جاباما
۹۱۸۴۱۶
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

زرینچه: یک عده دوست دارند جای من را بگیرند!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:متاسفانه هر روز می‌بینم که می‌گویند پرسپولیس کریم باقری دارد و استقلال یک شخصی مثل او نیاز دارد اما آنهایی که این صحبت را می‌کنند نمی‌دانند منِ جواد زرینچه کاپیتان کریم باقری بوده‌ام.

خبرگزاری فارس: جواد زرینچه درخصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان و اتفاقاتی که در تمرینات چند روز گذشته رخ داده صحبت‌های زیر را انجام داد.

*فرشید باقری عذر‌خواهی کرد، دلخوری از او ندارم

وی در ابتدای صحبت‌هایش درخصوص دلخوری که وی از فرشید باقری داشته است، گفت: من دلخوری از باقری ندارم و حقیقتا مسئول توزیع پول بین بازیکنان هم نیستم. باقری حرفی زد که خودش عذرخواهی کرد و دیروز هم در محل تمرین با من صحبت کرد و من را در آغوش گرفت. انصافا هم هیچ ناراحتی از او وجود ندارد چون بازیکنان مطالباتشان را از باشگاه می‌گیرند نه از من.

زرینچه افزود: فرشید باقری چندین بار با من تماس گرفت که موفق نشدم با او صحبت کنم و مجددا عذرخواهی کرد که من هم گفتم اگر می‌خواهی عذرخواهی کنی در همان گروهی که ناراحت بودی این کار را انجام بده که باقری هم این کار را انجام داده است واقعا هم مساله، مساله خاص و مهمی نیست که بخواهیم در موردش زیاد صحبت کنیم چون من بابت این مسائل اصلا دلخوری ندارم.

*اگر استراماچونی از من ناراحت است باید خودم خبردار باشم

سرپرست تیم استقلال درخصوص اینکه گفته می‌شود استراماچونی از وی ناراضی است گفت: اگر ناراحتی وجود دارد باید به من هم این موضوع را بگوید ولی چیزی به من عنوان نشده و من باید ناراحتی ببینم تا جواب شما را بدهم. دیروز هم در تمرین حضور داشتم و همه چیز طبق روال عادی پیش رفت.

*شاید قائدی نباید می‌گفت مصدوم هستم

وی درخصوص اینکه چگونه مهدی قائدی مدعی شده مصدوم است ولی در روز گذشته در تمامی برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان حضور داشت گفت: من با حمید استیلی صحبت کردم و او هم گفت در بازی با گل‌گهر قائدی دچار آسیب‌دیدگی شده و برای آنکه تشدید نشود او را در اختیار باشگاهش می‌گذارند تا به استقلال کمک کند.

حتی استیلی تاکید کرد که از قائدی در بازی تیم امید و پدیده استفاده نکرده و مساله خاصی هم نبوده است. او روز گذشته مصاحبه کرد و شاید نباید می‌گفت ۲ ماه است مصدوم هستم ولی این چیز مهمی نیست و مهم این است که الان در تمرینات به تیم کمک می‌کند.

*شاید یک عده دوست دارند جای من را بگیرند ولی نمی‌توانند از اسم من رد شوند

سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت‌‌وگو با فارس ضمن انتقاد از شرایطی که پیرامون خودش رخ داده گفت: نمی‌دانم چرا این همه در فضای مجازی استقلال را خود استقلالی‌ها می‌کوبند آنها حتی به من هم رحم ندارند و طوری رفتار می‌کنند که اصلا ما استقلالی نبوده‌ایم. چه یکسری از دوستان بخواهند و چه یکسری نخواهند من بیشترین بازی را برای استقلال کردم و اگر یکسری از دوستان استقلال را دوست دارند بهتر است از تیم‌شان حمایت کنند.

شاید یک عده خوششان نمی‌آید در این پست باشم و دوست دارند به هر شکلی جای من را بگیرند. متاسفانه به هر رفتار ما ایراد می‌گیرند و شما دیدید در بازی با ذوب آهن به خاطر یک آب خوردن چقدر از ما انتقاد شد. من در آن بازی آ‌نقدر فریاد زده بودم که بازیکنان روی نیمکت بنشینند و از جایشان بلند نشوند و از طرفی چون صدا به صدا نمی‌رسید، صدایم گرفته بود اما یک عده مرتب انتقاد می‌کردند.

* نه پیج دارم نه هشتگ بلدم،از جیبم برای استقلال هزینه کرده‌ام

زرینچه در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: شاید خیلی‌ها من را دوست ندارند و نمی‌خواهند من در سمت سرپرستی استقلال باشم اما من چه زمانی که برای این تیم بازی کردم و چه زمانی که سرپرست این تیم شده‌ام تعصبم نسبت به استقلال کم نشده است.

من حرص می‌خورم و درون خودم می‌ریزم ، نه صفحه‌ای دارم که حرف‌هایم را درون آن بزنم و نه هشتگ برای خودم درست می‌کنم، سعی می‌کنم کارم را درست انجام بدهم و تا زمانی که من را در اینجا بخواهند ذره‌ای کم نمی‌گذارم، دروغ چرا تا الان هم ممکن است بعضی مواقع از جیبم برای استقلال هزینه کرده باشم ولی کلامی از من چیزی نشنیده‌اید.

*52 سالم است و دلخوری از کسی ندارم

وی تصریح کرد: شاید نباید این حرف را بزنم اما منتی نیست و تا امروز هم اگر کاری کرده‌ایم من به اتفاق بهزاد غلامپور ریالی دریافت نکرده‌ایم اما متاسفانه بعضی‌ها کم لطف هستند و در فضای مجازی رفتارهایی می‌کنند که نه در شخصیت خودشان است و نه در شخصیت ما و استقلال.

الان هم می‌گویم با همه بازیکنان رفیقم و از کسی دلخوری ندارم. ۵۲ سال سن دارم و از هیچ کس دلخور نشده‌ام اما یک جایی وقتی کسی صادقانه جلو می‌‌آید و کار کند وقتی به جای محبت ناراحتی می‌بیند طبیعتا روی کارش تاثیر می‌گذارد. من وابستگی به پست و سمت در استقلال ندارم.

*کاپیتان کریم باقری بوده‌ام ولی می‌گویند استقلال یکی مثل او کم دارد

سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت: متاسفانه هر روز می‌بینم که می‌گویند پرسپولیس کریم باقری دارد و استقلال یک شخصی مثل او نیاز دارد اما آنهایی که این صحبت را می‌کنند نمی‌دانند من جواد زرینچه کاپیتان کریم باقری بوده‌ام. آیا آنها نمی‌دانند باقری در پرسپولیس نقش فنی دارد و من سرپرست تیم هستم؟ من طبق قراری که با استراماچونی از روز اول گذاشته‌ام هیچ دخالتی در امور فنی نداشته و ندارم و طبیعتا هرگز نمی‌توانم نقش کریم باقری را داشته باشم که کمک کالدرون است، البته از آن طرف من هم سال‌ها در این استقلال بازی کردم و می‌دانم بالا و پایین این تیم چیست.

شاید ۲۰ سال سرپرستی استقلال را نکرده باشم و امسال این مسئولیت را پذیرفتم ولی قبول دارم ممکن است اشتباهاتی داشته‌ام و آدم کاملی نباشم. من همیشه از بچه‌ها خواسته‌ام کنار ما باشند و با هم دوست باشیم اما هوادار هم باید قبول کند استقلال نیاز به آرامش دارد و شرایط همین است. ما هم دوست داریم استقلال رو به جلو حرکت کند و نتایجی را بگیریم که مردم دوست دارند اما کاری از دست‌مان بر نمی‌آید جز اینکه شرایط را به بهترین شکل با داشته‌‌هایمان پیش ببریم.

*دیاباته قرار بود دیروز به ایران برگردد

سرپرست تیم استقلال در پایان درخصوص غیبت دیاباته در تمرینات گفت: دیاباته قرار بود روز گذشته به ایران بیاید اما ظاهرا نیامده است من ا ین موضوع را باید پیگیری کنم و امروز باید به باشگاه بروم تا ببینم چه اتفاقی افتاده که او نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قلی دون

      خود بزرگ بینی اخه توکی هستی تاجات بگیرن توهم جای کسی رو گرفتی کمی بزرگ شو

      پاسخ ها

      • آلفرد

        حرف حق

    • جاسم جنوبي

      همون موقع كه كاپيتان بودي هم مافياي قلعه توي فدراسيون حمايتت ميكرد كه بازي ميكردي. به من كه نگو نقي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مورچه چیه که کله پاچه چی باشه

    • بدون نام

      یعنی امکان داره که ی روزی بیاد که کیسه کشا اسم پرسپولیس را نیارن . رقابت خوبه ولی حسادت و تخریب رقیب دور از انصاف و اخلاق ورزشکاریه

    • بدون نام

      کیسه کشا فریاد نمیزنن و جلوی دهن کیسه کشا باید علامت هیس نصب بشه

    • فریبا و جواد

      اونایی که پشت سر جواد زرینچه حرف میزنن و ایراد میگیرن جاشون همون پشت سر زرینچس . هیچ آدمی کامل نیست ولی کوبیدن یکی از اسطوره های بزرگ باشگاه کار یه مشت آدم بی شخصیته که فکر میکنن خیلی حالیشونه . زرینچه داره کارشو درست انجام میده

    • بدون نام

      خوب جات بده بهشون اگه به خوشی ندی این کیسه کشا کله پات میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزرگشون که فرناز بود زیر اب زن درامد وای به حال باقیشون البته فرناز فکر کنم با عشوه ناز مدیر عامل را اغفال کرد شفر را سرنگون کرد

      • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

        زیرآب زدن و دزدی کار لنگیاس. از استیلی بگیر تا اسطورتون پروین خانم ک دزد ازاب دراومد

    • بدون نام

      فقط مواظب حاج فتح الله باش چون ان است که چشم به کیسه دارد

    • reza

      انصافا جواد زرینچه دین خودش رو به استقلال ادا کرده...

    • reza

      انصافا جواد زرینچه دین خودش رو به استقلال ادا کرده...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای زرینچه میدونید چرا هوادارمخالف شماست چونکه هوادارشمارا دست نشانده عده ای میدانند که قصد نابودی استقلال رادارند همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج