جاباما
۹۱۸۱۶۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ترامپ: عدم دخالت آمریکا در سوریه هوشمندانه بود

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در پیامی در توییتر نوشت که اقدام واشنگتن در عدم مداخله در جنگ میان ترکیه و کٌردها در شمال سوریه بسیار هوشمندانه بود.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در پیام‌هایی در توییتر بار دیگر از تصمیمش برای خارج کردن نیروهای نظامی آمریکا از شمال سوریه دفاع کرد.

وی نوشته است: «بسیار هوشمندانه است که در درگیری شدید در طول مرز ترکیه برای ایجاد یک تغییر مشارکت نکردیم. کسانی که به اشتباه ما را وارد جنگ‌های خاورمیانه کردند هنوز نیز برای جنگ فشار می‌آورند. آنها نمی‌دانند که چه تصمیم بدی اتخاذ کرده‌اند.»

ترامپ: عدم دخالت آمریکا در سوریه هوشمندانه بود

رئیس جمهور آمریکا افزود: «آیا به یاد می‌آورید که دو سال پیش زمانی که عراق قصد داشت به جنگ با کردها در مناطق مختلف سوریه بپردازد. بسیاری از ما خواستند تا به همراه کُردها علیه عراق بجنگیم. من گفتم خیر و کُردها دو بار جنگ را رها کردند. هم اکنون اتفاق مشابهی با ترکیه در حال وقوع است.»

ترامپ اضافه کرد: «کُردها و ترکیه برای سال‌های زیادی است که در حال جنگیدن هستند. ترکیه پ‌ک‌ک را بدترین تروریست می‌داند. دیگران ممکن است که بخواهیم وارد شوند و برای یک طرف یا دیگران بجنگند. به آنها اجازه دهیم. ما شرایط را از نزدیک دنبال می‌کنیم. جنگ‌های بی پایان.»

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که صدها نیروی نظامی این کشور از مواضع خود در شمال سوریه عقب‌نشینی می‌کنند. اسپر گفت این اقدام به دستور رئیس‌جمهور آمریکا و با توجه به ادامه عملیات نظامی ترکیه در مناطق شمالی سوریه صورت می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ بی شرف تا لحظه آخر قول حمایت داده بود ، بعد بی سر و صدا منطقه رو ترک کرد و حتی به کردهای سوریه هیچ اطلاعی نداد که زنان و کودکان رو از منطقه خارج کنن ،
      ترامپ کثیف هم در این نسل کشی شریک هستش
      مرگ بر ترامپ و اردوغان تروریست

    • عقاب

      ای میمون درختی اگر به نفع آمریکا بود الان دخالت میکرد همش سیاست این میمون ترامپ است خدا لعنت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج