جاباما
۹۱۸۸۲۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

درودگر: حق پخش مثل مسئله بانوان نشود!

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص عدم پخش بازی های تیم ملی فوتبال ساحلی توضیحاتی را ارائه کرد.

ورزش سه: رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص عدم پخش بازی های تیم ملی فوتبال ساحلی توضیحاتی را ارائه کرد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صادق درودگر در این باره عنوان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در اولین دوره از بازی های جهانی ورزش های ساحلی که بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته، شرکت کرد و با نتایج درخشانی که برابر تیم های اواکراین، سنگال و پاراگوئه بدست آورد، توانست به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه این سه بازی که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان انجام داد پخش تلویزیونی نداشت و عدم پخش افتخارآفرینی مردان متعصب ساحلی جای تاسف دارد. از صدا و سیما که بزرگترین رسانه کشور است انتظار داریم به رشته های ورزشی از جمله فوتبال اهمیت بیشتری دهند.

بر همین اساس در خصوص پخش بازی نیمه نهایی که امروز بین تیم های ایران و روسیه برگزار می شود با مسئولین صدا و سیما صحبت های لازم را انجام داده ایم که این مسابقه پخش تلویزیونی داشته باشد.

رئیس سازمان اقتصادی افزود: آنچه مسلم است با تعامل و کمک به همدیگر می توانیم پرچم ایران را در تمام رشته های ورزشی از جمله فوتبال در جهان و در چشم مردم و هواداران بالا ببریم. معتقدم مسئولین ورزش، ورزشکاران، مربیان و رسانه ها که بزرگترین آنها صدا و سیما است با هم در یک قایق هستیم.

درودگر در پایان درباره حق پخش تلویزیونی گفت: جلساتی را با مسئولین صدا و سیما در این باره برگزار کرده ایم و با جدیت به دنبال روش های قانونی در این زمینه هستیم. بدون تردید موضوع حق پخش را به زودی حل خواهیم کرد. هدف ما این است که در آینده نگوییم حق پخش را خودمان دادیم و زیر فشار فیفا نبود ، بیاییم با یکدیگر همراهی بیشتری داشته باشیم، تیم ملی فوتبال ساحلی امروز پرچمدار ورزش کشور در رقابت های جهانی است ، مثل والیبال ، فوتسال و ورزش های دیگری که نماینده جمهوری اسلامی ایران است و امروز شایسته است مورد توجه و دقت صدا و سیما قرار گیرد، چرا باید الکاس و بین اسپرت برای ایرانیان حوزه خلیج فارس پخش زنده کنند ولی در داخل کشور علاقمندان شاهد این‌ افتخارآفرینی ها نباشند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تانباشدچوب تر
      .....................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج