جاباما
۹۱۸۸۱۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

طرح ملی مسکن تا پایان سال عملیاتی می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح ملی مسکن تا پایان سال به طور کامل عملیاتی می شود،گفت: منابع بانک‌ها برای تولید مسکن در اختیار سازندگان قرار خواهد گرفت و پس از آن، سازنده می‌تواند وام مذکور را به خریداران واگذار کند.

خبرگزاری ایرنا: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح ملی مسکن تا پایان سال به طور کامل عملیاتی می شود،گفت: منابع بانک‌ها برای تولید مسکن در اختیار سازندگان قرار خواهد گرفت و پس از آن، سازنده می‌تواند وام مذکور را به خریداران واگذار کند.

محمد اسلامی روز سه‌شنبه با اشاره به روند اجرای طرح ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: در شرایط کنونی طرح ملی مسکن در حال طراحی است و این پروژه تا پایان سال جاری کاملا عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح ملی مسکن با هدف خانه‌دار کردن ۶ دهک جامعه طراحی و در حال عملیاتی شدن است، اظهارداشت: تولید مسکن برای دهک‌های یک و دو که توسط نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی صورت می‌گیرد و در این رابطه وزارت راه به میزان گسترده زمین ارائه کرده است.

وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: در طرح ملی مسکن دهک‌های ۳، ۴، ۵ و ۶ به صورت ویژه دیده شده‌اند، در شرایط کنونی روند ثبت‌نام برای متقاضیان از استان کرمان به صورت پایلوت آغاز شده و متقاضیان در شهرهای این استان به جز مرکز آن ثبت‌نام کرده‌اند و وزارت راه و شهرسازی روند بررسی این تقاضاها را آغاز کرده است.

اسلامی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند خود زمین ارائه کرده و از حمایت‌های تسهیلاتی دولت برخوردار شوند و یا اینکه دولت، اراضی را برای تولید مسکن واگذار و توسط بخش خصوصی واحدهای مورد نظر ساخته و به مردم فروخته خواهد شد.

منابع بانک ها برای تولید مسکن در اختیار سازندگان قرار خواهد گرفت

به گفته وزیر راه و شهرسازی، ‌منابع بانک‌ها برای تولید مسکن در اختیار سازندگان قرار خواهد گرفت و پس از آن، سازنده می‌تواند وام مذکور را به خریداران واگذار کند که این مسئله آثار تورمی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shohrehandy

      بله باز هم سفره رانت باز شد پول مسکن ویلایی رو به سازنده ها که دوستای خودشون هستند میدن در عوض کلبه تحویل ملت میدن مابقی پول رو هم بین خودشون تقسیم میکنند

    • بدون نام

      آفرین. به انتخابات میرسه!

    • بدون نام

      آفرین. به انتخابات میرسه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج