جاباما
۹۱۷۹۵۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ساعت بازی امید ایران - استرالیا مشخص شد

تیم امید که برای انجام دیدار تدارکاتی با تیم امید استرالیا به دوحه سفر کرده است دوشنبه بازی خود در برابر این تیم را برگزار خواهد کرد.

ورزش سه: تیم امید که برای انجام دیدار تدارکاتی با تیم امید استرالیا به دوحه سفر کرده است دوشنبه بازی خود در برابر این تیم را برگزار خواهد کرد. این بازی دوشنبه ساعت ۱۸:۱۵ به وقت دوحه در استادیوم باشگاه الدحیل برگزار می‌شود. تیم استرالیا چند روز زودتر از ایران وارد دوحه شده است و تنها بازی‌ای که در این شهر انجام خواهد داد در برابر ایران خواهد بود. جالب اینکه هدایت تیم امید استرالیا را مربی بزرگسالان این کشور برعهده دارد.

تیم امید دراولین بازی دوستانه خود با هدایت حمید استیلی در برابر شهر خودرو به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و این دیدار دومین باری خواهد بود که این مربی به عنوان سرمربی تیم امید ایران روی نیمکت خواهد نشست.

آخرین خبر درباره تیم امید اینکه یونس دلفی دیروز به همراه امید‌ها تمرین نکرد. او اگر امروز هم به همراه تیم تمرین نکند بازی با استرالیا را از دست خواهد داد.

در تمرینات شب گذشته امید‌ها حمید استیلی بر سازماندهی در دفاع تیمی و هم چنین انتقال سریع توپ از حمله به دفاع تاکید ویژه‌ای داشت. نکته جالب اینکه احتمالا دانیل ارزانی در این بازی در ترکیب تیم استرالیا به میدان خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ب.ب

      وزیر ورزش وتاج چقدرخرهستند بازی باگلمحمدی بود نه شهرخودرو آخه استیلی باکدام سابقه مربی بوده اگرتیم امیدنتیجه نگرفت برمی گردد به وزارت ورزش وسیستم مسئولین تیم ناموفق امیداست اگرنتیجه خوب نگرفتید بایدبرویدگم شوید برگردید به بهترین بازیکن استقلال مهدی قائدی که آقای استیلی به دلیل پرسپولیسی بودن رفتارضداستقلالی داردمرگ بر وزیرورزش.تاج وکمیته فنی تیم امید که همگی فاسدین پرسپولیس هستند/اگرثبت نشد شماهم جزئی ازفاسدین تیم یکدست مذخرف گروه سلطانی فرهستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج