جاباما
۹۱۸۰۵۱
۳ نظر
۵۰۱۷
۳ نظر
۵۰۱۷
پ

تصادفِ مرگبار دو نیسان در اتوبان تهران -قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به تصادف بامدادی دو نیسان باری و شاسی بلند در اتوبان تهران - قم گفت: این حادثه یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به تصادف بامدادی دو نیسان باری و شاسی بلند در اتوبان تهران - قم گفت: این حادثه یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

جلال ملکی ضمن بیان اینکه حادثه مذکور در ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد امروز( یکشنبه ۲۱مهر)، به وقوع پیوست، گفت: دراین حادثه، دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران_قم نرسیده به خروجی واوان مقابل تیر شماره ۱۲۱ و حدودا شش کیلومتر پس از عوارضی تهران با یکدیگر برخورد کردند.

تصادفِ مرگبار دو نیسان در اتوبان تهران -قم

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه طی تماس با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: در این حادثه دو دستگاه خودرو شامل یک نیسان باری حامل بار برنج که از یکی از شهرهای شمالی در حرکت بوده با دو نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو شاسی بلند نیسان سرانزا با سه نفر سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کرده و بر اثر این حادثه خودرو نیسان باری به حالت نیمه واژگون در آمده و هر دو دستگاه خودرو کاملا شعله‌ور شدند.

وی با اشاره به اینکه پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشان سه سرنشین خودرو سرانزا که سه مرد بودند و یک خانم از خودروی نیسان باری از خودروها خارج شده بودند، اظهار کرد: دو مرد از خودرو سرانزا و این خانم پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی به مراکز درمانی منتقل شده بودند و یک نفر از سرنشینان خودرو سرانزا همچنان در محل حادثه حضور داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: راننده خودرو نیسان در خودرو محبوس شده بود که آتش‌نشانان همزمان با عملیات خاموش کردن آتش اقدام به برش قطعات ماشین برای خروج راننده کردند. راننده که مردی حدودا 40 ساله بود دچار سوختگی شدید شده که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده. سایر سرنشینان نیز مصدوم شده و مراحل درمانی‌ را طی می‌کنند.

وی افزود: هر دو خودرو به محل امن تحویل داده شده و محل حادثه برای بررسی بیشتر تحت اختیار عوامل پلیس راهور قرار گرفت. در ساعت 5:10 بامداد نیز عملیات نیروهای آتش‌نشانی به پایان رسید .

ملکی در پایان ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش‌ آمده، از رانندگان بویژه در ساعات پایانی شب خواست تا جانب احتیاط را رعایت کرده و هرگاه احساس خستگی کردند خودرو را در محل امنی متوقف و استراحت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم عشق سرعتند نتیجه ام اینه برنجهام کسوخت از بس ظلم میکنند وخیانت میکنند به مردم تمام برنجها شونو قاطی میکنند پول برنج عالی را میگیرند دچار این بلاها میشند

    • م

      تقصیر نیسان بوده.چون نیسانی ها خیلی بد رانندکی میکنند.

    • بدون نام

      اتوبان قم مگه وانت ممنوع نیست؟؟راننده نیسانی های شمالی خیلی با شتاب رانندگی میگن و همیشه عامل تصادف هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج