جاباما
۹۱۸۲۰۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

موسوی:

ایران با اختلاف چند گل بحرین را شکست می‌دهد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اگرچه بازی در خانه حریف برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد ایران این توانایی را دارد تا با اختلاف چند گل به سومین پیروزی پیاپی خود برسد.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اگرچه بازی در خانه حریف برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد ایران این توانایی را دارد تا با اختلاف چند گل به سومین پیروزی پیاپی خود برسد.

«علی موسوی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: بازی با بحرین برای ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و باید تیم ملی در این مسابقه به پیروزی برسد.

وی افزود: ایران ۲ بازی راحت را در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با پیروزی پشت سر گذاشته و از از نظر روحی روانی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد.

بازیکن اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد کامبوج رقیب سختی برای ایران محسوب نمی‌شد و مقابل شاگردان «مارک ویلموتس» گلباران شد.

موسوی تصریح کرد: بحرین نیز رقیب سختی برای ایران محسوب نمی‌شود اما رقابت این ۲ تیم همواره از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار بوده‌ است و همه توقع دارند در این جدال سنتی به پیروزی دست پیدا کنیم.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: اگرچه بازی در خانه حریف برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد ایران این توانایی را دارد تا با اختلاف چند گل به سومین پیروزی پیاپی خود برسد.

وی در پایان گفت: (مارک) ویلموتس در این مدت که هدایت تیم ملی را بر عهده داشته نمایش هجومی را در دستور کار قرار داده که اتفاق خوبی برای فوتبال‌ و فوتبال دوستان ایرانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غرور کاذب ادم را نابود میکند،شما بازی را ببرید گل زیادی پیشکش تان.

    • بدون نام

      پیشکسوت قعطی بود رفتید سراغ این یارو!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج