جاباما
۹۱۸۲۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نقشه راه تولید محتوای ترسیم می‌شود

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بر اهمیت تولید محتوای جریان ساز با دربرگیری مناسب در فضای مجازی کشور تاکید کرد و گفت: نقشه راه تولید محتوای فضای مجازی ترسیم می‌شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورا و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در یکصدمین جلسه کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی گفت: مساله محتوا در فضای مجازی کشور فقط تولید نیست بلکه برخلاف فضای حقیقی تولید محتوا در این فضا با توجه به جهانی بودن مخاطبان باید با نگاه سیستمی، زنجیره ارزشی و تعاملی صورت گیرد.

نقشه راه تولید محتوای ترسیم می‌شود

وی بر مشارکت دستگاه ها و سازمان های مرتبط در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی برای تبیین سرفصل های مناسب در این حوزه جهت بهره وری و تاثیرگذاری بیشتر و همچنین ارائه گزارش های جامع و کامل به مرکز ملی فضای مجازی به عنوان نقطه کانونی هماهنگی و راهبری این فضا در کشور، تاکید کرد.

فیروزآبادی گفت: شناخت و درک مناسب از این فضا در سازمان ها و دستگاه های مرتبط برای تولید محتوا در فضای مجازی بسیار مهم است و امید است تا با شناسایی مباحث و موضوعات اساسی در این حوزه، نقشه راه تولید محتوای کشور در فضای مجازی ترسیم شده و تقسیم کار ملی مناسب صورت گیرد.

در این نشست، امیر خوراکیان دبیر کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی و معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوا این مرکز با تشریح وضعیت محتوای فضای مجازی در یک سال گذشته، اسناد تهیه شده، سوابق فعالیت کمیسیون و هسته های راهبردی آن و گزارش های رصدی تهیه شده در این معاونت، پیشنهادها و اولویت های برنامه های آتی این کمیسیون را اعلام کرد.

در این مراسم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پیچیدگی و تکثر نظام تولید محتوا و ایجاد پنجره واحد، حفظ و صیانت از تولید محتوا، لایحه مالکیت معنوی، اقتصاد این حوزه، خام فروشی تولید محتوا و ضعف های شناخت و ارتباط میان بنگاه های تولید محتوا و همچنین نحوه فعالیت صنفی و مدنی در حوزه دیجیتال پیشنهاداتی ارائه کرد.

نمایندگان اعضای این کمیسیون نیز در سایر دستگاه ها همچون سازمان صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروهای مسلح، قوه قضائیه، شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت آموزش و پرورش نظرات و پیشنهادهایی برای ارتقای تولید محتوا در فضای مجازی در کشور عنوان کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج