جاباما
۹۱۸۰۲۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

استیلی: به بازیکنانم اعتماد و اعتقاد دارم

سرمربى تیم فوتبال امید ایران در آستانه دیدار با استرالیا گفت:این مسابقه مى تواند یکى از مهمترین بخش ها در روند آماده سازى تیم امید باشد.

خبرگزاری فارس: حمید استیلى در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت:خوشبختانه شرایط خوبى داریم، بچه ها از نظر روحى بسیار شاداب و با نشاط هستند، انگیزه زیادى دارند و امیدواریم از مجموعه این شرایط به بهترین شکل استفاده کنیم.

البته طبیعتا فرصت کافى نداشته ایم و تمرینات محدودى را در این مدت پشت سر گذاشتیم اما هر چه زمان بیشترى داشته باشیم طبیعتا شرایط ، هماهنگى و آمادگى تیم هم بهتر مى شود.یکى از مسائل مهم این است که باید بتوانیم از تمام ظرفیت خودمان در این فرصت کوتاه استفاده کنیم. تعدادى از نفرات را به دلایل مخالف در اختیار نداریم اما امیدواریم در اردوهاى بعدى همه بازیکنان کنار هم باشند تا هماهنگى لازم در تیم ایجاد شود.

سرمربى تیم المپیک ایران اضافه کرد:بازى با استرالیا براى ما بسیار مهم است و مى تواند یکى از اصلى ترین بخش هاى برنامه آماده سازى ما باشد. مقابل شهر خودرو و برابر تیمى که بهترین فوتبال را در لیگ ما بازى مى کند یک آزمایش خوب داشتیم. بچه هاى ما در آن بازى تمرکز خوبى داشتند که این مسئله مهمى است.

با توجه به شناختى که از استرالیا داریم و آنالیزى که انجام دادیم باید بگویم آنها هم بازى منظم و روى زمین را اجرا مى کنند. از نظر توان جسمى و فیزیک تیم بسیار خوبى هستند همچنین به دنبال تحمیل شکل بازى خودشان خواهند بود و قطعا یکى از بهترین تیم هاى مسابقات تایلند و این رده سنى همین تیم است.

این بازى یک آزمون کاملا جدى است که مى تواند نقاط ضعف ما را مشخص کند ، همان نکاتى که باید در تمرینات بیشتر روى آن کار کنیم و مسیر کار ما را به خوبى مشخص مى کند. ما بازیکنان خوب و شایسته اى داریم که به آنها اعتقاد و اعتماد دارم، مى دانم با تمام وجود براى موفقیت مى جنگند و یکدل و متحد هستند. این مسئله باید یکى از نقاط قوت تیم ما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مابه لنگ نه اعتماد داریم نه اعتقاد

    • بدون نام

      ولی ما به توانایی مربیگری تو اعتماد نداریم.

    • بینام

      تو اگه مربی بودی کارنامه ات اینقدر افتضاح نبود،فدراسیون و فوتبال ما شده جهت دارلنگی که زمان افول فوتبال ما درپیشه امثال تو و باند تو که الان بدترهم شده ،،،، ساکت،تاج،سلطانیفرد لنگی،شکوری که ی علف بچه ای بیش نیست شدن همه کاره فوتبال ملی"میلی"

    • معین حسین جان

      زن استیلی رو گاییدم. بوتاکسی

    • بدون نام

      زرت

    • بدون نام

      آشغال برو گم شووووو

    • چهار فينال اسيا

      بانو ميناوند رو ببار .ديگه كامل ميشي ..قهرمان جهان هم ميشه...اي خاك...

    • بدون نام

      امامی فر دلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج