۹۱۸۵۰۰
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

برزیل قهرمان جام جهانی والیبال شد

تیم والیبال برزیل با برتری برابر ژاپن فاتح جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ شد.

ایسنا: مرحله ماقبل پایانی جام جهانی ۲۰۱۹ والیبال برگزار شد و تیم ملی والیبال برزیل در آخرین بازی امروز دوشنبه به دیدار ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر یک توانست نماینده آسیا را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود.

برزیل در ست نخست توانست ۲۵-۱۷ حریف خود را شکست دهد اما ژاپن با درخشش نیشیدا جوان در ست دوم توانست ۲۶-۲۴ به برتری برسد. در ست سوم قدرتنمایی برزیل با سرویس های لوکارلی و آبشارهای لئال باعث شد این تیم در ستی یک طرفه ۲۵-۱۴ حریف خود را شکست دهد.

در ست چهارم برزیل توانست ۲۷-۲۵ ژاپنی را شکست دهد که در دریافت توپ عملکرد فوق العاده ای داشت و حتی در امتیازهای پایانی در آستانه برنده شدن نیز قرار داشت تا نمایش آبرومندانه تیم والیبال ژاپن در این دیدار و این رقابت ها زنگ خطر را برای والیبال ایران به صدا در بیاورد.

به این ترتیب قهرمانی برزیل در چهاردهمین دوره این رقابت ها قطعی شد و فردا سه شنبه بازیهای پایانی این رقابت ها برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران باید به دیدار لهستان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنگ خطر برا کسی هست که براش مهم باشه که نیاز به سختی و تمرین کردن ومربی خوب میخواد ؟ این مقدار هم مدیون حاج یزدانی بودیم از وقتی رفت بجاش شعار اومد؛ کسی نیست بپرسه از فدراسیون ...چه کردی ؟ یه روز جدی نزدیک بام اسیا بودیم چون رئیس داشت وعلمی و بروز دلسوزانه تلاش میکرد تا این چندسال با یه برد تو شیپور و در عمل و رزومه صفر کله گنده !! چیزی ندیدیم ؟

    • بدون نام

      برترین بگید ژاپن بالاتر از ماست ...بلکه به غیرت مسئول فدراسیون برخورد ؟که با همین جوانان میشود با تاکتیک دوباره بلند بشن روی بام اسیا

    • م

      غروربیجا،استفاده ازتعدادمشخص بازیکن درترکیب تیم ملی،عدم مدیریت صحیح وبرنامه ریزی درفدراسیون،نبوداستعدادیابی قوی درباشگاها،جنگ قدرت برای ریاست درفدراسیون،وبکارگیری مربیان درجه دوم برای تیم ملی باعث این شدکه مابعدازچندسال قدرتنمایی درآسیاوجهان شاهداین باشیم که ژاپن بابرنامه ریزی صحیح به مابرسه ودراین مسابقات دیدیم که حتی جلوهم بزنه...

    • مهران

      پس کی میخان اقایون بالا نشین وسیاسیون دست از سر ورزش این کشور بردارن.کی میخان شابسته سالاری باشه نه پارتی وپارتی بازی.این والیبال صاحب میخاد یک دلسوز مثل حاجی والیبال ایران یک کار بلد نه یک دلقک

    • ا. ب

      سلام مگر این بازرگان فولاد هستند بهتر نبود به این تیم استراحت می دادن وخیم جانان می فرستاند

    • بدون نام

      حد والیبال ما همینه چرا توقع بیخودی دارین لیاقت والیبال ما همینه از سرمونم زیادی

    • .....

      بله تا زمانی که یلی به جای غفور بازی کنه بهتر که از همه تیم ها ببازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج