جاباما
۹۱۸۸۲۵
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

کیانی: برخی می‌خواهند قلعه‌نویی را زمین بزنند

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم در این فصل برای اولین بار قهرمانی در لیگ برتر ایران را تجربه کنم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی کیانی با اشاره به شرایط سپاهان و نتایج خوب این تیم در شش هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: خدا را شکر که لیگ امسال را با نتایج خوبی شروع کردیم. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و هدفی جز رسیدن به قهرمانی نداریم. امیدوارم در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم هر چند می‌دانیم کار سختی در پیش داریم.

وی که تا به امروز قهرمانی در لیگ برتر ایران را تجربه نکرده است، در این خصوص عنوان کرد: سال‌ها در تراکتورسازی بازی کردم و با اینکه چند بار تا آستانه گرفتن جام پیش رفتیم اما به قهرمانی نرسیدیم. فصل گذشته هم با سپاهان تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم و لیاقت گرفتن جام را داشتیم. امسال اما شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم و امیدوارم سپاهان قهرمان شود تا اولین قهرمانی را در لیگ برتر تجربه کنم.

کیانی که جزو معدود کاپیتان‌های غیربومی سپاهان در سال‌های اخیر است، در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل گذشته بعد از گرفتن بازوبند کاپیتانی تحت فشار قرار نگرفت؟» تصریح کرد: وقتی به سپاهان آمدم هدفی جز کمک کردن به این تیم را نداشتم و هیچ‌وقت هم دوست نداشتم حاشیه‌ای برای تیم درست شود. باید از اعتماد آقای قلعه‌نویی تشکر کنم و امیدوارم وظایفم را به بهترین شکل انجام دهم. بازیکنان هم به من لطف دارند و در تیم ما همدلی و رفاقت یک اصل مهم است.

کاپیتان سپاهان در ارتباط با اینکه آنها هنوز گلی را در لیگ امسال دریافت نکرده‌اند گفت: وقتی موفقیتی به دست می‌آید این موضوع به تلاش تمامی بازیکنان مربوط می‌شود. ما دروازه‌بانی مطمئن داریم و بقیه بازیکنان هم در دیگر پُست‌ها کمک می‌کنند تا از لحاظ دفاعی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

کیانی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول دارد در بازی با ذوب‌آهن از اشتباهات داوری سود بردند؟» گفت: اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. روی گل ذوب‌آهن که مردود اعلام شد، دانیال اسماعیلی‌فر مرا هل داد در غیر این‌صورت با تسلط کامل ضربه سر می‌زدم. روی آن صحنه هم که گفتند پنالتی شده است، باید بگویم که توپ به دستم نخورد.

وی در ارتباط با اینکه چرا در اکثر ورزشگاه‌ها علیه امیر قلعه‌نویی شعار می‌دهند، خاطرنشان کرد: آنهایی که چنین کارهایی انجام می‌دهند تماشاگر فوتبال نیستند و دنبال اهداف شخصی هستند. برخی می‌خواهند قلعه‌نویی را زمین بزنند ولی او آدم بزرگی است و اهل باج دادن هم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره حرفای صد من یه غاز ننه من غریبم بازی شروع شد شما با قندلی کل فوتبال ایران رو زمین زدید که یه جام زوری بگیرید این حرفا فقط سبب خنده فوتبال دوستان و مردمه آقای کیانی خودتو به خواب نزن همه میدونن چه خبره

      پاسخ ها

      • Omid

        معلومه لنگی هستی. چه خبره مثلا. فشارتون افتاد. حرف حق تلخه

      • Omid

        تو و امثال تو انقدر بی نزاکتین که حرفهای یه متوهم رو هی تکرار میکنید. چه معنی داره که میگی قندلی؟
        مثلا میخوای خودتو بالا ببری یا اون اربابت مایلی رو؟
        در هر دو صورت داری تربیت خونوادگیتو میرسونی.

        خبری حذفش نکن بزار بخونه تا بفهمه که کی هست

    • پیام

      سه سال است که جام ها را به زور داوری و الطاف بیکران وزارت و حکومت به تیم سوگلی پایتخت می دهند ... امسال هم نهایت تلاششان را می کنند ولی خودتان ببینید از روزی که فغانی و یکی دو داور خاص رفته اند به چه روزی افتاده اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیب بیب سوک سوک

      • نگین

        شماتاج داری پس غصه نخور

    • بدون نام

      باباجمع کن توهم به آب وآتیش زدی در تراکتور حالا سپاهان نتونستی یه جام بگیری .امسال به لطف تاج وخریدن داورا وقلعه مرغی مافیا شک ندارم که یه جام میگیرین

    • دیدبان

      الحق که جای تو در تیم ملی خالی است .تیم ملی بوجود بازیکن خلاق دونده و با فکر نیلز داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج