جاباما
۹۱۸۴۹۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فوق ستاره‌هایی که شکار رئال مادرید نشدند

رئال مادرید در طول سال های گذشته همیشه در جذب بازیکن موفق نبوده و نتوانسته است با بازیکنان سرشناس هر دوره قرارداد امضا کند.

ایسنا: رئال مادرید یکی از باشگاه‌های بزرگ و قدرتمند در امضای قرارداد با بازیکنان است. این تیم همیشه به دنبال جذب ستاره‌های جهان فوتبال است و توانست در اوایل قرن بیست و یک کهکشانی‌ها را بسازد. با این حال همیشه نتوانسته است با بازیکن مورد نظرش به توافق برسد و در برخی موارد در این امر ناکام مانده است. سایت آس اسپانیا در این رابطه به مهمترین قراردادهای از دست رفته مادرید پرداخته است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

استیون جرارد

فلورنتینو پرس در دو برحه تلاش کرد با بازیکن سابق لیورپول قرارداد امضا کند. جرارد در این رابطه اظهار کرد: نمی‌دانم روزی پشیمان شوم یا نه اما اگر به این تیم می‌پیوستم بیشتر پشیمان می‌شدم. هافبک انگلیسی ابتدا می‌توانست در اکتبر ۲۰۰۴ با مادرید قرارداد امضا کند. سپس دوباره باشگاه اسپانیایی در سال ۲۰۱۰ برای این انتقال تلاش کرد اما بی نتیجه ماند.

فرانچسکو توتی

اسطوره باشگاه رم در یک مصاحبه با ایل ونردی دی ریپوبلیکا درباره دلیل رد پیشنهاد رئال مادرید صحبت کرد. مهاجم سابق ایتالیایی در این رابطه اظهار کرد: خیلی به این پیشنهاد فکر کردم اما خانواده‌ام، همسرم و دوستانم به من فهماندند که باید در رم بمانم.

توتی همچنین اعلام کرد تنها تیمی که ممکن بود به خاطرش رم را ترک کند مادرید بود.

لوییس سوارس

کارلو آنچلوتی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ سرمربی مادرید بود. او اجازه نداد باشگاه با مهاجم اروگوئه‌ای قرارداد امضا کند چون تصور می‌کرد کریم بنزما زوج بهتری برای کریستیانو رونالدو در خط حمله خواهد بود.

پل پوگبا

علاقه بازیکن فرانسوی برای پیوستن به تیم زین الدین زیدان کاملا آشکار بود و در طول تابستان این موضوع دیده می‌شد. سرمربی فرانسوی هم بیش از همه دوست داشت با پوگبا قرارداد امضا کند. مادرید با وجود اصرار زیدان نتوانست با بازیکن منچستریونایتد قرارداد امضا کند. کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد...

پاتریک ویرا

بازیکن فرانسوی در مصاحبه با مجله سو فوت گفت: تنها از امضا نکردن قرارداد با رئال مادرید پشیمان شدم.

تنها دلیلی که ویرا نتوانست با مادرید به توافق برسد بد رفتاری بود که ماکه‌له‌له پیش از آن در تیم اسپانیایی تجربه کرده بود.

مارکو رویس

یکی دیگر از بازیکنانی که مادرید چند بار به دنبال جذبش بود رویس آلمانی بود. چند تابستان از این بازیکن به عنوان خرید احتمالی بزرگ باشگاه یاد می‌شد. در نهایت رویس در تیم محبوبش به فوتبال خود ادامه داد.

نیمار

مهاجم برزیلی در این تابستان نزدیک به امضای قرارداد با رئال مادرید بود. با این حال ناصر الخلیفی رقمی را پیشنهاد داد که مورد قبول پرس قرار نگرفت. در نهایت نیمار در یک تابستان سرگیجه آور در پاری سن ژرمن ماند.

آندره گومس

پس از عملکرد درخشان هافبک پرتغالی در والنسیا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به دنبال امضای قرارداد با این بازیکن بودند. هر دو باشگاه برای اینجا به جایی تلاش کردند اما در نهایت آبی اناری ها موفق به جذب گومس شدند.

مارکو وراتی

مدیر برنامه وراتی درباره شایعه جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن گفت: وراتی می‌خواهد عناوین بیشتری کسب کند تا پول بیشتر.

داوید دخئا

در رابطه با دروازه‌بان اسپانیایی همه داستان فکس را به یاد دارند. باشگاه منچستریونایتد قرارداد را دیر فرستاد و مادرید نتوانست نام دخئا را در لالیگا بنویسد. تمام آن تابستان در مورد انتقال احتمالی دروازه‌بان یونایتد به مادرید صحبت می‌شد.

سرخیو آگوئرو

مهاجم آرژانتینی پس از دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به رسانه‌ها گفت: اگر مادرید واقعا به من علاقه داشت اکنون در این تیم بودم.

در آخرین فصل حضور آگوئرو در اتلتیکو مادرید رسانه‌های ملی مدعی شدند که بازیکن آرژانتینی می‌خواهد به رئال مادرید برود اما اختلاف میان خیل مارین و پرس باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

پابلو آیمار

فرناندو مارتین آلوارس که تنها دو ماه رییس باشگاه مادرید محسوب می‌شد در نخستین نشست خود گفت: می‌خواهیم با هر بازیکنی که خواهانش هستیم قرارداد امضا کنیم. پول موجب نخواهد شد قراردادی به امضا نرسد.

آلوارس می‌دانست یکی از اهداف اصلی باشگاه امضای قرارداد با هافبک آرژانتینی است. با وجود مذاکرات آیمار در والنسیا ماند.

داوید سیلوا

نام سیلوا در سال ۲۰۱۰ زمانی که در تیم والنسیا درخشید بر سر زبان‌ها افتاد. مادرید می‌خواست با هافبک اسپانیایی قرارداد امضا کند ما سیتی موفق به انجام این کار شد. سیلوا می‌خواست از اسپانیا خارج شود. او در این رابطه اظهار کرد: از امضا نکردن با مادرید پشیمان نیستم. به باشگاهی پیوستم که از بهترین‌های اروپا محسوب می‌شود و عناوین را فتح می‌کند.

روبرت لواندوفسکی

نشریه بیلد آلمان اعلام کرد رئال مادرید برای جذب مهاجم لهستانی در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ تلاش کرد. در هر سه موقعیت بایرن مونیخ اجازه نداد این جابجایی اتفاق بیفتد. نخستین بار که مادرید به این انتقال نزدیک شده بود به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد. لواندوفسکی در آن زمان برای دورتموند بازی می‌کرد اما با بایرن به توافق رسیده بود. دو تلاش دیگر باشگاه مادریدی با مخالفت شدید بایرن روبرو شد و تیم آلمانی دیگر اجازه نداد سفیدپوشان با مهاجم لهستانی مذاکره کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همشون پشیمون هستند هه این نکته جالبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج