۹۱۹۰۴۸
۱۶ نظر
۵۰۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
پ

حمله‌ی کیهان به اصلاح‌طلبان با اسم رمز روح‌الله زم

یک روزنامه زنجیره‌ای، از اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌خاطر بازداشت مدیر کانال ضدانقلابی آمدنیوز تشکر کرد.

روزنامه کیهان نوشت: یک روزنامه زنجیره‌ای، از اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌خاطر بازداشت مدیر کانال ضدانقلابی آمدنیوز تشکر کرد.

الیاس حضرتی در ستون «نقد و نظر»(!) روزنامه اعتماد و در یادداشتی با عنوان «برادران، دستمریزاد» می‌نویسد: از خبری که دیروز منتشر شد، خیلی‌ها خوشحال شدند. نه فقط دل بچه حزب‌اللهی‌ها و انقلابی‌ها از به دام افتادن سردمدار «آمدنیوز» شاد شد، بلکه مردم کوچه و بازار هم از اینکه شنیدند شر مزاحمی التهاب‌آفرین و بدخواه کشور از سرشان کم شد، احساس خرسندی کردند. مردم ایران البته مهربانند و از به مخمصه افتادن دیگران شاد نمی‌شوند، اما متاسفانه قصه روح‌الله زم متفاوت از دیگران است.

او به راه خطا رفت، به پند خیرخواهان اعتنا نکرد، از روزگار درس نگرفت و بر خبط و خطاهای مستمرش بلکه بر مزاحمت‌های شرم‌آورش اصرار ورزید. کاری که آمدنیوز می‌کرد، کار رسانه‌ای نبود، ربطی هم به مردم ایران نداشت. آمدنیوز نه تنها صدای مردم و جریان‌های سیاسی را بازتاب نمی‌داد، بلکه حتی نمی‌توانست منتقدان و مخالفان جمهوری اسلامی را نمایندگی کند.

از یک‌جایی به بعد حتی مخالفان جمهوری اسلامی سعی کردند حساب خودشان را از حساب این سایت پر از دروغ و کینه جدا کنند. در واقع کار اصلی این «رسانه‌نما» ایجاد التهاب در دل مردم، تقویت خشم و کینه آحاد جامعه نسبت به یکدیگر بود. خدا را شکر خیلی زود دست آمدنیوز برای مردم رو شد و عموم مردم فریفته دروغ‌ها و مجعولات او نشدند. این شبکه گاهی با انتشار دروغ‌های راست‌مانند سعی می‌کرد بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند و اعتماد عمومی را از بین ببرد.

اصل و عظمت کار در آن بخش‌های ناپیداست که پاسداران گمنام امام ‌زمان توانستند، سرویس‌های اطلاعاتی اروپا و حامیان مالی- فکری آمدنیوز را بفریبند و ایشان را در دام بیندازند. از این جهت به برادران پاسدار خسته نباشید عرض می‌کنم و از صمیم قلب توفیق و سربلندی‌شان را آرزو می‌کنم. اما در پایان بی‌مناسبت نیست که این نکته را مجدداً یادآور شوم که خوب است علاوه بر چنین اقداماتی راه تکرار بر خطا ببندیم و اصلا امکان رشد و پروبال گرفتن رسانه‌نماهای معاند را بگیریم. با اصلاح ساختاری رسانه‌ها و همچنین اصلاح نگاه مقامات به این مقوله و اصلاح رسانه‌ ملی و... می‌توانیم فضایی مملو از نشاط و آزادی و همدلی بیافرینیم که در آن امکان نفوذ و رسوخ جریان مزاحمی چون آمدنیوز منتفی شود.

باید از مدیر روزنامه اعتماد پرسید مگر باند آمدنیوز در پشت نقاب رسانه، کدام خیانت را مرتکب شدند که نشریات زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی مرتکب آن نشده‌اند؟ اگر کار باند روح‌الله زم، تولید و انتشار شایعه، ترور شخصیت نظام، تحریک به آشوب و ایجاد ناامنی و عدم تمکین از قانون بود - که همین است - نشریات زنجیره‌ای از سال ۷۶ تا به امروز و به تناسب همین ماموریت را دنبال کرده‌اند. آنها چه در سال ۷۸ و چه در سال ۸۸، آتش‌بیاران اصلی تحریک به فتنه و آشوب و ایجاد تردید و بی‌اعتمادی در اذهان عمومی بودند.

در عین حال اگر روح‌الله زم از کشور گریخت و علناً در خدمت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه درآمد، همکاران متعددی در نشریات زنجیره‌ای و از جمله روزنامه اعتماد همین مسیر را طی کردند و هم‌اکنون با بی‌بی‌سی، رادیو فردا و... همکاری می‌کنند. اگر هم آمدنیوز از برخی پروژه‌های بی‌بی‌سی و نظیر آن رونویسی می‌کرد، متاسفانه همین کار قبیح عیناً در روزنامه اعتماد هم بارها اتفاق افتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای کیهان هیچکس به اندازه تو برضد این دولت ومردم ایران بطور مداوم کارشکنی نکرده است اقای زم دربرابر
      تو هزار شرف دارد

      پاسخ ها

      • شما شیطان را درس میدین

        افشای اطلاعات حزب شما
        کار شکنی بر ضد مردم نیست
        معلومه شما از کجا می سوزی
        وگرنه کیهان همیشه راست گفته و باند قدرت و ثروت را افشا کرده
        رانت و حقوق نجومی مجموعه دولت را رو کرده
        دستت از بیت المال کوتاه شده میسوزی

      • بدون نام

        احسنت

      • بابک

        سخن شما صد در صد درسته...هیچ کسی چون حسین شریعنمداری و هیچ نهادی چون کیهان ضد مرد نیست..اساسا تنها چیزی که براش مهم نیست ، همین مردم هست

      • @@@@@@@@

        شریعت تو چقدر خوبی؟
        هر کس میداند گزارش کند.

    • بدون نام

      چرا اصلاح طلبان ناراحت میشید مگر غیر از این است که کیهان میگه.من اصلاح طلبان رو اینطوری معنی میکنم.ظاهر فریب.خود شیفته.روشنفکر غربگرا.فرصت طلب....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک جمله ار مادر عروس

      • اریا

        خیلی خنده داره خود شریعتمداری جزو نجومی بگیرا بود باماهی ۱۸۰تومن حقوق

    • مهدی

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه !, کیهان واقعاً در مورد مردم چه فکر میکنی؟, آیا واقعاً خودت به حرفهائی که میگی نمیخندی؟!

      پاسخ ها

      • ضد امریکا

        کاربر رفتی انگلیس و از اونجا مزخرف میگی
        مرگ بر امریکا

      • masoud

        کاربر عقل کل ضد آمریکا اون پرچمی که بالا میبینی طرف داره از فیلترشکن استفاده میکنه واسه همین پرچم اون کشور اون گوشه تصویره...

    • بدون نام

      دست اختلاس گران بازتر شد.

      پاسخ ها

      • داود‌امامی

        کیها‌ن‌زمان‌احمدی‌نژاد‌کجا‌بود

    • بدون نام

      کیهان روزنامه تهوع آور

    • حامد

      انصافا کیهان در طی سالها حضور حاج حسین خوب عمل کرده.
      بنده دست ایشان و همکارش را از همین جا می بوسم.
      سرای کار خیانت به وطن دستگیری است.
      .

    • بدون نام

      اگر کیهان راست میگه محرمانه هایی را ازش خبر داره و برا مردم نمیگه افشا کنه . خودکیهان هم دست کمی نداره و هر جور که دوست داره تفسیر میکنه مثلا چرا در مورد حمله ترکیه به کردها سکوت کرده ولی حمله عربستان به یمن را محکوم میکنه ؟چرا این همه بها به روسیه میده ؟ و خیلی سوالات دیگر که روزنامه کیهان سلیقه ای عمل میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج