جاباما
۹۱۸۳۱۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

همدانی: باید به بحرین زود گل بزنیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باید به بحرین زود گل بزنیم تا شیرازه این تیم از هم بپاشد.

خبرگزاری مهر: ستار همدانی در خصوص دیدار روز سه شنبه ایران برابر بحرین از مرحله دوم انتخابی جام جهانی و ملت های آسیا گفت: برد خوبی برابر کامبوج به دست آوردیم. بازی آسانی بود. بازیکنان انگیزه خوبی داشتند و ۱۴ گل با برنامه زدند که نشان می داد همه این گلها تمرین و طراحی شده بود. ساختار حمله تیم ویلموتس خوب است. ملی پوشان برابر کره جنوبی و هنگ کنگ هم بازی خوبی انجام دادند. ایران یک بازی منطقی را مقابل کامبوج انجام داد و به یک برد شیرین دست پیدا کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد تقابل تیم ملی با تیم بحرین یادآور شد: بحرین، فوتبالِ عربی بازی می کند. آنها عادت دارند جنجال و حاشیه درست کنند. بازیکنان این تیم خودشان را به زمین می اندازند تا وقت تلف کنند اما اگر بتوانیم در دقایق ابتدایی به گل دست پیدا کنیم شیرازه این تیم از هم خواهد پاشید و نمی تواند در ادامه، حریف قدری برای ما باشد. بحرین فراز و نشیب زیاد داشته و بعضی اوقات ما را اذیت کرده است اما ابزار لازم برای پیروزی برابر ایران را ندارد. مطمئنم می توانیم با تمرکز بالا به یک برد خوب دست پیدا کنیم.

وی در مورد تفاوت های سرمربی فعلی با سرمربی پیشین تیم ملی ایران گفت: به اعتقاد من کی روش و ویلموتس تفاوتی با یکدیگر ندارند و سرمربی فعلی تیم ملی راه سرمربی سابق را ادامه می دهد. کی روش در مسائل دفاعی عملکرد خوبی داشت و حالا ویلموتس در بازی هجومی خوب حرکت می کند و این دو مکمل یکدیگر شده اند. این روزها ساختار دفاع و حمله تیم ملی خوب است. به راحتی گل نمی خوریم و در مقابل تیم های بزرگ عملکرد دفاعی قابل قبولی داریم و در خط حمله هم به خوبی گل می زنیم. یک وحدت تاکتیکی در تیم بوجودآمده که اگر این روند را ادامه دهیم آینده خوبی از آن فوتبال ملی ما خواهد بود.

همدانی که سابقه بازی در تیم استقلال را دارد، در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر فجر سپاسی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: فجر سپاسی سالها در لیگ برتر بزرگی می کرد. یک تیم خوب، یکدست و با انگیزه بود. این روزها هم به لیگ یک رفته قابل احترام است و بازیهای خوبی از خود به نمایش می گذارد واعتقاد دارم استقلال برابر این تیم بازی سختی خواهد داشت. آبی پوشان اگر می خواهند این بازی را با پیروزی به پایان برسانند باید تمرکز لازم را برای این بازی حساس داشته باشند.

هافبک پیشین تیم در ادامه گفت: پیروزی در این دیدار مستلزم آن است که هر بازیکن دو برابر توانش بازی کند. استقلال می تواند با ارائه یک بازی منطقی به مرحله بعد از جام حذفی صعود کند.

وی در پایان و در خصوص نیامدن گری هوپر به استقلال گفت: آبی پوشان به یک تمام کننده نیاز دارند. قرار بود هوپر به استقلال بیاید اما اتفاقات خاصی رخ داد که حضور این بازیکن در استقلال منتفی شد و حالا مدیران استقلال باید بدنبال جذب یک مهاجم خوب باشند تا مشکل گلزنی این تیم حل شود؛ هر چند که هنوز نبود یک هافبک بازی‌ساز و تاثیرگذار در استقلال کاملا به چشم می آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی تو رو خدا دست این بنده خدا همدانی را یه جایی بند کن، بنده خدا کشت خودشو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج