جاباما
۹۱۹۰۱۱
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

فدراسیون موتورسواری بدنبال گرفتن مجوز اعزام بانوان

نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: به دنبال گرفتن مجوز برای اعزام بانوان موتورسوار به مسابقات آسیایی و جهانی هستیم.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: به دنبال گرفتن مجوز برای اعزام بانوان موتورسوار به مسابقات آسیایی و جهانی هستیم.

فیروزه سید مهدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از سال ۹۵ که مجوز راه‌اندازی موتورسواری و اتومبیلرانی بانوان را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم از همان سال تلاش کردیم تا جایگاه موتورسواری بانوان را پررنگ کنیم. امسال نیز قرار بود مسابقات قهرمانی کشور در رشته موتورکراس بانوان اردیبهشت برگزار شود که شرایط برگزاری آن فراهم نشد تا این که راند اول آن به میزبانی منطقه آزاد زرندیه برگزار شد.

وی درباره استقبال بانوان از رشته موتورسواری گفت: قبلا تنها استان تهران در این رشته فعالیت داشت، اما الان شرایط راضی‌کننده است به طوری که طی ۳ ساله که رشته موتورکراس و یکسال است موتور ریس را راه‌اندازی کردیم به جز تهران، بانوان سایر استانها از جمله خراسان رضوی، جنوبی، گیلان، مازندران، البرز، قزوین، هزمزگان و کرمان نیز فعالیت‌های چشمگیری در این دو رشته داشتند.

نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از مشکلات این رشته را نبود پیست مناسب در رشته موتور ریس عنوان کرد و افزود: برای این که بتوانیم فعالیت خود را گسترش دهیم و بانوان بیشتری را به سمت رشته موتورسواری سوق دهیم سعی می‌کنیم امکانات و تجهیزات لازم از جمله لباس را در اختیار بانوان قرار دهیم و با برپایی دوره‌های مقدماتی و پیشرفته آنها را برای شرکت در مسابقات داخلی آماده کنیم. البته فعالیت بانوان در رشته موتور کراس به خاطر فراهم بودن پیست خاکی در اکثر استانها بیشتر از رشته موتور ریس است، زیرا در رشته موتور ریس تنها یک پیست داریم که آن هم در آزادی است. متاسفانه اکثر استانها از داشتن پیست موتور ریس محرومند.

سیدمهدی پیرامون این پرسش که در حال حاضر نگاه جامعه به رشته موتورسواری بانوان چگونه است، تصریح کرد: در گذشته خانواده‌ها نگاه تعصب‌آمیز به این رشته داشتند و شاهد حضور بانوان کمتری در این رشته بودیم اما الان شرایط به گونه ای است که بانوان اکثر استانها از جمله مشهد استقبال بالایی در رشته موتورسواری نسبت به سایر استانها دارند.

وی در پایان اظهار کرد: برای این که بتوانیم رشته موتورسواری بانوان را در سطح بین‌الملل نیز مطرح کنیم به دنبال گرفتن مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا بانوان موتورسوار را به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام کنیم. البته با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و دلار و به خاطر بالا بودن هزینه‌ی اجاره موتور در سایر کشورها باید شرایط را بررسی کنیم که امکان اعزام به مسابقات جهانی یا آسیایی وجود دارد یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین دخترا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • امیر حسین

        ‌خخخخخخخخخ

      • بدون نام

        کاربر امیر حسین
        رو اب بخندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج