۹۱۸۱۵۲
۱۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۳
پ

توضیح درباره انهدام باند فروش سؤالات کنکور

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره مطلبی که فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در زمینه انهدام یک باند بزرگ که قصد فروش سؤالات کنکور را داشته اند، توضیحاتی ارائه کرد.

مهر نوشت: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره مطلبی که فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در زمینه انهدام یک باند بزرگ که قصد فروش سؤالات کنکور را داشته اند، توضیحاتی ارائه کرد.

ابراهیم خدایی درباره مطلبی که سردار حسین رحیمی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۱ مهرماه در صحن شورای شهر تهران در زمینه کنکور مطرح کرده است، گفت: سازمان سنجش از مسئولان نیروی انتظامی به دلیل زحمات زیادی که در تامین امنیت کنکور می کشند، تشکر می کند.

وی افزود: اما انتظار این است که در مصاحبه ها و جلسات طوری اطلاع رسانی شود که باعث ایجاد شبهه و بدبینی مردم نسبت به یک پروسه ملی همچون کنکور نشود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: مطلب سردار رحیمی درباره انهدام یک باند بزرگ که قصد فروش سؤالات کنکور را داشته اند، مربوط به شهرستان روانسر بوده که با همکاری وزارت اطلاعات رئیس اداره آموزش پرورش آن شهرستان قبل از هر گونه اقدامی شناسایی و توسط زحمتکشان پلیس امنیت دستگیر شد. پرونده قضایی این فرد در تهران تشکیل شده است که به نظر می رسد به همین دلیل اطلاع رسانی از سوی فرمانده انتظامی تهران صورت گرفته است.

خدایی تاکید کرد: اصولا تحت هیچ عنوانی نه سئوالی لو رفته و نه فروش سئوالی رخ داده و نه مسئول به آن ترتیبی که گفته شده است در این زمینه دستگیر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما تا کی میخواهی رییس باشی؟! وقت رفتنه. بگذار جوانانی که در همین کنکور چند مرتبه شرکت کردند تا قبول شدند و مهندس و لیسانس گرفتند سکاندار شوند

    • بدون نام

      شما تا کی میخواهی رییس باشی؟! وقت رفتنه. بگذار جوانانی که در همین کنکور چند مرتبه شرکت کردند تا قبول شدند و مهندس و لیسانس گرفتند سکاندار شوند

    • بدون نام

      سردار رحیمی یعنی بزرگنمایی کرده بعید است. خانه تکانی هر چند سال لازمست

    • بدون نام

      کدوم شبهه...حیا کنید...سالهاست که این کار رو میکنید

    • بدون نام

      چرادروغ میزنید؟چرا مثل کشورهای مترقی دنیادرهای دانشگاه رابسوی فرهیختگان باز نمی کنید تاهرکه خواست هررشته ای رابخواند.مگر یک فرهیخته ایرانی ازیک افغانی ویا عراقی کمتر است؟که یک اجنبی پول بدهد هررشته ای رابخواند وفرزند من باآنهمه هزینه وهوش سرشار مجبور باشد رشته ای رابخواند که دوست ندارد.آیا فرزند من نمی خواهد به این مملکت خدمت کند؟

    • بدون نام

      آقای خدایی شک نکنید مسایلی در درون سازمان شما هست
      چند ساله کسانی دررشته های تاپ قبول میشوند که در حد ضعیف ترین رشته ها هم نیستند وبعد معلوم میشه که با همکارانتان توافقاتی داشته اند

    • علی

      چند سال است که مسؤلین آزمون عوض نشده اند و بخصوص این آقا و آن پیر مرد همچنان متولی اصلی سازمان کنکور هستند. راه فساد همین است که آقایان جا خوش کرده و حاضر به کناره گیری نیستند.....

    • بدون نام

      دلیل عدم پیشرفت مملکت وبی سوادی مهندسین وعدم کارایی آنها وپزشکان بی کیفیت این هست که سولات کنکور سالهاست که فروخته میشود

    • بدون نام

      ای بی شرفهای پول پرست

    • بدون نام

      این خدایی با این همه تخلفات باز میخواد سرپوش بذاره رو همه چی یعنی سردار دروغ میگه عجبا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج