جاباما
۹۱۸۱۶۳
۱۷ نظر
۵۰۱۶
۱۷ نظر
۵۰۱۶
پ

اعترافات عجیب سرکرده باند «تبهکاران عشوه‌گر»

باند تبهکاران عشوه گر که به سرکردگی یک جوان، اموال مسافران را با خوراندن آب میوه‌های آلوده به قرص‌های خواب آور می‌ربودند با تلاش گسترده پلیس مشهد درحالی دستگیر شدند.

روزنامه خراسان: باند تبهکاران عشوه گر که به سرکردگی یک جوان، اموال مسافران را با خوراندن آب میوه‌های آلوده به قرص‌های خواب آور می‌ربودند با تلاش گسترده پلیس مشهد درحالی دستگیر شدند.

ماجرای باند تبهکاران عشوه‌گر زمانی در مشهد لو رفت که دو مرد مسافر طعمه دستبرد ۱۰۰ میلیونی اعضای این باند قرار گرفتند.

این دو مرد مسافر پانزدهم شهریور در هسته مرکزی شهر در حال گشت و گذار و خرید بودند که جوان ۲۵ ساله‌ای به نام «ج» به آن‌ها نزدیک شد. این جوان، بلافاصله با دو مرد مسافر سخن گفت و اعتماد آن‌ها را جلب کرد. دقایقی بعد گفتگو میان آن‌ها درحالی گل انداخت که «ج» مدعی بود می‌تواند به عنوان راهنما به مسافران کمک کند و آن‌ها را به مراکز تفریحی و خرید ببرد!

مردان مسافر نیز که دیگر به او اطمینان پیدا کرده بودند، نشانی محل اسکان خود را در منطقه تفریحی طرقبه به او دادند و قرار ملاقات گذاشتند، اما مرد جوان که نقشه‌ای شیطانی را در سر می‌پروراند و با انگیزه دستبرد به اموال مسافران، باند تبهکاران عشوه گر را سرکردگی می‌کرد این بار، دو عضو دیگر باند را نیز همراه خود برد تا به راحتی نقشه شوم خود را اجرا کند.

اعترافات عجیب سرکرده باند «تبهکاران عشوه‌گر»

اعضای این باند که شگرد نخ نمای آب میوه آلوده را طراحی کرده بودند، در مسیر، آب میوه‌های پاکتی را به قرص‌های خواب آور آغشته کردند و وارد محل سکونت دو مسافر مذکور شدند. مسافران یاد شده که از دیدن «ج» خوشحال بودند زنان همراهش را به درون اتاق دعوت کردند.

چند دقیقه بعد «ج» که موقعیت را برای اجرای نقشه پلید خود مهیا می‌دید، آب میوه‌های آلوده را به مسافران تعارف کرد و آن‌ها نیز بدون تامل آب میوه‌ها را سر کشیدند. هنوز نیم ساعت بیشتر از این ماجرا نمی‌گذشت که دو مسافر غریبه به حالت بیهوشی کف اتاق افتادند و دیگر چیزی نفهمیدند.

در این میان اعضای باند تبهکاران عشوه گر که به هدف شوم خود رسیده بودند، چند میلیون تومان وجه نقد آنان را ربودند و از خانه بیرون آمدند، اما یکی از زنان مدعی شد که آن‌ها پول‌های نقد زیادی را در ساک‌های مسافرتی خود داشتند بنابراین دزدان مذکور دوباره به منزل بازگشتند و حدود ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد دیگر را نیز از داخل اموال مسافران پیدا کردند و با سرقت پول‌ها به سمت مشهد به راه افتادند.

چند ساعت بعد دو مسافر که از یک حادثه هولناک جان سالم به در برده بودند به هوش آمدند و تازه متوجه ماجرای سرقت شدند.

آنان با مشخصاتی که از «ج» داشتند بلافاصله به مشهد رفتند و با تسلیم شکوائیه قضایی از پلیس کمک خواستند.

این گونه بود که تلاش نیرو‌های انتظامی برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند تبهکار آغاز شد و پرونده سرقت ده‌ها میلیونی با صدور دستوری از سوی قاضی سیدجواد حسینی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) در اختیار ماموران تجسس کلانتری پنجتن مشهد قرار گرفت چرا که رصد‌های اطلاعاتی و ردیابی‌های پلیسی بیانگر آن بود که اعضای این باند در لانه‌ای مجردی و در حوزه استحفاظی این کلانتری مخفی شده اند.

دقایقی بعد نیرو‌های تجسس به سرپرستی ستوان یکم نجاتی (رئیس دایره تجسس) وارد عملیات شدند و با کسب مجوز‌های قضایی منزل مذکور را در خیابان پنجتن شناسایی کردند، اما زمانی که نیرو‌های انتظامی قصد محاصره مخفیگاه متهمان را داشتند، ناگهان با دو جوان موتورسوار برخورد کردند که یکی از آن‌ها بلافاصله با دیدن پلیس از محل گریخت، ولی جوان ۲۳ ساله دیگر در محل دستگیر شد. این جوان که مورد سوال و جواب نیرو‌های انتظامی قرار گرفته بود، با بیان این که جوان فراری همان «ج» جوان ۲۵ ساله تحت تعقیب است، راز سرقت با شگرد آب میوه تلخ را لو داد و مشخص شد که آن‌ها با پول‌های سرقتی منزلی را در منطقه خواجه ربیع مشهد خریده اند! به همین دلیل گروه زبده‌ای از ماموران با هدایت مستقیم سروان مختاری فر (سرپرست کلانتری پنجتن) عملیات تخصصی را در دستور کار قرار دادند و مادر ۴۴ ساله «ج» را نیز که در خرید منزل با پول‌های سرقتی نقش داشت، دستگیر کردند، اما همچنان دیگر اعضای باند تبهکاران عشوه گر فراری بودند تا این که سرهنگ عباس صارمی ساداتی به فرماندهی انتظامی مشهد منصوب شد.

او که تاکید خاصی بر مبارزه با جرایم خاص و خشن دارد، به محض اطلاع از ماجرای باند سرقت از مسافران، بی درنگ دستور داد تا گروه تجسس، این پرونده را با کسب راهنمایی قضایی به طور ویژه پیگیری کنند، بنابراین شیوه عملیات تغییر کرد و نیرو‌های انتظامی با به کارگیری شگرد‌های تخصصی دریافتند که فرار «ج» به آبادان صحنه سازی است و این جوان، در منطقه همت آباد مشهد تردد می‌کند.

نیرو‌های ویژه عملیاتی که با نظارت و فرماندهی مستقیم سرهنگ صارمی به عملیات پلیسی ادامه می‌دادند، ساعت ۲ بامداد هفدهم مهر در حالی که مکان احتمالی تردد «ج» را به محاصره درآورده بودند، این جوان را هنگام ورود به منزل مادرش دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

با دستگیری سرکرده این باند و اعترافات او سه زن دیگر عضو باند تبهکاران نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

«ج» (سرکرده این باند) در بازجویی‌های پلیسی ضمن اعتراف به سرقت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد از دو مسافر گفت: در هسته مرکزی شهر به دنبال مسافر می‌گشتم و خود را به عنوان راهنمای مسافران معرفی می‌کردم. متهم این پرونده اضافه کرد: برای آن که جلب توجه نکنم در ملاقات بعدی دو زن جوان را همراه خودم می‌بردم تا نقشه خودم را به گونه‌ای اجرا کنم که کسی مشکوک نشود.

وی درباره سرقت ۱۰۰ میلیونی نیز گفت: آن روز مقداری قرص خواب آور حل شده را با سرنگ داخل آب میوه ریختم و به دو مسافری خوراندم که به من اعتماد کرده بودند، چون می‌دانستم افرادی که به مسافرت چند روزه می‌آیند، مبالغ زیادی پول برای خرید به همراه دارند. نقشه سرقت را با همدستی دوست دخترم و دو زن دیگر اجرا می‌کردم.

فرمانده انتظامی مشهد با تایید این خبر به خراسان گفت: اعضای این باند با تلاش شبانه روزی نیرو‌های انتظامی مشهد و در راستای برخورد قاطعانه با جرایم خشن دستگیر شده اند و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر آنان ادامه دارد. سرهنگ عباس صارمی ساداتی با بیان این که اگر اموال مسافران دیگری در نقاط مختلف کشور با این شیوه و شگرد مورد دستبرد قرار گرفته است به کلانتری پنجتن مشهد مراجعه کنند، به مسافرانی که نیاز به راهنما دارند توصیه کرد، حتما از مراکز گردشگری و معتبر برای رفع نیاز‌های خود کمک بگیرند و به افراد ناشناس اعتماد نکنند.

رئیس پلیس مشهد همچنین به این گونه مجرمان توصیه کرد: دست از اعمال خلاف بردارند و راه درست زندگی را در پیش بگیرند چرا که هیچ مجرمی نمی‌تواند از چنگ قانون بگریزد و پلیس با تمام امکانات برای خدمت به مردم به مبارزه قاطعانه با جرایم و به ویژه سرقت ادامه می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف ازشهرمقدس مشهد که اینگونه آدم نما در آن جولان میدهندوقداست این شهررانادیده میگیرندخدالعنتتون کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باتشکر از پلیس زحمت کش خیلی خیلی متشکریم

      • بدون نام

        این باند های عشوه گر در مشهد بیداد می کنند باهم هم رقابت سختی دارند ما چند خانواده با سه دستگاه خودرو به مشهد رفته بودیم ما چهار نفر با راننده پنج نفر سراغ منزل می گشتیم در بافت قدیمی مارا بردند گفتند خدمتکار هم داریم جوان با آلبوم عکس، ما گفتیم دو دستگاه خودرو زن بچه و دو مرد دیگه همراه داریم، فوری گفتند این منزل با خدمتکار اجاره داده میشه ندادند میخواسته به زور سه چهار زن به ما قالب کنه تا دوباره دو خانم در یک پراید بود گفتند خونه مبله و تلویزیون و تکمیل داریم خودمان در طبقه بالا هستیم گرفتیم منزل را و نه بالا رفتیم نه اونها پایین اومدند فقط هنگام تخلیه دیدیم آنها را،

      • بدون نام

        یعنی اگر زن و بچه باهاتون نبود میرفتید؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      این کثافتهای رزل و اوباش که علاوه بر سرقت به اعتماد دو توریست خیانت کردند را باید اعدام کنند تا برای دیگر اوباش درس عبرت شود
      مشهد و مشهدی خود را خادم نوکر زائر ولینعمتمان حضرت ابوالحسن امام علی بن موسی الرضا علیه آلاف والتحیه والثنا میداند

    • بدون نام

      این خبر نیست سناریوی اکشن است!!!!

    • از خورستان

      مرحبا نیروی انتظامی خدا حفظتون کنه لایک دارین

    • اکبر

      بگوعراقی بودن مسافرها؟میگی مترجم معتبرپیدابکنن یعنی عراقی؟بعد.ج.که دو تا زن جوان همراهش بوده عراقی هاخوشحال شدن

    • بدون نام

      دو مسافر غریبه هم میخواستن زیر آبی برن نامردا.
      دوتا زن جوان دیدن،آبمیوه هاروخوردن و بیهوش شدن
      #مسافران هوسران #باند (ج) . #گور پدرشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلی که میخواستن زیر آبی برن، از این جهت این گروه را تبهکاران عشوه گر نام گذاری کرده اند، با چند زن و دختر خوشگل جلو ميرفتند دهن اون مسافرها به آب می افتاده که عجب مالی گیرشان اومده، که یک هو با قرص و آب میوه شاید چیزهای دیگر توسط این زنها خودشان را گم کرده و مالشان را بردن، پلیس هم آدرس این زن ها را داشته و پیگیری کرده،

    • بدون نام

      عجب داستان پلیسی اکشن درام و احساساتی از ماجرای یک بچه افتابه دزد بود.حتما یک کتاب از رویش بنویسید.

    • shanjani.............

      ''''' باند عشوه گر ''' ? و این همه سرقت '' و سرقت صد میلیون تومانی از مسافر 'ان ' چرا آن مسافران آبمیوه های مسموم را از '' باند عشوه گر'' قبول کرده و نوشیدند? چرا این همه '' پول ''' وسوسه انگیز '' همراه مسافر'? و خرید فوری خانه با پول سرقتی '' توسط آقایان باندعشوه گر!

    • بدون نام

      باندعشوه گر یه ج مرد گفتید ؟ پایان قصه هم به یه جین زن اشاره کرده ...خراسان چنان اب وتاب میده که نگو.....زنه جلو در عشوه میومدن مسافرهم یحتمل میگفته بیادتو نفسی چاق کنید ! حداقل راستشو نمگید دروغ اینقدر نگید ؟ فرمانده پلیس عوض شده سریع گرفتنش! یعنی قبلی اهمیت نمیداد ؟ این نویسنده خراسان فول هست تو پیاز داغ

    • بدون نام

      باسلام
      متهم ازچه احترام خاصی برخودارهست که اسمش بطورکامل برده نمیشه

    • بدون نام

      پسره قول راهنما شدن داده بود یا قول یه چیز دیگه؟
      واقعا ما رو چی فرض کردین شما بگید ف ما رفتیم فرحزاد و برگشتیم
      خخخخخخ
      آخه نادون ها دو روز مسافرت رو نمیتونین مثل آدم بگذرونین و دنبال کثافتکاری نباشین
      حقتونه همچین بلاهایی سرتون بیاد مردهای کثیف هوسران

    • بدون نام

      مردای کثیف هوسباز حقشونه

    • ليلا

      خوبشون شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج