۹۱۸۸۴۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

طباطبایی: حالا مشخص شد مدیریت را از آقایان بهتر می‌فهمم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: روزی نیست که یک خبر منفی و ناخوشایند از این باشگاه به گوش نرسد. دلیلش هم این است که مسئولان باشگاه با هواداران و پیشکسوتان صادق نیستند.

خبرورزشی: هادی طباطبایی درباره شکست استقلال در پرونده سوپرجام گفت: حالا که رای CAS در رابطه با سوپرجام اعلام شد و متن آن نیز منتشر شد، خیلی از واقعیت‌های درون باشگاه استقلال مشخص شد. من از اول گفتم چون مسئولان باشگاه نتوانسته بودند در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشند و تیم را حفظ کنند، نمایش سوپرجام را راه انداختند تا هواداران را سرگرم کنند در حالی که به وضوح مشخص بود کار سوپرجام تمام است و همه اینها بازی با افکار عمومی بود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: از این که پیش‌بینی هایم در خصوص آینده باشگاه درست از آب در آمد اصلا خوشحال نیستم. به هرحال من خودم را از خانواده استقلال می‌دانم و دود این اتفاقات در چشم همه استقلالی‌ها از جمله خود من رفت.

وی با اشاره به برخی از اظهار نظرها در خصوص خودش در گذشته گفت: برخی از پیشکسوتان بعد از صحبت‌های من انتقاد می‌کردند و می‌گفتند طباطبایی کجای مدیریت است که از مدیران انتقاد می‌کند. حالا مشخص شد من خیلی بیشتر از آقایانی که ادعا دارند و مدیریت می‌کنند، مدیریت را بهتر می‌فهمیدم.

طباطبایی که چندی پیش با انتشار یک ویدئو در رسانه باشگاه، به سهم خواهی متهم شده بود گفت: من به استراماچونی گفتم باشگاه صادق نیست و باشگاه این ویدئو را منتشر کرد و مرا سهم خواه دانست. من الان هم می‌گویم باشگاه صادق نیست. نه با هوادارانش و نه با پیشکسوتانش.

دروازه‌بان پیشین آبی پوشان گفت: آن روز مرا به سهم خواهی متهم کردند و حالا سئوال من این است که سهم آقایانی که حاضر نیستند استقلال را ترک کنند از این همه ناکامی و نمره منفی چقدر است؟

وی تاکید کرد: به من انگ عوام فریبی زدند اما گذشت زمان نشان داد چه افرادی عوام فریبی کرده و با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی می‌کنند.

طباطبایی در خاتمه گفت: با این شرایط موجود، همه هواداران و پیشکسوتان از این نوع مدیریت در باشگاه ناراضی هستند. در واقع همه ناراضی هستند جز یک نفر و معلوم نیست چرا آقایان این نوع مدیریت را برای فقط استقلال می‌پسندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقای طباطبائی تومدیریت رابهتر می فهمی خوب این چه سودی برای من هوادار دارد که چندسال است جامی ندیده ام.بگذار باهمین تیم نصف ونیمه یه نتیجه ای بگیریم.

      پاسخ ها

      • آبی

        تو ایرانه همه فقط به فکر منافع و جایگاه خودشونن

    • ابراهیم کوکبی

      جناب طباطبایی یکی از ستارگان باسواد و متین باشگاه استقلال و تیم ملی ایست.اگر مطلبی بیان میکند صرفا بعلت دلسوزی ایست.ما سعی در کنار گذاشتن اسطوره ها داریم
      این اشتباه است
      امثال طباطبایی.مجیدی.فکری.قربانی.طالب لو .نکونام.و....که در دو دهه اخیر برای استقلال زحمت کشیدن باید راس تیم را در دست بگیرند تا تیم به روزتر و قوی تری در لیگ و جام باشگاهها داشته باشیم.
      به امید روزهای پربار برای باشگاه خوب تاج (استقلال)

    • بدون نام

      بی سوادها شدند مدیر پلنگ دانمارک بخاطر دزدی و وزیر پست که استقلال لح کند تیم حکومتی دو تا جام بیاره برادر

    • بدون نام

      بی سوادها شدند مدیر پلنگ دانمارک بخاطر دزدی و وزیر پست که استقلال لح کند تیم حکومتی دو تا جام بیاره برادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج