جاباما
۹۱۸۳۳۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دوسالانه‌ای جهانی که به گام دوازدهم نرسید

بهمن عبدی از متوقف شدن دوسالانه کاریکاتور تهران و پاک کردن صورت مساله به جای حل مسایل این رویداد انتقاد کرد.

صبا: بهمن عبدی هنرمند کاریکاتوریست با اشاره به متوقف شدن برگزاری دوسالانه کاریکاتور تهران گفت: این همه سال برای برگزاری دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران زحمت کشیدیم و یازده دوره آن را برگزار کردیم به طوری که هنرمندان کاریکاتوریست سراسر دنیا با این دوسالانه آشنایی دارند و حالا به یکباره برگزاری آن را متوقف کرده اند.

دوسالانه‌ای جهانی که به گام دوازدهم نرسید

وی درباره وابستگی دوسالانه ها به انجمن های تخصصی و نبود چنین انجمنی برای هنرمندان کاریکاتوریست بیان کرد: متولی برگزاری رویدادهای هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید راهکاری برای تداوم این دوسالانه جهانی پیدا کنند نه این که به بهانه نداشتن انجمن آن را بعد از یازده دوره برگزاری تعطیل کنند.

این هنرمند کاریکاتوریست تصریح کرد: باید مسایل و مشکلات پیش روی دوسالانه کاریکاتور تهران را حل کرد نه این که با متوقف کردن برگزاری دوسالانه، صورت مساله را پاک کنند.

عبدی یادآور شد: این دوسالانه در طول سالیان گذشته تا مدتی به طور مرتب برگزار می شد ولی رفته رفته تبدیل به سه سالانه و چهارسالانه شد و حالا هم که کلا آن را تعطیل کرده اند!

این چهره شناخته شده هنر کاریکاتور ایران با اشاره به جشنواره هنرهای تجسمی فجر هم گفت: در دوره ای هنر کاریکاتور را وارد جشنواره هنرهای تجسمی فجر کردند و بعد از مدتی هم که دیوار بین رشته ای در این جشنواره برداشته و باز هم هنر کاریکاتور از دور خارج شد.

عبدی اضافه کرد: با وجود چنین اتفاقاتی، تصمیم گرفته ام که در حال حاضر کار نکنم.

عبدی که اواخر تابستان سال جاری به دلیل گرفتگی عروق در بیمارستان بستری شده بود، در پایان درباره وضعیت سلامتی خود بیان کرد: گرفتگی عروق داشتم که با استفاده از فنر این مشکل رفع شده است و ۶ ماه دیگر نیز باید برای رفع گرفتگی بخش دیگری از عروق به پزشک مراجعه کنم و در حال حاضر تحت درمان قرار دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج