۹۱۷۹۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استقرار بیش از ۴۳۰۰ نیرو در مرز‌ها و کشور عراق

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار۴۳۱۰ نیروی خدمات‌رسان در مرز‌ها و کشور عراق به منظور برگزاری مراسم اربعین خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار۴۳۱۰ نیروی خدمات‌رسان در مرزها و کشور عراق به منظور برگزاری مراسم اربعین خبر داد.

مجتبی یزدانی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهرداری‌های تهران ، رشت ، همدان و اصفهان ۱۰۴۴ نیروی انسانی ، ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی ، ۸۶ چشمه سرویس بهداشتی و ۹ اکیپ آتش‌نشانی را در شهر کربلا مستقر کردند.

استقرار بیش از ۴۳۰۰ نیرو در مرز‌ها و کشور عراق

وی ادامه داد: ۱۰۵۵ نیروی انسانی ، ۳۸ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی ، ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و پنج اکیپ آتش‌نشانی نیز با هماهنگی شهرداری‌های تهران، مشهد و کرج در شهر نجف اشرف حضور دارند.

به گفته رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کل کشور شهرداری تهران با ۱۰۰ نیروی انسانی، دو دستگاه خودروی خدماتی و یک اکیپ آتش نشانی مسئولیت خدمات‌رسانی را در شهر کوفه برعهده دارد.

یزدانی تصریح کرد: همچنین با همکاری شهرداری‌های تهران و قم ۱۰۰ نیروی انسانی به همراه ۱۵۰۰ نیروی مردمی داوطلب سازماندهی شده و دو اکیپ کامل آتش‌نشانی به زائران در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: ۲۳۱۰ نیروی انسانی ، ۹۷ دستگاه انواع خودروی خدماتی، ۲۱۸ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۶ اکیپ آتش‌نشانی از ۱۳ تا ۳۰ مهرماه برای خدمات‌رسانی به زائران در کشور عراق مستقر هستند.

به گزارش سایت شهرنوشت، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پایان با اشاره به تعداد کلی نیروهای مستقر در مرزها و کشور عراق اظهارکرد: درمجموع ۴۳۱۰ نیروی انسانی ، ۲۸۴ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی و ۴۲ اکیپ آتش نشانی در حال خدمات‌رسانی به زائران در مرزها و کشور عراق هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج