۹۱۸۵۲۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نامه‌ی روسای کانون‌های وکلا به رئیس قوه قضاییه

رئیس کانون وکلای مرکز می‌گوید رئیس قوه قضاییه به سه نامه‌ای که روسای کانون‌های وکلای استان‌ها خطاب به او نوشته‌اند، پاسخی نداده است.

خبرگزاری خبرآنلاین: رئیس کانون وکلای مرکز می گوید رئیس قوه قضاییه به سه نامه‌ای که روسای کانونهای وکلای استانها خطاب به او نوشته‌اند، پاسخی نداده است.

عیسی امینی رئیس کانون وکلای مرکز در گفتگویی که با خبرنگار ما داشت، درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون وکالت امسال توضیح داد.

او با اشاره برگزاری آزمون وکالت توسط مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه گفت: کانون وکلا به این آزمون ایراد وارد کرده است و می گوید نمی توانید به نهاد موازی اجازه دهید پس از ۱۵ سال که قانون ماده ۱۸۷ نسخ شده است، بخواهد آزمون برگزار کند. ما که در کشور دو کانون وکلا نداریم. اعتقاد داریم برگزاری آزمون وکالت توسط مرکز مشاوران غیرقانونی است. ما تلاش داریم با گفتگو این مشکلات را حل کنیم ولی متاسفانه تا امروز سه نامه از طرف کانون وکلای مرکز و کانونهای وکلای کشور به صورت جمعی خدمت رئیس قوه قضاییه ارسال کرده اند تا کنون هیچ پاسخی واصل نشده است.

او در ادامه گفت: من ذاتا انسان امیدواری هستم و اعتقاد دارم رئیس قوه می خواهد حکومت قانون را برقرار کنند، حمل بر این می کنم ایشان در حال تامل هستند و نتوانستم به این نتیجه برسم که قصد تضعیف قانون وکلا وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کانون وکلا انحصار طلب وناکارآمد هست باید وکالت برای افرادی که صلاحیت علمی دارن آزاد بشه همه جاهم برا انحصار طلبی خودشون میرن ونامه نگاری میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج