جاباما
۹۱۸۵۱۲
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش شمخانی به دستگیریِ روح‌الله زم

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به بهانه ضربه مقتدرانه سازمان اطلاعات سپاه به شبکه ضدانقلاب خارج نشین نوشت: انتشار خبر دستگیری اعجاب اور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نمادغیر قابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویس‌های اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است.

خبرگزاری ایلنا: دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به بهانه ضربه مقتدرانه سازمان اطلاعات سپاه به شبکه ضدانقلاب خارج نشین نوشت: انتشار خبر دستگیری اعجاب اور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نمادغیر قابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویسهای اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است.

واکنش شمخانی به دستگیریِ روح‌الله زم

متن کامل دلنوشته علی شمخانی به این شرح است:

۱-از لحظه ای که با هم رزمان ومجاهدان با اخلاص "حاضر و ناظر" عهد بستیم که پاسدار انقلاب آن پیر سفر کرده باشیم از "خود" نگفتن و به "خدا " سپردن، آئینمان بوده است.

۲- هرگز از عظمت ایثار و مجاهدت لشکر پاک باخته ای که یا در مسیر خدمت رسانی به مردم است و یا در حال مبارزه با دشمنان مردم، نگفته ایم که بیان آن را خلاف فتوت و خدمتگذاری بی منت به ولی نعمتانمان می دانیم.

۳- ما نگفته ایم و نمی گوییم اما مرزهای امن کشور،وحشت ضدانقلاب و معاندین، روستاهای دور افتاده و محروم ، سدهای پراب ،پالایشگاههای پیشرفته، اتوبانهای طولانی و پلهای عظیم و هزاران برگ خدمتی که در حوزه های نظامی و امنیتی وسیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به رنگ سبز و سرخ پاسداری مزین است حرفهای گفتنی فراوان دارد که طنین آن نه بر گوشها که بر دل و جان مردم قدر شناس ایران نشسته است.

۴- انتشار خبر دستگیری اعجاب اور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نمادغیر قابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویسهای اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است اما به رسم و آیین پاسداری باز هم از خود نمی گوییم و با خدا نجوا می کنیم.

۵- در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوران نقش افرینی بی بدیل سپاه در دفاع از آرمانها و کیان کشور، هیچگاه به اندازه روزهای پر رمز و راز کنونی متوجه عمق و جوهره کلام جاودان پیر فرزانه انقلاب نشدم که فرمود: "اگر سپاه نبود،کشورهم نبود"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شعبانی

      با سلام،
      خسته نباشید خدمت همه حافظان ایران اسلامی
      برادر عزیز با احترامی که برای دوستان سپاهیم دارم امانت فقط مربوط به قشر نیست همه ی نیروی مسلح در این نقش آفرینی شریک هستن

    • محمدتقی ترحمی

      دمتون گرم.دست مریزادمیگم به سربازان گمنام امام زمان.خیلی خوشحال شدم از شنیدن خبر دستگیری این عنصر خودفروخته.

    • بدون نام

      درود بر سربازان گمنام امام زمان و سپاهیان غیرتمند که از عزیزترین و همه هستی خود که جانشان هست بدون ریا و در گمنتامی مایه میگذارند تا جان و مال و ناموس هموطنانشان در امنیت باشد انشاالله خداوند یار و یاور این غیور مردان دلاور کشورمان باشد

    • بدون نام

      زم پر تضاد بود اصلا مردم و رسانه ها قبولش نداشتن خودش هم فهمیده بود

    • موج

      خدا قوت دلاورات

    • بدون نام

      ماشالا

    • بدون نام

      با دستگیری این همه مشکلات کشور حل شد ــاختلاسها دروغها کم کاریها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج