۹۱۸۵۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اطمینان منچستریونایتد از خرید مانژوکیچ

تیم فوتبال منچستریونایتد با گرفتن تخفیفی قابل توجه از یوونتوس، به خرید مهاجم کروات بانوی پیر در پنجره زمستانی امیدوار شده است.

سایت گل: تیم فوتبال منچستریوتایتد از خرید ماریو مانژوکیچ در پنجره نقل‌وانتقالات ماه ژانویه اطمینان حاصل کرده است.

طبق گزارش این سایت، منچستریونایتد که در پنجره تابستانی در خرید مانژوکیچ ناکام بود، بار دیگر برای خرید این بازیکن ۳۳ ساله تمایل نشان داده و ظاهراً یوونتوس هم حاضر شده است او را در ازای ۱۰ میلیون یورو - پنج میلیون کمتر از رقمی که در تابستان می‌خواست - بفروشد.

اطمینان منچستریونایتد از خرید مانژوکیچ

تخفیف 30 درصدی بانوی پیر برای فروش بازیکنی که امسال حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداده است و در لیست بازیکنانش برای لیگ قهرمانان اروپا هم جایی ندارد، سبب شده که شیاطین سرخ به خرید او ترغیب شوند تا جای خالی روملو لوکاکو، مهاجمی که تابستان امسال به اینتر فروختند را پر کنند.

برنامه تیم فوتبال منچستریونایتد برای خرید مهاجم سابق اتلتیکومادرید عقد قراردادی 18 ماهه تا سال 2021 است که به موجب آن، این بازیکن کروات سالانه 4.4 میلیون پوند (5 میلیون یورو) حقوق خواهد گرفت.

منچستریونایتد در این فصل مشکلات فراوانی در خط حمله داشته چرا که از زمان پیروزی 4 بر صفرش مقابل چلسی در هفته اول لیگ برتر دیگر در هیچ مسابقه‌ای نتوانسته بیش از یک گل بزند. به سبب این ضعف، شیاطین سرخ اکنون در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند و به همین خاطر مسئولان باشگاه در فکر جذب یک مهاجم جدید هستند.

مانژوکیچ سال 2015 از اتلتیکومادرید به یوونتوس پیوست و با این تیم چهار قهرمانی متوالی در سری A کسب کرد و در 162 بازی‌اش 44 گل به ثمر رساند. با این حال او با روی کار آمدن مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس در تابستان امسال به بازیکنی مازاد در این تیم تبدیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج