جاباما
۹۱۸۳۹۶
۳۵ نظر
۵۰۰۳
۳۵ نظر
۵۰۰۳
پ

والیبال همچنان می‌بازد، این بار به ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی مقابل ایتالیا شکست خورد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ از ساعت ۹:۳۰ به میزبانی ژاپن، مقابل ایتالیا به میدان رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۵ - ۲۷، ۲۷ - ۲۹، ۳۰ - ۲۸، ۲۵ - ۱۷، ۱۵ - ۱۳ به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، امیر غفور، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد و محمودرضا موذن استفاده کرد.

ست نخست؛ 27 بر 25 به سود ایران

ایتالیایی‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و در امتیاز ۸ بر ۴ به سود آنها هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما در ادامه با سرویس‌های‌ خوب سعید معروف بازی در امتیاز ۸ به تساوی رسید. سرویس خوب علی شفیعی و دفاع خوب بازیکنان ایران نتیجه بازی را ۱۲ بر ۱۰ به سود ایران کرد تا بلنجینی، سرمربی ایتالیا تقاضای وقت استراحت کند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایتالیا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 29 بر 27 به سود ایران

ایران ست دوم را با سرویس‌های میلاد عبادی‌پور خوب شروع کرد و توانست از حریف پیش بیفتد. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود ایران، هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران موجب شد تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم بروند.

ایتالیایی‌ها در امتیاز ۱۹ بر ۱۸ از ایران پیش افتادند تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت فنی کند. در امتیاز ۲۲ بر ۱۹ به سود ایتالیا یک بار دیگر کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد تا شاید شاگردانش به بازی برگردند. در ادامه کریمی و مجرد و اسفندیار در ترکیب قرار گرفتند و نتیجه بازی ۲۵ بر ۲۴ به سود ایران شد. این بازی در نهایت با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به نفع ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 30 بر 28 به سود ایتالیا

بازی در ست سوم بسیار نزدیک آغاز شد. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. عملکرد خوب شاگردان کولاکوویچ و روحیه بالای آنها موجب شد تا نتیجه بازی ۱۰ بر ۶ به سود ایران شود تا بلنجینی درخواست وقت استراحت فنی کند. ایتالیایی‌ها در این مسابقه بازیکنانی همچون زایتسف، خوانتورنا، جیانلی و ... را در اختیار نداشتند. امتیاز ۱۶ بر ۱۱ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز ۱۹بر ۱۷ به سود ایران کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت فنی کرد. بازی در امتیاز ۲۳ به تساوی کشیده شد. این ست در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود ایتالیا تمام شد.

ست چهارم؛ 25 بر 17 به سود ایتالیا

ایتالیایی‌ها که از پیروزی در ست سخت سوم روحهی گرفته بودند، ست چهارم را خوب شروع کردند. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود ایتالیا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. شاگردان بلنجینی که دوست نداشتند بازنده این میدان باشند به روند رو به رشد خود ادامه دادند تا اینکه نتیجه بازی ۱۲ بر ۸ به سود ایتالیا شد و کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد. امتیاز ۱۶ بر ۱۰ به سود ایتالیا تیم‌ها را به وقت استراحت فنی دوم فرستاد. ترکیب ایران در اواسط این ست جوان شد؛ کریمی، یلی و اسفندیار وارد زمین شدند. در امتیاز ۲۲ بر ۱۶ به سود ایتالیا بود که امیرحسین اسفندیار دچار مصدومیت شده و زمین را ترک کرد. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد.

ست پنجم؛ 15 بر 13 به سود ایتالیا

ست حساس پنجم در شرایطی آغاز شد که ایتالیایی‌ها انگار تازه بازی را شروع کرده بودند. اشتباهات در تیم ایتالیا موجب شد تا در امتیاز ۸ بر ۷ به سود ایران هر دو تیم جای خود را در زمین مسابقه تغییر دهند. امتیاز سرویس بازیکن ایتالیا نتیجه را ۱۱ بر ۱۰ به سود آنها کرد تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت فنی کند. این ست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد. به این ترتیب پنجمین پیروزی ایتالیا و پنجمین شکست ایران در این دوره از مسابقات رقم خورد.

تیم ملی ایتالیا در این مسابقات مقابل تیم‌های آرژانتین، تونس، مصر و استرالیا به پیروزی دست یافته و برابر تیم‌های ژاپن، آمریکا، لهستان، روسیه و کانادا مغلوب شده است.

تیم ملی ایران هم پیش از این موفق به کسب ۴ پیروزی مقابل کانادا، استرالیا، تونس و آرژانتین شده و نتیجه را به تیم‌های روسیه، مصر، برزیل، آمریکا و ژاپن واگذار کرده بود.

چهاردهمین دوره جام جهانی والیبال از ۹ تا ۲۳ مهر با حضور ۱۲ تیم که به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد در سه شهر فوکوکا، ناگانو و هیروشیمای ژاپن برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران فردا در آخرین مسابقه خود در این دوره از مسابقات از ساعت ۷ صبح به مصاف لهستان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Fivbirani

      ای خاک و چوک گل عالم تو سر زشتتون
      این دگه چه باختی. با سرعت میرین جلو بعد فسسس پنچر.

    • بدون نام

      بعنی خاک تو سرشوووون یعنی خاااک،ست سوم ۱۷بر۱۳ جلو بودن باز باختن خااک تو سر اون مربی بیشعور ترسو

    • بدون نام

      واقعا حقمون باخته ... ایتالیا مهد والیباله ولی برای بازی با ایران کلی انگیزه دارن ایرانیا هم انگار هفت هشت دوره قبلی قهرمان شدن دیگه دلشون رو زده حال نمیکنن بازی کنن.

      پاسخ ها

      • الهه

        پولهای کلان میخوان مثل فوتبالیست ها هرچند دستمزد ملی پوشها اکثرا میلیاردی

    • rira

      امان از غرور بیجا
      یادمه سال 94 که مردم با هر برد والیبال تو خیابونا میریختن، همین میلی پوشامون چه کیفی میکردنو چه منتی میزاشتن
      همین دو ماه پیش بود که جناب معروف با پول ملت، تو بلاد کفر از نظر دولتمون، میخورد میخوابید، و دلش نمیخواست برگرده و تا یک خبرنگار، ازش ایراد گرفت کلی دروری بارش کرد
      کلی هم منت سر ملت که ما این ملت بدبخت رو خوشحال نگه میداریم والا بیچارن
      حالا جمع کنید خودتون و با خداحافظی ملت رو خوشحال کنید

    • بدون نام

      انشاءالله دوره های بعدی میبره

    • بدون نام

      خاک تو سرشون با بازیشون خیلی خودشون رو بالا گرفتن

    • بدون نام

      یعنی چه بلاهی سر این تیم اومد واقعا چی اینا همون بازیگران سال های قبل هستن که ده ها بازی های بزرگ رو بردند بهترین پاسر دنیا رو داریم بهترین ها رو داریم

    • بدون نام

      بی عرضه ها

    • بدون نام

      این مربی بایداخراج بشه مربی زاپن توچهارپنچ ماه زاپن به کجارساندامامربی ایران چندساله مربی هنوزبلدنیست ارنج بچینه این چه بازیه مقابل زاپن 25بر13باختن جلوی برزیل وامریکا وروسیه اینجوری نباختیم اونوقت به تیم زاپن اینجوری می بازیم مابچهای روستا که توزمین خاکی بازی میکنیم صددرصدزاپن میبریم

    • بدون نام

      آقاجان معروف وامثال معروف دیگه پیرشدن به جوانهامیدان بدین

      پاسخ ها

      • م

        اره

      • بدون نام

        اولا خودت پیری نہ معروف دوما جوناروبیاریم اینجوری برینند

    • بدون نام

      اخه این مربی واقعا چی یادداده بگویید بازیکنان ما بلدنیستندسرویس پرشی بزنندتوپگیری پنجاه پنجاه دفاع چهل درصدبه زورتوپ برگشتی تعطیل دست اول هم پنجاه پنجاه اونوقت این مربی تواین مدت چی یاد داده فقط بلده میگه به جام جهانی صعودکردیم این بازیکنان قول میدم بامربی ایرانی هم صعودمیکنه همش مفت میبازیم خسته کننده شداین بازیهالذت نمیبریم

    • رویا

      خاک تو سرشون آخرش باختن با این همه ادعا

    • بدون نام

      بازی برده رو باختن خیلی هنر میخواد!!

    • بدون نام

      دوره ی والیبال ایران هم تموم شده

    • بی نام

      وای خام تو سرتون اینم باختین خدا مرگ بده به شما جز یلی چرا ۳ بر ۲ آخه ۲ دست اول رو که بردین بقیه رو چرا رها کردین شما لیاقت ۱۲ ام رو هم ندارین با لهستان هم که میبازین

    • بی نام

      یلی هم که نبود

    • م

      خاک بر سرتون احمقا

    • رضا

      برگشتیم به تنظیمات کارخانه

    • م

      سگ تو روحتون

    • م

      خیلی بی شورین بچه ها برای چی باختین او نا که ضعیف بودن وای به حالتو ن اگر لهستان رو ببازین

      پاسخ ها

      • بی نام

        میبازن لهستان قوی است

      • بی نام

        پول دارن

    • بدون نام

      ریدن هر روز مبارکتا ن باد
      قشنگ مشخصه که خودتونو گم کردین ایرلن ایتقدر بدبخته که حتی نتونست چهار تا جوان جای شما پیر پاتالا یا خودش ببره
      البته شما ها اینقدر گنده شدین که مربی هم جرعات نداره جاتون کسیو بزار ....... احساس می کنم مربی تیممون نقش مترسک سر جالیز رو بازی می کنه
      چقدر بدبختیم خدا یه زره که پیشرفت کردیم ادعای خدایی داریم هیچ کسیو قبول نداریم جز خودمونو
      اینم وضعیت تیم والیبال اقایون کلا هتونو بندازین بالا تر
      هر روز بیشتر از دیروز حق جوانان ایران توسط شما گنده ها خورده میشه خدا لعنت منه باس وبانی این کارها رو

    • بدون نام

      دو ست جلو بودیم ؟ گزارشگره چنان گفت مرحبا تمومه! گفتم بردیم؛ زدم کانال نوار زرد دیدم .الان میگید باختن باورم نمیشه !یه جاکارمیلنگه ؟

    • reza

      بی عرضه ها با مربی بی عرضه .هر سال بد تر از سال قبل...

    • محمد

      خاک برسرتون
      تبانی کردن مربی را عوض کنن

    • محمد

      خاک برسرتون
      تبانی کردن مربی را عوض کنن

    • پرویز

      ما که به باخت در همه زمینه های سیاسی اقتصادی فرهنگی عادت کرده ایم والیبال که جای خود دارد فقط حیف بیت المال که اجنبی ها در حال نشخوار کردن ان هستند

    • بدون نام

      ویچ ها را بیرون کنید اینها خائن هستند،

    • بدون نام

      اشکال نداره مهم اینه
      مرگ بر امریکا

    • سپاهی

      مطمئن بودم که میبریم ولی باختیم باختی باور نکردنی امیدوار بودم به این که حداقل تیم ایران جز شش تیم برتر جهان میشه که نشد

    • ناخدا غلام

      دراین دولت چیزی بنام برد وجود ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج