۹۱۸۸۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاراتیچی: یوونتوس در پنجره ژانویه بازیکن نمی‌خرد

مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که بیانکونری در پنجره بعدی نقل و انتقالات فوتبال اروپا بازیکن جدیدی به خدمت نخواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم: فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس، شایعاتی که اخیراً درباره احتمال دست به کار شدن او برای خرید بازیکنان جدید از جمله ایوان راکیتیچ منتشر شده است را رد و اعلام کرد که بانوی پیر در پنجره زمستانی نقل و انتقالات خرید نخواهد کرد.

پاراتیچی در حاشیه مراسمی که در آن برای سومین بار جایزه «مانیلو اسکوپینیو و فلیسه پولیچی» را به عنوان بهترین مدیرورزشی سال فوتبال ایتالیا دریافت کرد، به خبرنگاران گفت: راکیتیچ؟ تیم ما کامل است و به نظر ما یوونتوس یکی از بهترین تیم‌های اروپا را دارد. ما از عملکرد بازیکنان‌مان راضی هستیم. من خرید مدافعان کناری را هم رد می‌کنم. در مورد ماریو مانژوکیچ هم ما زمانی آرام را برای جدایی او انتخاب کردیم اما انتقالش به قطر محقق نشد و به همین دلیل او در کنار ما مانده است. حالا باید ببینیم که در ماه ژانویه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

پاراتیچی ۴۷ ساله در ادامه درباره آینده کریستیانو رونالدو - کسی که اخیراً گفته ممکن است در آینده‌ای نزدیک بازنشسته شود - و بازیکنان جدید یوونتوس از جمله ماتیس دلیخت و آدرین رابیو هم اظهار داشت: رونالدو برای ما بازیکن بسیار مهمی است و ما از او راضی هستیم و او از ما راضی است.

شک نداریم که او می‌ماند، هم تا پایان این فصل هم تا پایان فصل آینده. دلیخت و رابیو؟ حتی پاول ندود (نایب رئیس فعلی باشگاه یوونتوس) هم وقتی که تازه به یوونتوس پیوسته بود، تا چند ماه برای تطبیق دادن خودش با تیم مشکل داشت و الان هم همیشه این موضوع را به من یادآوری می‌کند. من مطمئنم که ماتیس ما را به میزان زیادی راضی خواهد کرد. رابیو هم به زمان نیاز دارد. به هر حال بازگشت به اوج بعد از مدت زیادی نیمکت‌نشینی کار آسانی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج