۹۱۸۷۶۰
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس محکوم شد، استقلال تبرئه

باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت حق رشد بازیکن خود به باشگاه پیکان شد.

خبرگزاری مهر: کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره تخلف باشگاه های فوتبالی صادر کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت باشگاه پیکان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت یک سال حق آموزش برای سعید حسین پور به انضمام مبلغ ۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت باشگاه فرا برتر فریدونکنار از باشگاه استقلال تهران، کمیته وضعیت دادخواست باشگاه فرا برتر فریدونکار را به دلیل عدم رفع نقص در مهلت تعیین شده رد کرد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت میثم تیموری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت محسن خاکسار از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۴۲۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

* در پی شکایت جواد نکونام از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت علی اصغر عاشوری از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته وضعیت دادخواست عاشوری را به دلیل عدم رفع نقص در مهلت مقرر مردود اعلام کرد.

* براساس رای صادره شده در پرونده شکایت رضا منصوری المشیری از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت امید نظامی پور از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حام

      کمیته انضباتی خوب پولی بجیب می زنه

    • چهار فينال اسيا

      فوتبال كثيف با اين حكم ها درست نميشه..٢٥ ميليون كه هدايتي كارت ميكشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند بابا لاشو چهارتا امجدیه ازته جدول و دست سه چه خبر پرسپولیس دو تا اسپانسر داره که شما کیسه کشها هم اویزونش هستید و وزارت با اینکه شما نصف پرسپولیسم کاربر و درآمد زائی ندارید درآمد اسپانسرو به شما مفت خورها هم میده که سالی شصتا بازیکن و مربی بنجل بخرید امثال هدایتی رو هم علم میکنند که یکی مثل تو وقتی از چهار سال زیر بودن دردش گرفت با این حرفها خودشو آروم کنه حق پرسپولیس و بدن احتیاجی به هدایتی و بقیه نداره چرا پاداش فینال اسیاشو نمیدن چرا

      • غلام نخست

        واقعا باید ب اونی که روز اول لقب کیسه کش حقیر بهتون داد با احسنت گفت .
        دولتی و صدقه سری اسپانسر ا و هواداران عاشق پرسپولیس دارین مفتخوری میکنید و از رو هم نمیرید و زبونتدن مثل ..‌‌‌‌... دراز و خجالتم بلد نیسین
        شما ک چندین ساله تیمتون رو ب زواله نبایدم از تیم و اسپانسر حمایت کنید بلکه این هواداران پرسپولیس ک عشق و نفسشون تیمشونه و از جون مایه میذارن که شماها پول یامفت و حق ماها بخورید تا شاید بلطف وزیر وووو نابودتر نشید .
        همین رفتارا دارید که روز بروز نابودتر میشید دیگه .
        برید رفتارتون اصلاح کنید تا نرفتید دسته ۳

      • Qələndər

        کاربر ۱۴،۵۹
        شیرت خشک شد مادر.
        عین قهبه ها جیغ نزن

    • کیسه پاره

      تا بوده همین بوده. کیسه تبرئه پرسپولیس جریمه
      اگه یک بزغاله رو میزاشتن روی میز رئیس کمیته انضباطی الان نصف کیسه کشا بعد دربی بابت وحشی بازی و افسار پاره کردن باید چند ماه محروم میشدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج