جاباما
۹۱۸۶۱۵
۴۲ نظر
۵۰۵۴
۴۲ نظر
۵۰۵۴
پ

خواب‌های آشفته زن، راز تجاوز به او را برملا کرد!

هذیان‌گویی زنی در خواب راز تعرض دوست شوهرش را برملا کرد و باعث شد شوهر او دوستش را با ۱۴ ضربه چاقو به قتل برساند.

روزنامه شرق: هذیان‌گویی زنی در خواب راز تعرض دوست شوهرش را برملا کرد و باعث شد شوهر او دوستش را با ۱۴ ضربه چاقو به قتل برساند.

مرداد سال گذشته اهالی روستایی در اطراف شهرری به مأموران خبر دادند جسد مرد جوانی در کوچه‌ای رها شده است. مأموران در تحقیقات خود متوجه شدند جسد متعلق به مرد جوانی به نام شهاب است که با خانواده‌اش در تهران زندگی می‌کرده. مأموران با مادر مقتول تماس گرفتند و او را از آنچه اتفاق افتاده بود باخبر کردند.

مادر و پدر مقتول در پزشکی‌قانونی حاضر شدند و جسد را شناسایی کردند. با اینکه مدت‌زمان زیادی از قتل نگذشته بود، اما جسد توسط حیوانات خورده شده بود. با تأیید هویت جسد شهاب، تحقیقات مأموران برای پیداکردن عامل جنایت آغاز شد و آن‌ها از طریق پیامک‌های مقتول به یکی از دوستانش به نام عظیم به او مشکوک شدند و این مرد را بازداشت کردند.

عظیم در تحقیقات اعتراف کرد که با همکاری فردی به نام شکور اقدام به قتل شهاب کرده است. او انگیزه خود از این کار را تعرض مقتول به همسرش عنوان کرد.

پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. دو متهم پرونده روز گذشته در برابر قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران حاضر شدند.

در ابتدای جلسه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد و سپس پدر و مادر مقتول در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

در ادامه، عظیم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام قتل عمدی را قبول کرد و یک‌بار دیگر مدعی شد، چون فکر می‌کرد مقتول به همسرش تعرض کرده، مرتکب قتل شده است. عظیم گفت: من و شهاب دوستانی خیلی صمیمی بودیم. قسم برادری خورده بودیم. او گفته بود به‌جز ناموس هیچ چیز ما از هم جدا نیست.

زمانی که او مجرد بود، با هم دوست شدیم. وقتی داشتم با زیبا که زنی مطلقه بود، ازدواج می‌کردم، شهاب شاهد عقد ما بود. او به خانه من رفت‌و‌آمد می‌کرد. تا اینکه یک‌بار من و دایی‌ام به ترکیه رفتیم. در آن مدت زیبا با من در تلگرام چت می‌کرد و با هم از این طریق ارتباط داشتیم. وقتی برگشتم، زیبا به من گفت: شهاب به او حرف‌های ناخوشایند و معناداری زده است.

من گفتم شهاب برادر من است، کاری نمی‌کند. بعد یک‌بار دیگر به همسرم گفته بود که عاشق او شده. شهاب به همسرم گفته بود: در محضر که به‌عنوان شاهد عقد آمدم، همان لحظه عاشقت شدم. عظیم قدر تو را نمی‌داند، از او طلاق بگیر و با من ازدواج کن.

همسرم قبول نکرده بود. زیبا خیلی با من صادق بود، هر اتفاقی می‌افتاد، به من می‌گفت: تا اینکه یک روز شهاب از من خواست زیبا را با او به خانه‌اش بفرستم تا کمی لباس بسته‌بندی کنند و به خانه من بیاورند تا من بفروشم. من دختر هفت‌ساله همسرم را هم همراهشان فرستادم. وقتی به موبایل همسرم زنگ زدم، گوشی دست دخترش بود. دختر به من گفت: زیبا و شهاب در اتاق هستند. از آنجایی که شهاب با خانواده‌اش زندگی می‌کرد، من تصور نمی‌کردم مشکلی ایجاد شود.

متهم ادامه داد: چند شب همسرم نیمه‌شب هذیان می‌گفت. او خیلی عصبی بود، گریه می‌کرد و می‌گفت: شهاب خجالت بکش. شهاب می‌کشمت. یک‌بار زیبا را بیدار کردم، اما هرچه پیگیر شدم چیزی نگفت. هربار شهاب به خانه ما می‌آمد، همسرم از منزل بیرون می‌رفت. بالاخره از همسرم پرسیدم شهاب به تو تعرض کرده؟ انکار کرد.

گفتم من شهاب را می‌کشم. وقتی این حرف را زدم، زنم گفت: من بار‌ها به تو گفتم که شهاب آدم درستی نیست. با این کار‌ها پای من را وسط نکش. همین چیز‌ها هم باعث شد زنم از من جدا شود. روز حادثه با شهاب قرار گذاشتم. به او گفتم می‌خواهیم به دیدار دوستمان، سعید، برویم. به همراه شکور به دنبال شهاب رفتیم و درحالی‌که شیشه هم کشیده بودم، با چاقو ۱۴ ضربه به شهاب زدم و جسدش را رها کردم، کمی هم بنزین روی او ریختم که آتش بزنیم و بعد فرار کردیم.

در ادامه، متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت. او همه اتهاماتش را انکار کرد و گفت: من از هیچ چیز خبر نداشتم، فقط، چون موتور داشتم، همراه عظیم رفتم و آنجا متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است.

قضات حرف متهمان را باور نکردند. قاضی مستشار گفت: شما ادعا کردید یک بطری ۱.۵ لیتری بنزین با خود بردید و روی متهم ریختید. اگر این اتفاق می‌افتاد تا مغز استخوان جسد از بین می‌رفت، اما این اتفاق نیفتاده است. این یعنی شما از موتور شکور بنزین کشیده‌اید و شکور هم در جریان قتل بوده است. دو متهم نتوانستند به این استدلال قاضی جوابی بدهند، اما عظیم باز تأکید کرد که شکور نقشی در قتل نداشته است.

قضات بعد از گفته‌های متهمان و پایان دفاعیات آن‌ها برای صدور رأی وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      صد در صد افغانی بودند. از اسمهاشون مشخصه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیبا شهاب و عظیم؟!!! افغانی هم باشن شما که از نژاد اونایین هم خونین

      • بدون نام

        خبر قبلی اسم هاشون فرق داشت

      • بدون نام

        ۱۴:۲۷ روال دائمى اين سايت همينه

      • بدون نام

        خودش که تو حرفاش گفته دست برادری دادن فقط ناموسشون جداست اگه برادرین که باید ناموستون یکی باشه مگه میشه برادر باشین ولی ناموس تون دوتا باشه این قول هم تو نعشگی ازش گرفتی اون هم مجرد بوده گفته باشد تو تو خماری هم پولی از اون می گرفتی خونه خالی پیکر دی براشششش

      • بدون نام

        كسي كه انقدر بي غيرت است كه زنش رو ميفرسته خونه مرد غريبه خودش از همه كثيف تر و بي ريشه و... تره و بنظرم مشكل از مرد هاي بي غيرت و بي نماز است

    • بدون نام

      خب نگفتی اون لباسها را بسته بندی کردند یا نه احمق خخخخخخ

      پاسخ ها

      • زهرا.۲۲

        چند روز پیشم همینو فرستادن گفتن مشهد!!!
        الان نوشته تهران
        اسم مشهد بد در رفته
        یا نه واقعا تو مشهد بوده؟؟؟؟
        چخبره اینجا

    • بدون نام

      سه چار روز پیشم گفتی فهمیدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سه چهار روز پیش واسه مشهدبود الان واسه تهران !!!!!!!!!!!!!!!

      • دونالد ترامپ

        همون داستان دوروز پيش رو اسماشون رو عوض کردن

      • دونالد ترامپ

        همون داستان دوروز پيش رو اسماشون رو عوض کردن

      • بدون نام

        این برترین ها گویا کلا ملت رو سرکار گذاشته

    • گلام

      بفرما....اینم یه زن دیگه.....حالا باورتون شد همه جنایتا زیر سر زناست

      پاسخ ها

      • حق گو

        همه این جور جنایتها به خاطر هرزگی اقایونه

      • الناز

        ... چرا نمیفهمی که مرد بیغیرت بوده و زنش را با یه مرد غریبه که مجرد هم بوده فرستاده خونه اون مرد غریبه .بیغیرتی مردها را نریز به پای زنها .زن اگه خیانتکار بود اصلا به شوهرش نمیگفت که شهاب بهش حرفای عاشقانه گفته خیلی نفهمی خدایش

      • بدون نام

        مثبت اشتباهی به کامنت یک نر

    • داریوش

      خوشا بع غیرت عظیم کار خوبی کردی دمت گرم مردن بخاطر ناموس ارزش داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنیا بجایی رسیده که دوستت عاشق زنت میشه. اه حالم بهم میخوره

      • الناز

        اره جووون خودت خوشا به غیرت عظیم با اینکه زنش چند بار گفته بود که دوستت شهاب را نیار خونه وعظیم بیغیرت حرف زنش را نشنیده میگرفته وهمچنان با دوستش رفت و امد داشته وخوشا به غیرت عظیم که خیلی باغیرت بوده رو ناموسش که زنش را با اینکه میدونسته دوستش به زنش مزاحمت ایجاد میکنه بازم تنهایی فرستاده بادوستش خونه دوستش .آره خوشا به غیرت عظیم که خیلی بیغیرتهههههههههه

      • بدون نام

        اگه غیرت داشت که همون موقع که زنش گفت خوب نیست پای این مردک هرزه رو از خونه ش می برید. از این اخلاق زشت و نفرت انگیز مردها بدم میاد که اینقدر از رفقای نااهلشون حمایت میکنند

    • خان سالار

      شوهراین خانم اگه همان باراول بصورت شدیدگوش دوست خود
      که مقتول باشه رااگه می پیچوندودیگه برای زندگیش بامقتول حدوحریم میگذاشت الان این اتفاق نمی افتاد.پس مقصراصلی
      خودشوهراین خانم هست

      پاسخ ها

      • حمزه

        شوهر احمق مقصره نباید با اینجور اشغالایی رفت و امد داشت ، اصلا دوستی برا مرد متاهل خوب نیست

    • shanjani.............

      '''''' به نظرم ''' در این جریان ''' زیبا ''' مقصر بود ' چون زیبا' '''' زیبا بود !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخ

    • بدون نام

      اخه لاشی تو غیرت داشتی زنتو پیش مرد غزیبه میفرستی تو یه خونه لباس بسته بندی کنند ...‌....‌خخخخخخ ....دختر ۱۵ ساله بوده که بترسه ........قابل توجه کسای که توهمی هستن...هذیان گویی .......

    • بدون نام

      باید بنشینیم بحال خودمون گریه کنیم

    • حمیدسلیمی

      واقعآاستفاده کردیم آموزنده وهشدارهای خوبی بود.ممنون

    • بدون نام

      اگر مقتول این کار را کرده باشد حقش بود که بمیرد .....

    • بدون نام

      حکومت اسلامی !!!! تجاوز ؛ شیشه ؛ قتل ؛ دروغ.......

    • بدون نام

      افغانی های بی وجدان پست فطرت

      پاسخ ها

      • احمد

        سلام
        برادر نعفم ایرانی یا هرجای دیگه داریم خیلی بدتر از افغانی. تو اگر شعور داشتی که نداری. همه جای دنیا هم خوب داره هم بد و هم بدتر. حالا تو جرا همه چیز رو به افغانی بسبت میدی ؟ تو خودت از بدهای افغان خیلی بدبختر و بدتر هستی. برو کمی خودتو اصلاح کن. و ندیه و نشناخته بکسی انگ نزن. بیچاره تراز بیچاره.

      • احمد

        سلام
        هرچی باشند از تو خیلی باوجدان تر هستن. توی بیوجدان ندانسته تهمت میزنی. بیچاره همشهری خود بیوجانته.

    • بدون نام

      اگه واقعا به همسر قاتل تجاوز کرده باشه مرگ حقش بوده و درستش اینه که این مسئله در مجازات مجرم در نظر گرفته بشه
      دوست صمیمی میتونه از برادر بهت نزدیکتر باشه، شنیدن این اتفاقات قلب آدمی رو به درد میاره

    • بدون نام

      چه بیغیرت

      ولی این داستان رو چند بار مینویسید ؟

    • بدون نام

      قضات باور کنند حرفش رو ؛ گفته بنزین بگیر... ولی دوستش در حد بحث لفظی وخیانت مقتول خبر داشته،نزدیک مابودن وایشون به حساب قدیم ....ولی واقعیتی که زیاد شده ادمای کثیف که شهوت و..... زن شوهردار براشون فرقی نداره ! کم نیستند ؟ نمیدونم چرا به اینجا کشیده شده ... ؟ توهمین منطقه ما اول انقلاب دوتا اعدام شدن ؛ به زور جلو شوهر......به زن تجاوز کردن ویاغی بودن ؛دیگه نداشتیم تا این چند سال! تا ده سال پیش هم امار بگیرید ؟اینقدرخیانت نبود

    • بدون نام

      دمش گرم زن عظیم بهش میگفته این نظر داره نیارش خونه عظیم نمیخواسته قبول کنه ؟ گفته که هر وقت میومد زنش از خونه میرفت بیرون برا اینکه حداقل زنه میدونسته که تو خونه باشه و عظیم سرش برگردونه باید شاهد .....رفتار زشت رفیق شوهرش باشد ؟ ضمنا مشروب هم میخوردن بگید شاید مثل بیست سال پیش این موارد کمتر بشه و حداقل رفیق بازی و بساط رو ...جایی که زن وبچه هست ! پهن نکنن

    • بدون نام

      پس نتیجه میگیریم که نباید زیبا رو به شهاب سپرد ....چون

    • mmd

      این داستانا رو از کجاتون در میارین

    • ليلا

      خوبشون شد

    • کهنه سرباز وطن

      این داستان چندین بار گفته شده است فقط اسم ها رو عوض میکنند

    • بدون نام

      اگه این کار زشت رو انجام داده حقش بود که کشته بشه دست عظیم هم درد نکنه خدا خیرت بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج