جاباما
۹۱۸۴۸۱
۱۷ نظر
۵۰۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
پ

قیمت ۹۳ قلم کالای اساسی کاهش یافت

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه تنظیم بازار کشور گفت: رصد مستمر قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی و ضروری در سطح کشور نشان از کاهش قیمت ۹۳ قلم کالا داشته و البته به طور حتم علت تلاطم قیمت ۷ قلم کالای دیگر را نیز بررسی و اقدامات مقتضی برای ایجاد ثبات در قیمت آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

خبرگزای ایلنا و به نقل از وزارت صمت،وزیر صنعت: معدن و تجارت در جلسه تنظیم بازار کشور گفت: رصد مستمر قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی و ضروری در سطح کشور نشان از کاهش قیمت ۹۳ قلم کالا داشته و البته به طور حتم علت تلاطم قیمت ۷ قلم کالای دیگر را نیز بررسی و اقدامات مقتضی برای ایجاد ثبات در قیمت آن ها در دستور کار قرار دارد.

رضا رحمانی افزود: پیش بینی ما و آمارها موید این نکته است که روند آرام بازار و ثبات موجود در ماه های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند تولید نیز در کشور روبه رشد است و در ماه های پیش روی، کاهش قیمت ها بر روند زندگی مصرف کننده نیز براساس شاخص CPI تاثیرگذار خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در مصوبات ستاد تنظیم بازار باید مصرف کننده و تولید کننده را با هم دید، تاکید کرد: برای تامین حقوق این دو بخش، باید تصمیمات به گونه ای اتخاذ شود که هیچ کدام در این میان اسیب نبینند.

رحمانی گفت: امسال سیاست وزارتخانه بر این مبناست که صادرات انواع اقلام کالایی بر اساس رعایت ضوابط تامین اولیه نیاز کشور و در صورت مازاد تولید با اعمال مقررات تعرفه ای متناسب که البته مستلزم پایه کارشناسی است، اقدام شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارت در ایام منتهی به اربعین امام حسین(ع) و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای صادرات کالا به کشور عراق گفت: باید مسیرهای کامیون ها از مسیرهای زوار جدا شود و از حالا برای سال اینده برنامه ریزی لازم را داشته باشیم تا مشکلات به حداقل ممکن برسد.

رحمانی با اشاره به دغدغه مورد طرح باغداران سیب در سفر به استان آذربایجان شرقی، گفت: برای جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان و باغداران ضرورت دارد جهاد کشاورزی و سازمان های صمت استان ها در خصوص این محصول نظارت بیشتری داشته باشند تا این بخش از تولید کشورمان نیز سرپا باشد و اشتغال افراد به خطر نیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      من نمیدانم مارو بیسواد حساب کردین یا خودتون چیزی حالیتون نیست او 98 قلم کالای اساسی چی هست بیایید به شهرهای کوچک بچاپ بچاپ هست بقالها و پخش کننده ها خودشون به هر قیمتی دوست دارند میفروشند ایران فقط اون تهران خراب شده نیست که نظر میدین واخبار دروغ به مردم میدین

    • بدون نام

      کدوم کالا کاهش داشت.

    • بدون نام

      تو کدوم کشور ارزون شده والله تو هر فروشگاهی میری قیمت‌ها رو نگاه میکنی پشمات میریزه

    • اکبر

      فقط فکرعراق باشید که اونا کمبوذی نداشته باشن..مردم ایران رابی خیال

    • بدون نام

      چرا حرف مفت میزنی البته فکر کنم شما ارزانی را بر حسب حقپق نجومی خودت می نسنجی

      پاسخ ها

      • علی

        مسئولین باحقوق نجومی خوداشان کفرمیکند قیمتها پائین آمده خدا ازتان نگذره

    • بدون نام

      هیچ کالایی ارزون نشده.

    • hossein kargar

      کسی نیست به این وزیر بیسواد بفهمانه که بگه از کدوم کاهش حرف میزنی که کاهشی که 500 درصد افزایش داشته الان 20 درصد از اون 500 درصد کاهش یافته است.هنوز متوجه نیست که کاهش به خاطر کارکرد اینها نبوده ناشی از قدرت خرید مردم بوده است

    • بنده خدا

      کالایی که گران شد دیگر ارزان نمی شه حالا بگوئید کدام کالا ارزان شده

    • بنده خدا

      کالایی که گران شد دیگر ارزان نمی شه حالا بگوئید کدام کالا ارزان شده

    • محمد

      تمام تصمیمات مسئولین بی دردمثل صحبت همین مسئول صمتی است که انگاراصلادرایران نیستند !!آدم بی اطلاع وبی دردنام پنج قلم کالاراکه ارزان شده نمی گویدحداقل!!!

    • بدون نام

      کالای پنج تومنی رو یهویی کردین بیست تومن و الان که بعد از یه سال کردین نوزده و پانصد میگین کاهش دادیم..!؟

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        '''''' لطفا اسامی این ۹۳ کالای اساسی کاهش قیمت یافته را اعلام کنید' تا آگاه شویم'' که آیا ''' نبات ''' هم بین این ۹۳ کالای کاهش قیمت یافته حضور دارد 'یا نه '' چون ''' نبات '' را کیلویی ۹تا ۱۰ هزار تومان بفروش می‌رسانند'!

    • بدون نام

      ماسه کاله پنج تومنی شده بیست هزارتومان،پنیرنیم کیلویی کاله چهارهزار شده ده هزارتومان،شیرکاله دوهزاروپانصد شده ششهزار کدوم کاهش قیمت اخه بیشرفها فقط حرف خودتان را میزنید تمام، ...

    • ارش

      منظورش کدوم کشوره ارزون شده شاید این اقا ایران زندگی نمی کنه

    • بدون نام

      پس چرا ما چیزی متوجه نمیشیم هر وقت میریم چیزی میخریم میبینیم ریز ریز داره گرون میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم ارزونی اقای وزیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج