکنان تیم ملی ایتالیا پیش از این بازی به ملاقات کودکان بیمار در بیمارستانی در شهر رم رفته بودند.)

وی با اشاره به بازی دفاعی یونان که سرانجام پس از یک ساعت مقاومت با ضربه پنالتی جورجینیو شکسته شد و فدریکو برناردسکی هم در ادامه گل دوم آتزوری را به ثمر رساند، تصریح کرد: از این پس هم با تیم‌هایی تقابل خواهیم کرد در لاک دفاعی فرو می‌روند و به دفاع می‌پردازند.

نیمه اول ما خیلی آشفته بودیم. باید با حوصله توپ را در زمین به گردش در می‌آوردیم تا فضای لازم را به دست بیاوریم، اما به جای این کار شروع به ارسال توپ‌های بلند کردیم که این اصلاً خوب نیست. در نیمه دوم با آرامش بیشتری بازی کردیم و با حفظ تمرکز به هدف‌مان رسیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا که در صورت پیروزی تیمش در بازی سه‌شنبه شب مقابل لیختن‌اشتاین با رکورد ۹ پیروزی متوالی ویتوریو پوتزو با آتزوری بین سال‌های ۱۹۳۸ تا ۱۹۳۹ برابر خواهد شد، در این باره اظهار داشت: پوتزو یک اسطوره است نه به خاطر ۹ پیروزی متوالی، بلکه به خاطر دو جام جهانی که برده است.

مانچینی گفت: واقعاً حس خوبی است که جو ورزشگاه المپیکو را اینچنین می‌بینیم و امیدوارم در ماه ژوئن آینده جو به مراتب بهتری را شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج