۹۱۸۶۷۵
۱۶ نظر
۵۰۲۰
۱۶ نظر
۵۰۲۰
پ

آیا ایمان دوستش را کشته؟

پسری جوان که متهم است دو سال قبل یکی از دوستانش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است دوباره محاکمه شد و جرمش را انکار کرد.

روزنامه جوان: پسری جوان که متهم است دو سال قبل یکی از دوستانش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است دوباره محاکمه شد و جرمش را انکار کرد.

متهم که ایمان نام دارد چند روز پس از کشف جسد دوستش پیمان بازداشت شد. ایمان، اما اتهام قتل را انکار کرد و گفت که در جریان حادثه نقش نداشته‌است. او گفت: من با پیمان اختلاف داشتم، اما مرتکب قتل او نشده‌ام. روزی که حادثه اتفاق افتاد با کاتر چرخ‌های خودروی او را پنچر کردم تا اینکه ساعتی بعد به من خبر دادند که پیمان با شلیک گلوله کشته شده‌است.

با اطلاعاتی که ایمان در اختیار پلیس گذاشت مأموران راهی محل پارک خودروی پیمان شدند و متوجه شدند که چرخ‌های خودرو با جسمی تیز بریده شده‌است. چند شاهد هم به پلیس گفتند که ایمان را در حال پنچر کردن چرخ‌های خودروی پیمان دیده‌اند.

ایمان، اما در جریان تحقیقات فنی مأموران پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرد. او گفت: من و پیمان در یکی از گروه‌های تلگرامی با هم آشنا شدیم و با هم رفت و آمد داشتیم. در جریان رفت و آمدها بود که متوجه شدم که او با همسرش آتنا اختلاف دارد. اختلاف آنها، اما منجر به طلاق شد. من، اما با آتنا ارتباط برقرار کردم و با او رابطه داشتم تا اینکه پیمان دوباره به سراغ آتنا رفت و دوباره باهم ازدواج کردند. بعد از ازدواج دوباره آن‌ها بود که رفتار پیمان با من عوض شد. پیمان از اینکه در دوران طلاق آتنا با او وارد رابطه شده‌بودم، ناراحت بود.

ایمان، اما در تحقیقات بعدی حرف‌هایش را تغییر داد و گفت که نقشی در جریان قتل نداشته است. مأموران پلیس در جریان تحقیقات بیشتر کشف کردند که تلفن همراه ایمان روز حادثه در نزدیکی جایی که قتل اتفاق افتاده‌است، آنتن‌دهی داشته است.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بازپرس ایمان را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر و پرونده برای بررسی به شعبه‌۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به پرونده اولیای‌دم گفتند که خواسته‌شان قصاص است. ایمان، اما وقتی در جایگاه قرار گرفت جرمش را انکار کرد و گفت مرتکب قتل نشده است.

هیئت قضایی، اما با استناد به اوراق پرونده ایمان را گناهکار شناخته و او را به قصاص محکوم کردند. رأی دادگاه با اعتراض متهم به دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات دیوان عالی کشور،با چند ایراد شکلی رأی صادر شده را نقض کرد و برای بررسی دوباره به شعبه رسیدگی کننده ارجاع دادند. روز گذشته بعد از اینکه قاضی رسمیت جلسه را اعلام کرد اولیای‌دم گفتند که همچنان بر قصاص متهم اصرار دارند.

ایمان، بار دیگر اتهامش را انکار کرد و گفت که نقشی در بروز قتل نداشته است. وکیل او به دادگاه گفت: محل کار متهم در نزدیکی محلی بوده که حادثه قتل اتفاق افتاده‌است و استناد به آنتن‌دهی تلفن همراه وی برای ارتکاب قتل درست نیست. وی همچنین گفت که شهود چندبار در جریان تحقیقات حرف‌های خودشان را عوض کرده‌اند. آن‌ها چندبار ایمان را به عنوان کسی که خودرو را پنچر کرده شناسایی کردند و بعد حرف‌هایشان را تغییر داده‌اند که برای متهم درخواست حکم برائت دارد.

هیئت قضایی بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم وارد شور شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودتی

      من فکر کنم کار قدرت بود نه ایمان چون دایی شون میخواست پسرش رو بر تخت بنشونه

    • پدر بد

      واقعا چی شد که از اون آدم های باحال و مشتی رسیدیم به اینجا و این همه خیانت و دورویی ؟!
      الان دیگه دوره رفاقت و ...تموم شده.به هیچ کس نمیشه اعتماد کرد

    • بدون نام

      در پاسخ ب موضوع خبر !!!
      بله

    • دونالد ترامپ

      عجب ادم پستي بوده ايمان با همسر دوستش ارتباط داشته خيلي بايد ذات ادم کثيف باشه که چشمش دنبال ناموس ديگران باشه

      پاسخ ها

      • الناز

        ترامپ تو این دور زمونه هیچ دوستی وجود ندارد که واقعا پاک و مرد باشد همه دوستیهای این دورزمونه یا برا پول ادم ویا برا ناموس ادم دوست میشن.دیگه دوره قدیم گذشته که طرف برا ناموس دوستش به چشم خواهر وناموس خودش نگا میکرد الان دوره نامردیه
        چاپ بشه ممنونم

      • ........

        تو این دوره زمونه ادم دیگه با بچه محلش هم رفت اومد نمیکنه . اینکه میگه تو شبکه مجازی باهاش اشنا شدم . این اقا قبل از دوست شدن با مرحوم قبلش با خانمش ارتباط داشته به واسطی با شوهرش طرح رفاقت ریخته

      • عبدالله الاهوازی

        وقتی که زن دوستش طلاق گرفته دیگه زن دوستش نیست.بعدا چه میدونست که دوباره زنه برمیگرده زن دوستش میشه.
        ولی خوب دوستش باید ناراحت بشه چون ...

      • دونالد ترامپ

        با الناز موافقم که ديگه ادم ها مثل سابق نيستن ولي عبدلله جان ايني که شما ميگي کارش دقيقا مثل يک لاشخوره . چيزيو که براي خودت نميپسندي براي بقيه هم نپسند شخصيت ادم با همين امتحانات توي زندگي مشخص ميشه

      • دونالد ترامپ

        با الناز موافقم که ديگه ادم ها مثل سابق نيستن ولي عبدلله جان ايني که شما ميگي کارش دقيقا مثل يک لاشخوره . چيزيو که براي خودت نميپسندي براي بقيه هم نپسند شخصيت ادم با همين امتحانات توي زندگي مشخص ميشه

    • دونالد ترامپ

      عجب ادم پستي بوده ايمان با همسر دوستش ارتباط داشته خيلي بايد ذات ادم کثيف باشه که چشمش دنبال ناموس ديگران باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه من میگم کار این آقا نبوده اگه میخواست قتل انجام بده هیچ وقت نمیومد در ملح عام چرخ ماشین پنچر کنه یک سر میرفت دنبال قتل

    • زمانی سوادکوه شمالی

      همه با ترانس که در بازجوئی اعتراف میکنند وقتی به بند عمومی برده میشوند توسط سابق دارها آموزش دوباره میبینند.

    • الناز

      آیا ایمان دوستش را کشته ؟؟؟؟؟؟

      من چه بدونم آخه مگه من پزشک قانونی هستم .خودتون کشف کنید که چه کسی کشته

    • رضاخان

      بازم تهران هنوزبگین مشهدخراب شده

    • داریوش

      کار ایمان بوده اول اعتراف کرده بعد که رفته توی زندان بهش یاد دادن که انکار کنه.مطمینم کار خود ایمانه

    • بدون نام

      مردن دیگه جانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج