جاباما
۹۱۸۲۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برتری قاطعانه آلمان ۱۰ نفره در زمین استونی

در شب برتری قاطعانه تیم ملی آلمان، نایب قهرمان جهان در زمین ولز به تساوی دست یافت و لهستان صعودش را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کرد.

خبرگزاری تسنیم: مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با برتری تیم ملی آلمان، تساوی کرواسی در زمین ولز و قطعی شدن صعود لهستان ادامه یافت.

در گروه سوم رقابت‌ها، آلمان ۳ بر صفر در خانه استونی به برتری رسید. پس از اخراج امره جان از آلمان در دقیقه ۱۴، روند بازی تا پایان نیمه اول متعادل پیش رفت، اما آلمان در نیمه دوم بهتر ظاهر شد و با گل‌های گوندوگان در دقیقه ۵۲، متس (بازیکن حریف) در دقیقه ۵۷ و ورنر در دقیقه ۷۱ به برتری ۳ بر صفر دست یافت. ژرمن‌ها با این پیروزی، هم‌امتیاز با هلند ۱۵ امتیازی در رده دوم گروه سوم ایستادند.

براساس این گزارش، در گروه پنجم، کرواسی در زمین ولز به تساوی یک - یک رسید. ولاسیچ در دقیقه ۹ برای نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ و بیل در دقیقه ۴۵ برای ولز گل زدند. در جدول گروه پنجم مسابقات انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۰ کرواسی ۱۴ امتیازی بالاتر از مجارستان ۱۲ امتیازی در صدر است.

یکشنبه شب همچنین در گروه هفتم رقابت‌ها، لهستان در خانه‌اش ۲ بر صفر مقدونیه را برد و اتریش در خانه اسلوونی به برتری یک بر صفر رسید. در جدول این گروه لهستان ۱۹ امتیازی جلوتر از اتریش و مقدونیه ۱۱ امتیازی در رده اول است. به این ترتیب لهستان هم صعود خود به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را قطعی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج