۹۱۸۰۲۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس به دنبال به تعویق افتادن بازی با نساجی

با پیگیری‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است بازی این تیم با نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر با ۴۸ ساعت تاخیر برگزار شود.

خبرگزاری فارس: مسابقات جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی این هفته با برگزاری چند بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود اما بازی تیم‌های پرسپولیس و نفت آبادان به دلیل حضور بیش از سه بازیکن پرسپولیس در تیم ملی لغو و به زمان دیگری موکول شد. از سوی سازمان لیگ تاریخ ۵ آذر برای انجام این بازی در نظر گرفته شده است که البته این زمان جدید باز هم باعث می‌شود که تیم پرسپولیس در شرایط برابری مقابل رقبایش قرار نگیرد.

در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ تیم پرسپولیس در تاریخ پنج‌شنبه ۷ آذر در تهران باید به مصاف نساجی برود اما از آنجایی که بازی معوقه پرسپولیس و نفت آبادان در جام حذفی در تاریخ ۵ آذر برگزار می‌شود عملا سرخ‌پوشان نمی‌توانند ۴۸ ساعت بعد از بازی با نفت به مصاف نساجی بروند. به دلیل تداخل زمانی بازی پرسپولیس در جام حذفی با انجام بازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال تعویق این بازی هستند.

پس از پیگیری‌هایی که مسئولان پرسپولیس از سوی سازمان لیگ داشته‌اند به ‌آنها به صورت شفاهی گفته شده که بازی سرخ‌پوشان مقابل نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر به جای پنج‌شنبه ۷ آذر در تاریخ شنبه ۹ آ‌ذر برگزار خواهد شد تا بازیکنان پرسپولیس ۴ روز پس از بازی مقابل نفت در جام حذفی در هفته دوازدهم لیگ برتر به میدان بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامی

      چرا بازی پرسپولیس را روز جمعه نمی اندازند؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      چطور تولنستن استقلال رو مجبور کنند بازی کنه بازی با اسد قطر که همه یادشون نرفته قبل بازی دوروز سه قبلش بازی کرد بعد بازی اسد سه روز بعداش بازی گذاشتن میشد حالا نمیشه چطور سوپر جام نشد ولا ما توی این موندیم آقای فتاحی برنامه لیگ رو باید لنگ حقیر مینوشت نه شما وهمکاران جنابعالی اول باید از باشگاه عبده اجازه بگیری افتاد ای داد و بیداد به این مافیای سرخ

    • چهار فينال اسيا

      لنگ همه چي دستشه..راحت ميتونه عقب بيفته بازيش...ولي بازي سوپر جام عقب نميفته...جام از طرف وزير گرفت

      پاسخ ها

      • بینام

        کیسه کشها زر نمیزنند فقط میتمرگن میگن چشم

    • بدون نام

      فدراسبون بی خود میکنه بدون هماهنگی با باشگاه ووزیر وگل پسر وزیر بازی برای پرسپولیس میگذاره میگه متوجه نشده که همه رقم باید با تیم حکومتی همکاری کنه مگه متوجه نیست که سه تا بازی را باخته اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج