جاباما
۹۱۹۰۲۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فال روزانه چهارشنبه 24 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی احساساتی و خوش قلب هستید و کاری را که دوست دارید انجام می دهید، اما بدانید که بعضی وقت ها باید منطقی عمل کنید. در غیر این صورت به ضررتان تمام خواهد شد.به دنبال تغییری در کارتان هستید، در این سال پیشنهادهایی به شما می شود که بهتر است آنها را بدون فکر رد نکنید. سعی کنید که کمی متفاوت از سالهای قبل باشید. کارهایی را انجام دهید که جسارت انجام شان را نداشتید. تنها در این صورت است که اتفاقات غیر منتظره خوبی برایتان خواهد افتاد. امسال افراد جدیدی وارد زندگی تان می شوند که تاثیر زیادی بر شما خواهند داشت. سعی کنید که دوستان را نیز در کنار کارتان نگه دارید و برایشان وقت بگذارید. منتظر اتفاقی هستید که تغییری در زندگی تان ایجاد کند، در ماه آذر می بینید که بالاخره انتظارها به پایان رسیده و شما نیز به هدف تان می رسید. اگر مجرد هستید، نیمه گمشده تان را در یک مراسم میهمانی در اواخر سال پیدا خواهید کرد. ماههای آذر، بهمن و اردیبهشت سال آینده از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

یک گره ای در زندگی تان افتاده که باز هم نمی شود. همین موضوع حال و حوصله را از شما گرفته اما بدانید که هر چه بیشتر روی آن تمرکز کنید، نتیجه عکس می گیرید. بهتر است که آن را رها کنید تا خود حل شود. در یک فعالیت گروهی شرکت می کنید و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود. با افراد جدیدی نیز آشنا خواهید شد که تاثیرات مثبتی بر زندگی تان خواهند گذاشت. سعی کنید که ارتباط تان را با آنها حفظ کنید زیرا در دراز مدت روی زندگی شما تاثیرات مثبت و زیادی خواهد گذاشت.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

هر چه امروز تلاش می کنید نمی توانید تمرکزتان را حفظ کنید. زیاد تلاش نکنید زیرا فایده ای ندارید. از این رو بهتر است که به دنبال کارهای کم اهمیت تر باشید که نیاز به تمرکز ندارد. امروز دیگران نزد شما می آیند و برای حل مشکلی از شما کمک می گیرند، بهتر است که نصیحت هایتان را به آنها بکنید اما خیلی زود هم خودتان را کنار بکشید در غیر این صورت شما هم درگیر خواهید شد. شریک زندگی تان خواسته ای از شما داشته که بهتر است امروز آن را عملی کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

بی خبری از فردی شما را نگران کرده است. سعی کنید که ذهن تان را منحرف کنید، نگران نباشید زیر او خیلی زود باز نزد شما باز خواهد گشت. اگر در انجام کارهایتان دچار گیجی شده اید، بهتر است که از دوستانتان کمک بگیرید. شما به تنهایی و آن هم در چنین روزی از پس آن حجم کار بر نخواهید آمد. بعداز ظهر زمان خوبی است تا به طبیعت بزنید و از آن انرژی بگیرید. در انتهای روز مشاجره ای کوچک خواهید داشت که جای هیچ نگرانی ندارد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

کلی کار از روزهای قبل روی سرتان ریخته که نمی دانید از کجا آغاز کنید. اجازه ندهید که مشغله کاری روحیه تان را خراب کنند زیرا زمان خوبی برای برقراری ارتباط چه با دوستان و چه با همکاران و خانواده تان است. دوستی پس از مدت ها به سمت تان می آید، شما نیز از این بابت خوشحال می شوید. اگر چه هر دو دلتنگ هستید اما بهتر است که احساسات تان را کنار بگذارید و منطقی فکر کنید تا اشتباهات گذشته را مرتکب نشوید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز مجبور می شوید که تمام کارهایتان را لحظه آخری انجام دهید. همین موضوع به شما استرس می دهد. پس بهتر است که با برنامه ریزی پیش روید تا در کارهایتان دچار مشکل نشوید. در حساب و کتاب هایتان مراقب باشید که چیزی را از قلم نندازید در غیر این صورت خسارت زیادی را باید بپردازید. فردی نظر شما را به خود جلب کرده است. از آنجا که امروز جذابیت شما افزایش یافته، شانس این که جواب مثبت از او بشنوید زیاد است.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸
به دلیل کاری که در گذشته کرده اید، امروز باید جواب پس دهید. اما استرس نداشته باشید زیرا حرف های شما سند است و دیگران هم باور می کنند. پس در کلام تان صداقت داشته باشید. موضوعی در رابطه عاطفی تان شما را نگران کرده به طوری که باعث شده جسارت لازم را برای قدم برداشتن نداشته باشید. سعی کنید این مشکل را ریشه یابی کنید و به فکر حل کردنش باشید. در غیر این صورت فرد مورد علاقه تان را از دست خواهید داد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز باید منطق تان را به کار گیرید و احساسات تان را کنار بگذارید زیرا احساسات شما در چنین روزی می توانند سد راهتان شوند. شاید در حال حاضر تصمیم گیری برایتان سخت باشد اما بهتر است که تکلیف تان را مشخص کنید و از این سردرگمی در آیید. امروز شریک زندگی تان حساس تر از همیشه به نظر می رسد اما این شمایید که باید با او مدارا کنید. پس صبرتان را بیشتر کنید تا مشکل و بحثی میان تان پیش نیاید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

یک مشکل فیزیکی باعث شده که کم حوصله شوید. بهتر است که سر خودتان را با کار گرم کنید تا دردش را فراموش کنید. این روزها باید بیش از همیشه به سلامتی فیزیکی تان اهمیت دهید در غیر این صورت دردتان بیشتر خواهد شد. فردی را از خود رانده اید اما او از شما دلگیر نیست. بنابراین احساس عذاب وجدان نکنید و بدون نگرانی به سمت او بازگردید. در ارتباط با دیگران اگر صبر و تحمل تان را بالاتر ببرید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

مسئولیت بزرگی به شما محول شده که باید هر چه زودتر آن را به انجام برسانید. نگران نباشید زیرا شما فردی مسئولیت پذیر هستید که از عهده هر کاری بر می آیید. بهتر است که در مورد برنامه های آینده تان با کسی گفتگو نکنید زیرا سودجویان از شما سواستفاده خواهند کرد. اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بهانه گرفت و غر زدن بهتر است با شریک زندگی تان حرف بزنید. گفتگوی سالم کلید موفقیت شما در چنین روزی است.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

روزی در پیش رو دارید که باید تمام انرژی تان را به کار گیرید. پیشنهاد می کنیم که امروز خیلی وقت تان را با دیگران تلف نکنید و تمرکزتان را روی هدف تان بگذارید. هر روزی که برای هدف تان تلاش نکنید، به ضررتان تمام خواهد شد. در رابطه ای هستید که دوستش دارید اما غرور شما نمی گذارد که همه چیز آرام پیش رود. سعی کنید که کمی تکبرتان را کن کنید و انعطاف پذیرتر باشید. تا چند روز آینده تغییری در زندگی تان ایجاد خواهد شد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

به دلیل خبرهای بدی که این روزها شنیده اید، فکرهای بی ربطی به ذهن تان خطور می کند و اعصاب تان را بهم می ریزد اما این شمایید که باید آنها را کنترل کنید. مثبت اندیشی در این روزها کلید آرامش شماست. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی و گذشت بی اندازه ممکن است به شما آسیب برساند. حمایت کردن دیگران خوب است اما نه به قیمت آزار خودتان. پس بهتر است در این روزها برای خودتان بیش از دیگران وقت بگذارید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

باید کاری انجام دهید اما آن را مدام به تعویق می اندازید، بهتر است که امروز ه این ترس و تنبلی پایان دهید و استارت کار را بزنید. . در انتهای شب به یک میهمانی دعوت می شوید اما حوصله آن را ندارید. در خانه ماندن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. برای رسیدن به یکی از اهداف زندگی تان، بی قرار هستید اما یادتان باشد که صبر حلال بسیاری از مشکلات است. دوستی از راه دور برای شما خبر خوبی دارد که روحیه تان را بهبود خواهد بخشید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج