۹۱۸۸۲۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

خلیل‌زاده: فتحی استعفا نداده و در استقلال می‌ماند

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال نسبت به شایعات روزهای اخیر پیرامون مدیریت در این باشگاه واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: این روزها شایعات بسیاری در مورد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال و استعفای امیر حسین فتحی در محافل مختلف مطرح شده و این در حالی است که پاسخگویی در این زمینه‌ برای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال سخت شده است.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعات مطرح شده با اسماعیلی خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تماس گرفت اما وی با توجه به بیماری همسرش در رشت به سر می‌برد راغب به صحبت درباره موضوعات مختلف نبود اما در نهایت با توجه به حواشی ایجاد شده اعلام کرد برای جلوگیری از شایعات به سوالات کوتاه پاسخ خواهد داد.

خلیل‌زاده در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی فتحی از استقلال طی روزهای اخیر مطرح شده و حتی کاظم اولیایی مدعی شده که مدیرعامل استقلال از سمت خود استعفا داده است گفت: در ابتدا باید اشاره کنم عزل و نصب هیات مدیره یک باشگاه طبق قانون بر عهده ریاست مجمع است و به همین شکل هم عزل و نصب مدیرعامل بر عهده هیات مدیره باشگاه خواهد بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: اگر قرار باشد مدیرعامل باشگاه تغییر کند هیات مدیره باید در جریان این موضوع باشد که من به عنوان رئیس هیات مدیره صراحتا اعلام می‌کنم انتشار چنین اخباری نه منابع مشخص دارند و نه می‌توان به آنها استناد کرد. متاسفانه دوستانی که مدعی شده اند مجمع به دنبال جانشین فتحی است هنوز از قوانین و اساسنامه باشگاه اطلاعات ندارند و نمی‌دانند عزل و نصب مدیرعامل را هیات مدیره انجام می‌دهد.

خلیل‌زاده ادامه داد: من هفته گذشته هم اعلام کردم مدیرعامل باشگاه کارش را با قدرت ادامه خواهد داد چون در آخرین نشستی که در حضور وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم ایشان اعلام کرد که اعضای هیات مدیره و مدیرعامل با قدرت به کار خود ادامه بدهند و تحت تاثیر مباحث و ایجاد حواشی قرار نگیرند.

وی در پایان گفت‌و‌گو با فارس تاکید کرد: از هواداران تیم استقلال می‌خواهم تحت تاثیر اخبار ناصحیحی که بعضا در فضای مجازی منتشر می‌شود قرار نگرفته و به حاشیه سازان اجازه ندهند مجموعه باشگاه و اعضای تیم در آستانه آغاز دوباره مسابقات، تحت تاثیر حواشی خودساخته توسط برخی افراد قرار بگیرند. ان‌شاالله بعد از پایان مراسم اربعین حسینی به تهران باز خواهم گشت و در خصوص مسائل مختلف باشگاه از جمله نحوه جذب بازیکنان و وضعیت مالی و موارد مختلف در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کچل پررو به خوشی نمیره با اردنگی باید بیرونش کنن این است مکتب کیسه تنان

    • بدون نام

      هوادار ازخداش هست که فتحی بره بعد تو میگی هوادارن اسیر حواشی نشن کدوم حواشی خجالت نمیکشین دو دستی چسبیدین به پست ومقام چی میخواین دیگه استقلال که نابود شد چیزی دیگه ازش نمونده که ،

    • کامران

      مهره خود فروخته ودست آموز وزیر
      با بله قربان گوی مانده است!؟

    • کامران

      مهره خود فروخته ودست آموز وزیر
      با بله قربان گوی مانده است!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج