۹۱۸۴۲۰
۲ نظر
۵۰۴۳
۲ نظر
۵۰۴۳
پ

پورشه تایکان ۴S؛ غول الکترونیکی پورشه

Porsche Taycan ۴ S ارزان‌ترین نسخه‌ی خانواده تایکان است، در حالی که اکثر اجزاء تشکیل دهنده‌ی آن با دو مدل دیگر این خانواده مشترک است. ما پیشتر پورشه تایکان را در دو نسخه‌ی توربو و توربو S ملاقات کرده بودیم، اما این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد از نسخه‌های دیگر این اتومبیل نیز پرده برداری کند.

وب سایت گجت‌نیوز - معین کریمی: Porsche Taycan ۴S ارزان‌ترین نسخه‌ی خانواده تایکان است، در حالی که اکثر اجزاء تشکیل دهنده‌ی آن با دو مدل دیگر این خانواده مشترک است.

ما پیشتر پورشه تایکان را در دو نسخه‌ی توربو و توربو S ملاقات کرده بودیم، اما این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد از نسخه‌های دیگر این اتومبیل نیز پرده برداری کند.

پورشه تایکان ۴S؛ غول الکترونیکی پورشه

حال پورشه به عهد خود وفا کرده و از پورشه تایکان ۴S، یک مدل میان‌رده از اتومبیل الکتریکی خود رونمایی کرده است. این خودرو قدرت ۴۲۰ کیلووات (در حدود ۶۳۰ اسب بخار) را ارائه می‌کند، در حالی که دو مدل توربو و توربو اس دارای قدرت‌های ۵۰۰ و ۵۶۰ کیلووات هستند.

پورشه تایکان ۴S؛ غول الکترونیکی پورشه

به گفته‌ی پورشه، مدل ۴S در دو اندازه‌ی باتری ۷۹.۲ و ۹۳.۴ کیلووات ساعتی عرضه می‌شود و در حالی که عملکرد آن کمی ضعیف‌تر از دیگر تایکان‌ها است، اما محدوده پیمایش بیشتری را ارائه می‌کند. این خودرو در عرض ۳.۵ ثانیه به شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، در حالی که حداکثر سرعت آن نیز ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت است.

پورشه تایکان ۴S؛ غول الکترونیکی پورشه

به جز نداشتن لوگو Turbo، ظاهر ۴S دققا مشابه این مدل است و اغلب اجزاء تشکیل دهنده‌ی آن نظیر ترمز‌ها و فناوری شارژ ۸۰۰ ولت را به ارث برده است. پورشه همچنین این اتومبیل را در رنگ آبی خاصی به نام "Frozen Blue Metallic" معرفی کرده است.

قیمت پورشه تایکان ۴S

تایکان ۴ اس با قیمت ۱۰۳ هزار و ۸۰۰ دلار پیش فروش می‌شود. این درحالیست که برای خرید نسخه‌ای با باتری بزرگ‌تر باید ۱۱۰ هزار و ۳۸۰ دلار بپردازید.

پورشه تایکان ۴S؛ غول الکترونیکی پورشه

این درحالیست که اختلاف قیمت مدل ۴ اس با دو مدل توربو و توربو اس چیزی در حدود ۴۰ تا ۸۰ هزار دلار است. این نسخه‌ها در بهار پیش رو به فروش خواهند رسید.

پورشه تایکان ۴S؛ غول الکترونیکی پورشه

پورشه همچنین وعده داده است تا پایان سال جاری میلادی از یک نسخه‌ی کراس اوور به نام تایکان کراس توریسمو نیز به عنوان رقیبی بزرگ برای خودرو الکتریکی تسلا مدل ایکس پرده برداری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الله اکبر

    • بدون نام

      پراید شوپتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج